Animanga.dk - følgesvende til Cons!

Her vil afholdte conventions komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for conventionen er overstået.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Animanga.dk - følgesvende til Cons!

Indlægaf SsjGogo » fre 17. jun 2011 14:08

Kære brugere,

Da det til tider kan være grænseoverskridende, at besøge en Convention helt alene, har jeg tænkt mig, at starte et initiativ, hvor folk kan aftale at mødes sammen forinden, og "hænge ud" til conventions.

Animanga.dk Staff er at finde til at alle de 3. store Cons i DK, og derfor er i velkommen til at skrive i denne tråd, hvis i gerne vil "følges med nogen af os".
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Animanga.dk - følgesvende til Cons!

Indlægaf SsjGogo » fre 17. jun 2011 14:09

Næste mål: GENKI 2011!

Her er Gintoki, Lemogera og jeg, ihvertfald at finde, men mon ikke andre fra vores Staff også er med. Hvis du gerne vil følges med os, så skriv.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: Animanga.dk - følgesvende til Cons!

Indlægaf Vincent » fre 17. jun 2011 14:34

Tja, jeg ved ikke om jeg direkte vil følges, men jeg synes da det kunne være spændende bare at mødes til connen.
Billede

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: Animanga.dk - følgesvende til Cons!

Indlægaf Lemogera » fre 17. jun 2011 23:43

SsjGogo skrev:Næste mål: GENKI 2011!

Her er Gintoki, Lemogera og jeg, ihvertfald at finde, men mon ikke andre fra vores Staff også er med. Hvis du gerne vil følges med os, så skriv.


Jeg kan måske godt være lidt svær at få fat på til Genki, for jeg kommer til at have en smule travlt, men jeg vil rigtig gerne møde jer rare forum mennsker når jeg har tid :D Bare skriv^^

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Animanga.dk - følgesvende til Cons!

Indlægaf Oriolidae » lør 18. jun 2011 17:53

Synes det dér er et rigtig godt initiativ. :D Så kan os der er helt grønne hvad angår cons også mødes med nogen.

Jeg ved dog stadig ikke om jeg kommer til genki. :/ det er lige midt i at jeg skal flytte, så gætter på at det bliver lidt for rodet...
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Animanga.dk - følgesvende til Cons!

Indlægaf SsjGogo » lør 18. jun 2011 18:37

Vi behøver selvfølgelig ikke klistre op ad hinanden hele turen igennem, da mange jo deltager i diverse konkurrencer, men hvis vi er mange nok, så har man jo altid nogen, at sludre med, eller sige hej til. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Animanga.dk - følgesvende til Cons!

Indlægaf Crystal Dragon » tirs 21. jun 2011 10:16

Jeg vil da gerne mødes med jer og lige give hånd og se ansigterne bag de søde chats og beskeder herinde :3 Jeg tror nok jeg kommer til at løbe rundt som et hyperaktivt barn når det nu er min første con. Er ikke så bange for store fremmede steder og der er faktisk en af mine venner igår der sagde at hvis han fik råd så ville han da gerne følges med mig. Han er ikke en stor anime/manga fan, men han er kæmpe fan af Pokémon så det bliver da spændende xD
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Animanga.dk - følgesvende til Cons!

Indlægaf Eutaku » man 27. jun 2011 08:55

En Animanga forum meetup til Genki vil være fedt! Jeg er så en af de arrangører bag Genki og ved at vi vil gøre alt det vi kan for at støtte miljøet! Animanga folk, så siger jeg til jer, særligt El Gogo, i kan altid sige til hvis i gerne vil have noget fra os til Genki så vi kan gøre jeres meetup feder! Så kan vi se om vi kan give jer tid og rum til det!

Håber der er flere fra forummet der hopper på det her initiativ! :D
Billede


Tilbage til "Afholdte conventions"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster