Genki 2011 - Wonderland

Her vil afholdte conventions komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for conventionen er overstået.
Brugeravatar
Cazmill
Chibi
Chibi
Indlæg: 44
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Lyngby
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Cazmill » lør 14. maj 2011 21:13

Eutaku skrev:Kunne du godt lide udendørs scenen da? :D

(Jeg håber det er i orden at jeg lige blander mig :P)
Jeg kunne vildt godt lide udendørsscenen sidste år. Det var rigtig skønt, specielt fordi vejret nu var så godt som det var :)

Men hvis der kommer en udendørs scene, så håber jeg at der også vil være en back-up plan i tilfælde af dårligt vejr.

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Eutaku » søn 15. maj 2011 01:15

Cazmill skrev:
Eutaku skrev:Kunne du godt lide udendørs scenen da? :D

(Jeg håber det er i orden at jeg lige blander mig :P)
Jeg kunne vildt godt lide udendørsscenen sidste år. Det var rigtig skønt, specielt fordi vejret nu var så godt som det var :)

Men hvis der kommer en udendørs scene, så håber jeg at der også vil være en back-up plan i tilfælde af dårligt vejr.


Det er netop derfor vi ikke har en endnu, før der er backup plan. Men også derfor vi har to indendørs scener så vi har mere plads til events! Det bliver godt.

Jeg kunne særligt godt lide tanken ved udendørs scenen! Det giver også muligheden at vise vores verden lidt mere frem for forbi passerende i fremtiden hvis vi gøre det igen!
Billede

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Vincent » man 16. maj 2011 20:13

Eutaku skrev:
Vincent skrev:Jeg regner også med at skulle med igen i år.

Regner i med en udendørsscene igen i år?


Hey Vincent!

Lige nu har vi kun planer om en større scene indendørs med plads til 947 pladser samt en lille scene indenfor med plads til 50-100 sidde pladser. Vi er i gang med udendørs planlægning og det ville være fedt at have igen!

Kunne du godt lide udendørs scenen da? :D


Jeg syntes det var noget af det der gjorde Genki til en anderledes con ^^ Jeg kender selvfølgelig ikke de nye faciliteter, men jeg syntes da bestemt at det er interessant idé pga det gode vejr i august, især fordi der kan blive ekstremt varmt inde i en hal med +100 mennesker. Scenen til sidste Genki mener jeg dog var sat forkert op i den forstand at der ikke var plads til så tilskuerer, da der kun var en mængde begrænset plads lige foran scenen.
Billede

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Lemogera » ons 18. maj 2011 02:51

Jeg kommer også :D Også skal jeg både være Maid i Cafeen og delage i cosplay showet :D Det er helt klart den con jeg ser mest frem til i år ^^

Jeg syntes også at udendørs scenen var awesome. Det var ret smart at når man rendte rundt udenfor, eller bare sad og slappede af, så kunne man alligevel følge med i hvad der skete af events uden at man behøvede at bevæge sig indenfor eller afbryde hvad man havde gang i^^

Brugeravatar
Nashayla
Jonin
Jonin
Indlæg: 209
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:49
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Nashayla » ons 18. maj 2011 14:10

Hvorfor hedder emnet "Genki 2011- Wonderland"? Hvad indebærer ordet "Wonderland"? Det er vel ikke ligesom Michael Jackson's Neverland?
俺の温州蜜柑は何時も結構 ♥ 食べたいですか? :D

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Eutaku » fre 20. maj 2011 22:18

Nashayla skrev:Hvorfor hedder emnet "Genki 2011- Wonderland"? Hvad indebærer ordet "Wonderland"? Det er vel ikke ligesom Michael Jackson's Neverland?


Valgte at kalde det Wonderland så man kunne snakke om tråden privat uden at skulle sige "Genki tråden på Animanga.dk" der vi sikkert får flere forskellige tråde om Genki på forummet.

Så valget gik på at tilføj et emne ord for tråden så man letter kan snakke om det,

"Hey hvor skrev du det?"

"Jeg skrev det på wonderland tråden"

"Ah okay!"
Billede

Hecko X
Wiki-Wonka
Wiki-Wonka
Indlæg: 465
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 02:43
Køn: Mand
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Hecko X » lør 21. maj 2011 14:38

Eutaku skrev:Så valget gik på at tilføj et emne ord for tråden så man letter kan snakke om det,

"Hey hvor skrev du det?"

"Jeg skrev det på wonderland tråden"

"Ah okay!"

Smaaaaaart (Y)
Den havde jeg sgu ikke helt overvejet

Brugeravatar
Karino123
Chunin
Chunin
Indlæg: 155
Tilmeldt: lør 21. maj 2011 18:04

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Karino123 » lør 21. maj 2011 18:11

Jeg kommer helt klart! det bliver mit andet con ^_^

kommer som Kina/Wang Yao fra Hetalia :3
Adventure time, man I love that show!

Brugeravatar
Hr_Konge
Chibi
Chibi
Indlæg: 8
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 11:40
Køn: Mand

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Hr_Konge » man 23. maj 2011 14:01

Lemogera skrev:Jeg kommer også :D Også skal jeg både være Maid i Cafeen og delage i cosplay showet :D Det er helt klart den con jeg ser mest frem til i år ^^

Jeg syntes også at udendørs scenen var awesome. Det var ret smart at når man rendte rundt udenfor, eller bare sad og slappede af, så kunne man alligevel følge med i hvad der skete af events uden at man behøvede at bevæge sig indenfor eller afbryde hvad man havde gang i^^


DET BLIVER OGSÅ EN HELT VIDUNDERLIG CON! :D Dejligt at høre sådan en entusiastisk fan på tråden! :D

Udendørsscenen er et rigtig godt træk, da den, som du så fint skriver, gør at man ikke behøver "forlade" conventionen, bare fordi man lige skulle have noget luft!

Det er også et stort fokusområde, at man konstant skal føle, at man er på Genki! Dette er lige vigtigt om man er indenfor eller udenfor (vi kan selvfølgelig ikke pynte op i hele Roskilde, så "udenfor" gælder naturligvis kun lige i nærområdet).
Hello darkness, my old friend,
I've come to talk with you again,
Because a vision softly creeping,
Left it's seeds while I was sleeping,
And the vision that was planted in my brain
Still Remains

Brugeravatar
Mizyki
Chibi
Chibi
Indlæg: 32
Tilmeldt: tirs 31. maj 2011 01:18
Køn: Kvinde

Re: Genki 2011 - Wonderland

Indlægaf Mizyki » tirs 31. maj 2011 02:29

Genki er det con i Danmark jeg mindst vil misse. Det er awesomeness everywhere. Bedste danske con! (årh ja, det burde totalt få en pris, haha!)


Tilbage til "Afholdte conventions"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster