SommerCon:01

Her vil afholdte conventions komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for conventionen er overstået.
Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: SommerCon:01

Indlægaf Lemogera » søn 10. jul 2011 00:07

nielsm skrev: Heh det var faktisk, så vidt jeg har forstået, en af pointerne med Sommercon: ikke at have et cosplayshow.

Det er nu heller ikke noget der generer mig, at der ikke var et, men måske folk bare er så van til at der er et, at de bliver overraskede når der så pludseligt ikke er et? :/ Men det var helt sikkert en af grundene til at der nærmest ikke var noget drama blandt cosplayerne til Sommercon^^

nielsm skrev:Jeg tror nok caféen pludselig havde mistet isbaren til et arrangement et andet sted i byen, og jeg vil nu mene det ikke var et problem med manglende udendørs grill, i forhold til vejret. Popcorn-maskine synes jeg ikke jeg havde hørt om... øv, ingen j-popcorn :(

Åh ja, det er noget værre noget med ingen j-popcorn :( XD (Den er nævnt hvis man går indunder "Food" på sommercon.dk)
Og ja, en grill havde måske ikke været så praktisk med alt det regnvejr, men jeg havde nu ikke sagt nej til en grillpølse alligevel. ^^ Og det var da trist med isbaren... :/


nielsm skrev:Det var de også! Oppe på 3. sal, og de havde adskillige events på programmet endda.

Ahh! Så det var dem der stod for de små fine kokurrencer så? ^^ Syntes bare ikke rigtigt der var noget skiltning nogen steder med at de også var der. ^^'

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: SommerCon:01

Indlægaf nielsm » søn 10. jul 2011 01:09

Lemogera skrev:
nielsm skrev:Det var de også! Oppe på 3. sal, og de havde adskillige events på programmet endda.

Ahh! Så det var dem der stod for de små fine kokurrencer så? ^^ Syntes bare ikke rigtigt der var noget skiltning nogen steder med at de også var der. ^^'

Det blev forklaret til åbningen, men siden du skriver I kom sent kan det være I også gik glip af det? Anyway ja det var ikke helt tydeligt det var dem, bortset fra de sedler til en af konkurrencerne de havde hængt op.

Hecko X
Wiki-Wonka
Wiki-Wonka
Indlæg: 465
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 02:43
Køn: Mand
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: SommerCon:01

Indlægaf Hecko X » søn 10. jul 2011 02:05

nielsm skrev:Popcorn-maskine synes jeg ikke jeg havde hørt om... øv, ingen j-popcorn :(

Sommercon.dk skrev:Apart from having a wonderful café full of fantastic foods you can look forward to our ice cream bar, out door grill and popcorn machine!


nielsm skrev:
Lemogera skrev:Og hvad blev der er Yari-con? Skulle de ikke have haft lokaler til Sommercon? *Forvirret*

Det var de også! Oppe på 3. sal, og de havde adskillige events på programmet endda.

At de eventuelt var blevet nævnt i SommerCons program eller på partnersiden, sammen med alle de andre grupper, som hjalp til, ville nok have været en pæn ting at have sørget for c:

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: SommerCon:01

Indlægaf Eutaku » søn 10. jul 2011 14:26

Hecko X skrev:
nielsm skrev:Popcorn-maskine synes jeg ikke jeg havde hørt om... øv, ingen j-popcorn :(

Sommercon.dk skrev:Apart from having a wonderful café full of fantastic foods you can look forward to our ice cream bar, out door grill and popcorn machine!


nielsm skrev:
Lemogera skrev:Og hvad blev der er Yari-con? Skulle de ikke have haft lokaler til Sommercon? *Forvirret*

Det var de også! Oppe på 3. sal, og de havde adskillige events på programmet endda.

At de eventuelt var blevet nævnt i SommerCons program eller på partnersiden, sammen med alle de andre grupper, som hjalp til, ville nok have været en pæn ting at have sørget for c:


Det var en kedelig ting med vejret, så alt blev rykket indendørs, noget som gæster der kom fik at vide. Men det kunne vi desværre ikke gøre ved. Altså regnen som så kom til at blive helt vild den weekend.
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: SommerCon:01

Indlægaf SsjGogo » søn 10. jul 2011 20:33

Da følgende con er (vel) overstået, er den rykket ned som "almindelig tråd"! :)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Afholdte conventions"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster