Wasteland 2 (Kickstarter)

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Wasteland 2 (Kickstarter)

Indlægaf CAPTAIN N » ons 21. mar 2012 21:47

Ligesom med Double Fine der scorede over 3 millioner dollars sammen til at lave deres kommende spil så har udviklerne fra Interplay (Folkene bag de originale Fallout spil) nu lavetd deres egen Kickstarter side hvor fan kan donerer penge så spillet kan blive lavet.

Man skulle måske tro efter de mange penge folk allerede havde givet til Double Fine at Interplay ville få en begrænset succes med det her men faktisk er de allerede oppe på næsten 1,5 millioner, deres mål var 900.000$ så de har allerede overskredet deres mål så nu er det bare et spørgsmål om at lave et produkt af højere kvalitet.
Der er stadig en masse tid at donerer i hvis man er interesseret. Så snart jeg selv får løn har jeg tænkt mig at støtte projektet med 100$ da man får en masse fede fordele ved at donerer så meget. Men donationer helt ned til 15$ vil garenterer en det færdige produkt når det kommer helt gratis.

Billede

Jeg syntes det er vildt fedt at se at fans også kan være med til at bestemme hvilke spil vi vil se udgivet og ikke bare en flok snoppede udgivere som vil have AAA spil der sælger flere millioner.
Hvad syntes I?

Check Kickstarter siden ud for mere info om spillet og diverse premier for Wasteland 2
Billede

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Wasteland 2 (Kickstarter)

Indlægaf Madsjen » ons 21. mar 2012 22:18

jeg syntes det er fedt når game developers tager sagen i egen hånd. når de gør dette beviser det to ting:

1. at udviklerne rent faktisk gidder lave et spil, og ikke bare spytter meget halv-dårlige titler ud

2. at fans kan bevise hvor meget de rent faktisk støtter et spil og firmaet bag det.

jeg syntes rigtigt godt om idéen, (Y) til dem :D
Nothing to see here...

Move along!


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster