SommerCon:01

Her vil afholdte conventions komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for conventionen er overstået.
Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

SommerCon:01

Indlægaf Eutaku » man 20. jun 2011 09:57

Så er det vist på tide at starte en tråd her inde om SommerCon!

Efter to år hvor folk bag Genki har arbejdet på forskellige projekter og lignende tænkte vi på at der mangler en hygge miniCon i københavns området. Weekenden vil være brugt som et cool mødested for dem der laver forskellige tiltag inden for anime/manga samt også nogle andre nørdede sub-kulturer f.eks VPslackers som arrangere LANparties i Ballerup.

Connen vil foregå d. 1 til 3 Juli i Valby Kulturhus (Valgårdsvej 4)
http://SommerCon.dk
Pris 100 kr for hele weekenden

Aktiviteter: Biograf, Paneler, Mini konkurrencer, Workshops, Tegne/Manga/Perler stedet, og en debat eller to.

Vi startede derfor SommerCon som en måde på at hygge igennem på med fokus på arrangører og cons. Derfor kan man til SommerCon høre om de danske tiltag som CosMag og Comic Party samt Animanga og møde personerne bag de forskellige tiltag.

Vi valgte at benytte os af pladsen inde på Valby Kulturhus fordi vi kender stedet godt og vi havde et rigtigt stærkt sammenarbejde med personerne i huset om at låne stedet, derfor kan vi klare os med 100 kr for hele weekend per person der vil deltage. Der er også sove pladser til 100 mennesker og det er inde i selve huset!

Som aktiviteter går så har vi video spil, en stor biograf og photo sessions med Ali J. som har taget nogle gode cosplay billeder i DK samt til diverse cons. Han vil tage billeder af dem som kommer i Cosplay og hjælpe dem som gerne vil lære at tage billeder bedre hvordan man gøre.

Vi har selvfølgelig også god madordning med cafeén som stiller isbar samt grill op under weekenden og vi satser på at nyde god mad mens vi nyder weekenden.

Vores paneler omhandler emner som hvordan man skulle stable DM i Cosplay på benene, hvordan det er at arbejde til en Con, samt en lille update på hvordan året der kommer vil se ud con mæssigt i DK. Man kan også møde og høre hvordan det går med danske tiltag som Genki, Comic Party, og CosMag.

Der kommer også et par gode tiltag her i de to uger op til SommerCon!
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: SommerCon:01

Indlægaf SsjGogo » man 20. jun 2011 12:20

Dejligt med info Eutaku, jeg vil se frem til, at præsentere Animanga med andre fra Staff, og møde en masse nye mennesker fra miljøet!

Herfra skal der lyde en opfrodring til, at besøge dette arrangement og få en større forståelse for, hvad der rører sig i miljøet!
www.gogonoter.dk

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: SommerCon:01

Indlægaf *Wish* » man 20. jun 2011 14:23

Jeg undrede mig også over, at du havde en bruger, men ikke havde oprettet en tråd omkring SommerCon. :p

Jeg skal med og glæder mig til at se, hvordan det bliver og møde nye mennesker.

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: SommerCon:01

Indlægaf Eutaku » man 20. jun 2011 15:28

Tror folk skulle af med deres ferie, for der kommer flere og flere på til SommerCon!

<3
Billede

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: SommerCon:01

Indlægaf *Wish* » man 20. jun 2011 16:29

Hvor mange betalende er I oppe på da?

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: SommerCon:01

Indlægaf Lemogera » tirs 21. jun 2011 04:16

Jeg har undret mig lidt over om man godt kan købe billet i døren, eller om man skla gøre det over nettet? ^^

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: SommerCon:01

Indlægaf Eutaku » ons 22. jun 2011 22:43

Lemogera skrev:Jeg har undret mig lidt over om man godt kan købe billet i døren, eller om man skla gøre det over nettet? ^^


Man kan godt købe billet i døren, vi er oppe på 65 betalende :D
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: SommerCon:01

Indlægaf SsjGogo » tirs 28. jun 2011 14:47

Så er der Sommercon om meget få dage!

Jeg håber, at se så mange Animanga-ansigter som muligt, og glæder mig til at mødes med andre fra miljøet! :) *_*
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
vampyrsten
Chunin
Chunin
Indlæg: 121
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 14:34
Køn: Mand
Geografisk sted: Brøndby Strand

Re: SommerCon:01

Indlægaf vampyrsten » tirs 28. jun 2011 17:31

Billetten er købt og alt er klart..

Btw får man et nice stof armbånd til connen?
"In every age, in every place,
the deeds of men remain the same"

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: SommerCon:01

Indlægaf SsjGogo » ons 29. jun 2011 19:08

Lørdag kl. 18.00 er der Animanga panel på Sommercon, kom glad og stil gerne spørgsmål, samt forslag til siden. :)
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Afholdte conventions"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster