GENKI weekend tråden!

Her vil afholdte conventions komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for conventionen er overstået.
Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: GENKI weekend tråden!

Indlægaf Lemogera » lør 3. sep 2011 04:59

Gintoki skrev:Kan se jeg endnu ikke har fået skrevet her i denne tråd endnu, but here goes :3

Jeg syntes det Genki var en utrolig hyggelig con :) På trods af omkring 950 besøgende (det sidste jeg har hørt) så var det slet ikke så klemt at være i Roskilde Idræts og Kongres Center. Nu var dette også min første con og må sige det var det hele værd :D

Hvis der er nogen af jer derude der har nogle fede billeder fra Genki i gerne vil dele med de andre bruger på siden her så er i velkommen til at zippe eller rare dem og maile dem til mig på Gintoki@Animanga.dk og så vil jeg smide dem i galleriet på siden her :3


Altså, jeg har nogen meget fine billeder af dig med katteører på? XD

Mimi skrev:Jeg var Maids Maid :3 :p
Burde nok arbejde der næste år xD


Du var ellers dygtig som vores maid! :D Hilsen maid Rei (hende den korthårede blonde en ^^)

Brugeravatar
Aabenhuus
Chunin
Chunin
Indlæg: 151
Tilmeldt: tors 18. aug 2011 14:22

Re: GENKI weekend tråden!

Indlægaf Aabenhuus » søn 4. sep 2011 18:38

Jeg synes Genki var virkelig hyggelig, det af den jeg nåede at opleve..
Fredag gik næsten kun på at være maid i Maid caféen (Sayo), fordi vi ikke kom ind før 2-2½ time efter vi var ankommet kl 13. Men det var vildt hyggeligt :D

Og lørdag fra tidligt om morgenen til kl. 16-17 stykker gik på forberedelse til cosplay-showet og selve showet, hvor vi endte med at vinde Best Props, hvilket vi var ret overraskede over, men glade da det var første gang vi havde actet på en scene - Selvom vores Hiccup ikke blev lukket ind til præmie overrækkelsen.. Lidt trist.. Og om aftenen, da jeg ville skifte cosplay, var en af de vigtigste dele til det kostume forsvundet, så jeg endte med at sidde og være vildt trist i 2-3 timer og endte så med bare at rende rundt i nattøj resten af aftenen.. ^^'

Og søndag gik på at stå tidligt op og gøre klar til Craftmanship konkurrencen og så skulle jeg lige sy et kostume for en ven færdigt. Så den dag gik også ret hurtigt.. Men som sagt.. Det jeg nåede at være med til, udover de ting, var vildt hyggeligt :D
Billede


Tilbage til "Afholdte conventions"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster