GENKI weekend tråden!

Her vil afholdte conventions komme hen.
Det sker, når en moderator føler at snakken er faldet til ro og datoen for conventionen er overstået.
Brugeravatar
TAT
Jonin
Jonin
Indlæg: 263
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:08
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa

Re: GENKI weekend tråden!

Indlægaf TAT » tors 11. aug 2011 23:10

Vonkejser skrev:bliv overfaldet af en pige som begyndte at kysse mig @_@.- ( længer historie)) til kl 02:30

Må man høre? :3 (Du må gerne sende til PM, hvis andre ikke må høre det xD
Nuværende projekter: KōyōCon, Chibi Gaffa og skole m.m.
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: GENKI weekend tråden!

Indlægaf LiseR » fre 12. aug 2011 00:00

Hebi skrev:
yo, hyggeligt at møde dig. Selvom jeg ikke genkendte dig med det samme (skammer mig grusomt) :3 hvordan kunne du dig genkende mig så let? det er ikke til at forstå? :3


Fordi du var den eneste Sasuke over 1.60 :P[/quote]

jeg var sarkastisk.. Damn :3[/quote]

Jeg forstår ikke sarkasme på skrift. Og det er ikke engang sarkastisk ment. Jeg mangler vist noget i ho'det eller så'en :P
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Vonkejser
Jonin
Jonin
Indlæg: 204
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:03
Geografisk sted: Europa
Kontakt:

Re: GENKI weekend tråden!

Indlægaf Vonkejser » fre 12. aug 2011 07:31

TAT skrev:
Vonkejser skrev:bliv overfaldet af en pige som begyndte at kysse mig @_@.- ( længer historie)) til kl 02:30

Må man høre? :3 (Du må gerne sende til PM, hvis andre ikke må høre det xD

Okay jeg kan prøve. :/

Jeg stod og snakkede sammen med nogle af mine venner, så lige pluslig kommer der en anden ven hen og siger " Se det er så Stefan". Så kommer der en pige hen og først krammer mig. Jeg tænkte >> Okay..?<< derefter kysser hun mig på kinden og jeg tænker sjovt nok >> Hmmmm hun kan hvis godt lig mig, kommer der mere?<<. Så vender hun sig om går nogle få skrit og så vender hun sig igen om til mig går helt hen til mig og kysser mig på munden. Jeg tænkte >> WHAT THE FUCK!<< også gik hun og jeg sagde til min ven imens jeg kom mig over shocket "Er det en af dine venner?" og han svarede " Jo jeg har næsten lige fundet hende". @_@.-

By the way den ven er en kappeklædt vampyr gut meget rar fyr at være sammen med, men han er også en pige magnet. @_@.-
And I don't want to hear anything about "I don't believe in vampires" because I don't believe in vampires, but I believe in my own two eyes, and what I saw is fucking vampires! ಠ_ಠ

Brugeravatar
TAT
Jonin
Jonin
Indlæg: 263
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:08
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa

Re: GENKI weekend tråden!

Indlægaf TAT » fre 12. aug 2011 12:40

WOW :O (og nej, mener ikke World Of Warcraft xD)
Nuværende projekter: KōyōCon, Chibi Gaffa og skole m.m.
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: GENKI weekend tråden!

Indlægaf SsjGogo » fre 12. aug 2011 12:42

En pige kysser dig, og du tænker WTF? Så håber jeg dæleme at WTF. betyder "Where to f**k"? :D
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
TAT
Jonin
Jonin
Indlæg: 263
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:08
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa

Re: GENKI weekend tråden!

Indlægaf TAT » fre 12. aug 2011 12:50

Beklager SsjGogo, men var nød til at rette lidt i dit indlæg :o
Nuværende projekter: KōyōCon, Chibi Gaffa og skole m.m.
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: GENKI weekend tråden!

Indlægaf Lemogera » fre 12. aug 2011 16:25

Vonkejser skrev:...Tror at det var den mest mærkeligste con jeg har været til.
Dag 1.
Kommer hurtig igemmen køen ( ju-biiii. ;D )( var staff)
Møder en masse man kender. ;D
Spiller mafia. @_@.- ( sjovt spil vil godt spille det noget mere. @_@.- )
Arbejde på maid cafen. @_@.-
Være sammen med venner ( og bliv overfaldet af en pige som begyndte at kysse mig @_@.- ( længer historie)) til kl 02:30
dag 2.
Vånger op og gik i bad kl 5 - 6 ( kunne ikke huske hvornår)
Er frisk endtil en time sener hvor jeg fik det dårligt og gik ud og kastede op.
Lidt sener bliver jeg nød til at droppe arbejede i maid cafen for at tage hjem og blive bedre.
dag 3.
Kommer til Genki kl 09:00 og arbejder lidt med oprydning på maid cafen og derefter er jeg bare sammen med venner.
Tog hjem kl 17:30. @_@.-


Hva fanden XD Anede ikke jeg havde en fellow Maid Cafe arbejder på siden XD Hilsen maid Rei XD

Anyway, min con bestod af maid cafe arbejde, som var hyggeligt, jeg fik endda hele 10kr i drikkepenge :) Cosplay og cosplayers, being the dog, on a leash....again, min veninde som Dr. Horrible, ingen optrædning i cosplayshowet alligevel, pga. min dumme kæreste og hans endnu dummere venner :sur:, et enkelt photoshoot sammen med Sakura :D Sære samtaler midt om natten på McD, Gintoki med klokke om halsen og katteører :3 , awesome stormtroopers, karaoke, 7 myggestik fordi man forsøgte at spise aftensmad udenfor, fandt udad at jeg er elendig til Stepmania, armbåndschecking OVERALT, lånte mit sværd ud til et staffmember som kedede sig, Homestuck troll og general randomness og happiness <3 ;)

Også syntes jeg det er mega awesome at der kommer DM i cosplay til Genki i 2012 :D

Brugeravatar
Vonkejser
Jonin
Jonin
Indlæg: 204
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:03
Geografisk sted: Europa
Kontakt:

Re: GENKI weekend tråden!

Indlægaf Vonkejser » fre 12. aug 2011 18:58

@ TAT

^^

@Ssjgogo

Det burgte du få en dumfald for at sige. =_=

@Lemogera

D: Det var mig der var "Door man nr. 2" D: Hilsen doorman Kouza. @_@.-
And I don't want to hear anything about "I don't believe in vampires" because I don't believe in vampires, but I believe in my own two eyes, and what I saw is fucking vampires! ಠ_ಠ

Mimi
Chibi
Chibi
Indlæg: 5
Tilmeldt: man 8. aug 2011 10:17
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Nordborg (Als, Sønderjylland.. out in nowhere!)
Kontakt:

Re: GENKI weekend tråden!

Indlægaf Mimi » fre 12. aug 2011 20:51

Jeg var Maids Maid :3 :p
Burde nok arbejde der næste år xD
Billede

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: GENKI weekend tråden!

Indlægaf Hebi » fre 12. aug 2011 21:22

LiseR skrev:
Hebi skrev:
yo, hyggeligt at møde dig. Selvom jeg ikke genkendte dig med det samme (skammer mig grusomt) :3 hvordan kunne du dig genkende mig så let? det er ikke til at forstå? :3


Fordi du var den eneste Sasuke over 1.60 :P


jeg var sarkastisk.. Damn :3[/quote]

Jeg forstår ikke sarkasme på skrift. Og det er ikke engang sarkastisk ment. Jeg mangler vist noget i ho'det eller så'en :P[/quote]

narh, du fin som du er ero-sennin :3
Senest rettet af Hebi lør 13. aug 2011 21:19, rettet i alt 1 gang.
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''


Tilbage til "Afholdte conventions"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster