Genki nærmer sig - er du/I spændt?

Her vil afholdte conventions komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for conventionen er overstået.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Genki nærmer sig - er du/I spændt?

Indlægaf SsjGogo » man 13. aug 2012 21:15

Så er der ikke længe til, før endnu en dansk j-pop messe åbner dørene til over 1000 meget spændte gæster.

Personligt tror jeg, at det bliver godt - Genki folkene virker til at have styr på det - de har spillet med åbne kort - og de har en stor stjerne i miljøet (jf. også AniMangas polls). Med hånden på hjertet - og uden at Eutaku har betalt mig for at skrive det :P - så synes jeg også, at det er fortjent.

De gutter og guttinder har knoklet - og de har været ekstreme åbne om deres projekt, samt taget imod kritik og input på en fantastisk måde.

Herfra skal der lyde et stort "pøj pøj" ift. weekenden, og jeg glæder mig til at se så mange af jer som muligt.

Glæder du dig? :D
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Genki nærmer sig - er du/I spændt?

Indlægaf Madsjen » man 13. aug 2012 21:55

jeg glæder mig sindsygt meget :) det bliver første gang jeg kommer til genki, og selvom det kun er for en enkelt dag er der så meget jeg gerne vil se.

det skal nok blive godt
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Kinako
KakaoPrinsesse
KakaoPrinsesse
Indlæg: 102
Tilmeldt: man 16. jan 2012 11:48
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Jydeland

Re: Genki nærmer sig - er du/I spændt?

Indlægaf Kinako » tirs 14. aug 2012 08:13

Jeg glæder mig forfærdeligt meget :) Skal med til Genki for første gang, og samtidig skal jeg deltage i cosplayshowet for første gang. Så er både spændt og fuldstændig nervøs :D

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Genki nærmer sig - er du/I spændt?

Indlægaf Shihoudani » tirs 14. aug 2012 10:26

Er utroligt spændt! Det bliver like, min 3. Genki, men minder det bare lidt om sidste år bliver det epic <3 glæder mig til at se min bedste ven igen, at cosplaye med min søster og Taka, og er rigtig nervøs over cosplayshowet! Vores act er awesome synes jeg selv, men vi er 2. sidst og vores kostumer er meget for store D: Har bare aldrig actet til en con før, så ja >_< Oh well. Men det skal nok blive godt!

(At man så lige kan sove hos ens far som bor 5 min. derfra gør også tingene lidt nemmere, så er man sikker på ordentligt føde og et bad 8D)
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Genki nærmer sig - er du/I spændt?

Indlægaf Willow » tirs 14. aug 2012 11:06

Yeeeeah -_- Jeg skal lave stand up igen og jeg ender altid i en tilstand af konstant nervøsitet de sidste par dage op til et show. Om det er act eller one-man-show. Lige nu er jeg igang med et af de sidste gennemskrivninger og jeg er på det stadie, hvor jeg er parat til et slette alt det, jeg allerede har lavet, fordi jeg ikke synes, det er godt nok.

Udover det glæder jeg mig dog til at se mine venner. Og så glæder jeg mig til at se de nye lokaler. Jeg var endnu ikke kommet hjem fra Kina sidste år, så jeg glæder mig til at se, hvor meget det har udviklet sig siden to år siden. Jeg hører altid så meget positivt om genki sidste år og det var bestemt hyggeligt de to år inden da. Jeg synes Genki er sådan en rar con. :D

Og så er jeg jo begejstret, fordi jeg har overtalt kæresten til at komme og se mig optræde lørdag. Så han skal lige slæbes lidt rundt og vises frem. *_*
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
Gin
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: man 7. nov 2011 23:59
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Danmark, Viborg

Re: Genki nærmer sig - er du/I spændt?

Indlægaf Gin » tirs 14. aug 2012 11:25

Jeg glæder mig rigtig rigtig meget!
Det er første gang jeg skal til Genki, så håber det bliver godt :P
Og håber også folk synes om mit Gothic lolita Ichimaru Gin cosplay :3
I thought you were interesting before, but now you're just creepy.

Billede

Brugeravatar
zakuroxmio
Chibi
Chibi
Indlæg: 36
Tilmeldt: fre 20. jul 2012 18:56
Køn: Kvinde

Re: Genki nærmer sig - er du/I spændt?

Indlægaf zakuroxmio » tirs 14. aug 2012 13:32

Jeg glæder mig for vildt :D ,og jeg kan næsten ikke vente.
jeg tar der over med to veninder for første gang så så ingen af os ved så meget om det,og håber mit cosplay bliver taget godt imod.

Brugeravatar
Sung Je Won
Kage
Kage
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 20. maj 2012 17:05
Geografisk sted: En mark i det mørke Jylland

Re: Genki nærmer sig - er du/I spændt?

Indlægaf Sung Je Won » tirs 14. aug 2012 21:42

Tror jeg løber skrigende væk når jeg ser Gogo... Så ved sku ikke helt x3
HELLO! I´m the happiness fairy!
I´ve sprinkled happy dust on you!
Now smile, your fucker!
This shit´s expensive!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Genki nærmer sig - er du/I spændt?

Indlægaf SsjGogo » tirs 14. aug 2012 21:58

Sung Je Won skrev:Tror jeg løber skrigende væk når jeg ser Gogo... Så ved sku ikke helt x3


I get that a lot :D
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Genki nærmer sig - er du/I spændt?

Indlægaf Crystal Dragon » ons 15. aug 2012 00:56

Jeg glæder mig sindssygt meget! :D Genki var den første con jeg nogensinde tog til, og der var jeg kun en dag, fordi jeg lige skulle prøve det af, hvilket jeg fortrød at jeg ikke var der hele weekenden. Det var min første con, plus jeg var der sammen med min dengang splinternye dejlige kæreste. Denne gang skal vi være der hele weekenden så jeg glæder mig som en lille pige til juleaften. *_*
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...


Tilbage til "Afholdte conventions"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster