Entia?

Her vil afholdte conventions komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for conventionen er overstået.
Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Entia?

Indlægaf l.mathiasen » fre 15. feb 2013 15:32

Jeg har undret mig over at Genkai som jo arrangerede Genki ikke eksisterer mere og erstattet af en helt anden organisation ved navn Entia.
Man laver generelt ikke en ny forening med mindre noget er så galt at det ikke kan repareres. Men ingen info om hvad det som sådan var.

Jeg kan se at arrangementet Lanscape (som Genkai jo var indblandet i på en eller anden måde, dog ved jeg ikke helt hvordan da organisation ikke var særlig gennemskuelig og kommunikationen fra Genkai i bedste fald var mangelfuld) har aflyst et arrangement allerede og ikke er kommet med en ny dato 5 uger efter at de sagt de ville melde en ny ud.

Så er der nogle der ved hvad der sker bag Genki's døre lige nu?
Hvorfor man lavede en ny forening og pointerede at den gamle formand ikke havde adgang i 120 dage?
Vil der overhovedet komme en Genki 2013 eller vil den blive aflyst lige som Lanscape arrangementet?
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Entia?

Indlægaf Gintoki » lør 16. feb 2013 17:30

Ved der kommer et Genki igen da jeg snakkede med Jill forleden dag som sagde vi ses til næste Genki men om det er i 2013 aner jeg dog ikke omend jeg vil tro det er.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Entia?

Indlægaf SsjGogo » lør 16. feb 2013 17:37

Jeg har fra 2 kilder hørt, at der kan være lidt økonomiske problemer! Jeg krydser dog fingre for, at den nye, demokratiske bestyrelse - får klaret alt i tide! Genki er nok den eneste messe jeg vil besøge i Danmark.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Entia?

Indlægaf Eutaku » man 11. mar 2013 00:01

Hey guys,

Så kommer der lidt svar, Entia var en gruppe som var lavet for at ændre styrelsen af Genki så jeg kunne komme lidt ud og lave nogle andre projekter. Der har været lidt gæld efter den sidste Genki fordi vi havde gabt alt for meget over, men nu er alt klar igen. Dog er der sket igen ændringer også derfor der har været ret langsomt udmelding på Genki's hjemmeside på det sidste i forhold de sidste par år!

Nu er Genki en gruppe ledt af hold lederne, og en administrations gruppe og alt er på plads igen! Genki går ingen vegne, der er for mange der elsker at arbejde med det og vi er godt i gang igen! :D

Entia har også evolveret i nogle andre projekter, og det har været en evaluerings tid til at finde ud af hvor man skulle være i fremtiden med Genki, og de andre projekter vi skulle i gang med. Så der har været en del internt debat om hvordan og hvorledes det skulle ske.

Nu er tingene kommet mest på plads! Så alt er i gang!
Billede

Brugeravatar
kaas
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1080
Tilmeldt: lør 13. aug 2011 22:59
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg

Re: Entia?

Indlægaf kaas » man 11. mar 2013 00:18

Så,
hvad er det helt præcist du vil sige med det der?

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Entia?

Indlægaf l.mathiasen » man 11. mar 2013 00:19

@ Eutaku
Synes ikke mine spørgsmål er besvaret der.
Men nu ved jeg jo naturligvis ikke hvem du svarer for nu, jeg gætter på at du svarer som privatperson da der jo står på Genki.dk at du som navngivet person ikke kan svare på vegne af Genki.
Så mine spørgsmål står stadig.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Entia?

Indlægaf SsjGogo » man 11. mar 2013 13:19

Jeg udleder fra svaret, at der har været problemer, at der er taget hånd om det, samt at Genki består (forhåbentlig endda i 2013).

Det er jo glædelige nyheder - personligt er jeg ligeglad med sammensætningen af Entia eller dens baggrund, så længe lysten og motivationen bag Genki står ligeså fast, som altid.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Afholdte conventions"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster