fatal frame spillene

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

fatal frame spillene

Indlægaf meichan » søn 15. apr 2012 02:19

her lige fået set fatal frame 3 spillet færdig på youtube og har set de to før og må sige det virkelig nogle gode spil, med historien i hvert spil, alt det uhyggelige (som er derfor jeg ikk tør spille dem XD), skal til og se fatal frame 4 snart og glæder mig virkelig. og med spillende så til juni får vi et nyt et til spil som er en side historie til nintendo 3ds og jeg vil bare sig gad jeg havde en 3ds, det spil er så fantastik at man ikk kan lade vær med og se på det, de gør så det forgår i ens hus noget af tiden og så nogle gange i horror huset, man får en bog med man skal tage billeder af så der kommer ting frem, noget mere er at man kan billeder af sig selv og sine venner og så kan man se hvilket spøgelse der hjemsøger en som er ret nice, der er en ting mere men kan ikk helt huske det, de har lavet en lille film på vel 12 minutter om tre piger der prøver spillet i en af pigernes hus og hun forsvinder dagen efter og der sker mærkelige ting, men her er den hvis i vil se filmen http://www.youtube.com/watch?v=fLIdDsdFJKI og her kan i se hvordan spillet ser ud og det med bogen http://www.youtube.com/watch?v=zeJfLnAn5Nw http://www.youtube.com/watch?v=cwKDDhU6Os0 , men det var vist det :3 skriv her hvis i også elsker spillende og skriv hvad i syndes om dem
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: fatal frame spillene

Indlægaf CAPTAIN N » søn 15. apr 2012 13:48

Enig. Fatal Frame (Project Zero) er nogle interessante gyserspil. Jeg har selv været igang med det første i lidt tid.
Det er jo for ganske nyligt også lige blevet annonceret at der kommer en remake af Fatal Fram 2 til Wii her den 29. Juni og den planlægger jeg da også at købe.

Spirit Camera (3DS spillet) har jeg også fundet for 30£ på nettet så overvejer også at købe enten den eller Luigi's Mansion 2(Også et fedt gyser spil) ^^
Billede

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: fatal frame spillene

Indlægaf meichan » søn 15. apr 2012 14:26

CAPTAIN N skrev:Spirit Camera (3DS spillet) har jeg også fundet for 30£ på nettet så overvejer også at købe enten den eller Luigi's Mansion 2(Også et fedt gyser spil) ^^

hvis du køber det til 3ds kan du tage et billede af det så, alså hvis du jo venter til juni kan du købe det herhjemme og det vist den samme dag fatal frame 2 til wii kommer ud også :3
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: fatal frame spillene

Indlægaf CAPTAIN N » søn 15. apr 2012 14:51

Jeg forudbestiller det fra en hjemmeside der hedder Shopto, de har altid meget store rabatter på deres spil, mange gange op til 20-25%

Men jow, Jeg skal da nok tage et par billeder..... Kan jo ligesom ikke ungås i Fatal Frame spillene ;D Men ved godt hvad du mener. Men tror da at der vil være rigeligt med billeder og videoer oppe til den tid i forvejen... Playthroughs tror jeg til gengæld du får svære ved at finde på 3DS titler.
Billede

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: fatal frame spillene

Indlægaf Crystal Dragon » søn 15. apr 2012 15:08

Fatal Frame spillene er min yndlings gyserspil-serie of all time. Eller bare gyserspil generelt.
For mange år siden købte jeg Fatal Frame 1 (eller Project Zero) brugt i gamestop og da jeg havde en interesse for gyserspil så den meget lovende ud - men det endte med at når jeg prøvede at spille den så fik jeg to skridt - pausede - to skridt - pausede - to skridt - ja I kender resten xD
Jeg spillede den ikke i nogle år men da jeg ville prøve at genoptage spillet hvor jeg kom fra kom jeg til nogle puzzles der mærkeligt nok var på japanske og var tæt på umulige at regne ud, så jeg søgte på nogle videoer på youtube til at hjælpe mig igennem - og det var sådan jeg mødte Pyschadelicsnake og hans skrigende tossede videoer som jeg stadig morer mig med idag :D Anyways!
Da jeg endelig blev færdig med den første så kunne det ikke gå for hurtigt med at finde nummer 2 og med den færdig også nr. 3. Jeg er jordens største bangebuks når det kommer til gyserspil men alligevel så elsker jeg de spil for deres historie, deres indragelse, deres stemning og efter 2'eren kom på banen så elskede jeg dens visuelle stil, grafik og ikke mindst af alt, deres musik. Slutsangen på nr. 2 og 3 er nogle af de bedste jeg har hørt og drømmer om at kunne synge dem på scenen til karaoke. :3

Til alle gyserfans vil jeg råde jer til at prøve spillene, og selv hvis I ikke er gyserfans men elsker alt hvad der er japansk, så er dette også spillene for jer.
Der er desværre ikke japansk tale i nogen af dem (kun 4'eren, men den blev aldrig oversat til engelsk), men den engelske dub er ikke så slem i nr. 2 og 3, men den første er en hel anden snak xD Der kunne man godt få tiden til at gå med at gøre lidt grin med hvor dårlig dens dub er. "Åh nej. Et spø-gel-se. Jeg må finde ud af dette hus. Jeg føler mig for-vir-ret." Jesus Christ xD

Og by the way (til drengene), der er kønne piger med~
Billede

Uh Miku you naughty one~ *_*
Spoiler: vis
Billede
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: fatal frame spillene

Indlægaf meichan » ons 16. maj 2012 02:13

Crystal Dragon skrev:Fatal Frame spillene er min yndlings gyserspil-serie of all time. Eller bare gyserspil generelt.
For mange år siden købte jeg Fatal Frame 1 (eller Project Zero) brugt i gamestop og da jeg havde en interesse for gyserspil så den meget lovende ud - men det endte med at når jeg prøvede at spille den så fik jeg to skridt - pausede - to skridt - pausede - to skridt - ja I kender resten xD
Jeg spillede den ikke i nogle år men da jeg ville prøve at genoptage spillet hvor jeg kom fra kom jeg til nogle puzzles der mærkeligt nok var på japanske og var tæt på umulige at regne ud, så jeg søgte på nogle videoer på youtube til at hjælpe mig igennem - og det var sådan jeg mødte Pyschadelicsnake og hans skrigende tossede videoer som jeg stadig morer mig med idag :D Anyways!
Da jeg endelig blev færdig med den første så kunne det ikke gå for hurtigt med at finde nummer 2 og med den færdig også nr. 3. Jeg er jordens største bangebuks når det kommer til gyserspil men alligevel så elsker jeg de spil for deres historie, deres indragelse, deres stemning og efter 2'eren kom på banen så elskede jeg dens visuelle stil, grafik og ikke mindst af alt, deres musik. Slutsangen på nr. 2 og 3 er nogle af de bedste jeg har hørt og drømmer om at kunne synge dem på scenen til karaoke. :3

Til alle gyserfans vil jeg råde jer til at prøve spillene, og selv hvis I ikke er gyserfans men elsker alt hvad der er japansk, så er dette også spillene for jer.
Der er desværre ikke japansk tale i nogen af dem (kun 4'eren, men den blev aldrig oversat til engelsk), men den engelske dub er ikke så slem i nr. 2 og 3, men den første er en hel anden snak xD Der kunne man godt få tiden til at gå med at gøre lidt grin med hvor dårlig dens dub er. "Åh nej. Et spø-gel-se. Jeg må finde ud af dette hus. Jeg føler mig for-vir-ret." Jesus Christ xD

Og by the way (til drengene), der er kønne piger med~
Billede

Uh Miku you naughty one~ *_*
Spoiler: vis
Billede

alså jeg ville meget gerne spille de spil men man kan ikke engang finde dem brugt i spil butikker der hvor jeg bor får de her spil er bare det bedste der er, der er også lavet en 4d film fra 2004 hvor den blev sendt 3-4 steder men nu kun 1 sted, det er fra 2'eren hvor det mest er det mellem klip bare sat sammen med lidt mere i og så når det er 4d så ville jeg sikkert skrige, 4 er'en kan man dog download eng sub til man skal bare have den originale disk :3
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: fatal frame spillene

Indlægaf Crystal Dragon » tors 31. maj 2012 15:37

meichan skrev:
Crystal Dragon skrev: 4 er'en kan man dog download eng sub til man skal bare have den originale disk :3


Og den originale japanske Wii, desværre :( Tro mig, hvis det havde været så let havde jeg købt den for længst.
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: fatal frame spillene

Indlægaf CAPTAIN N » tors 31. maj 2012 19:37

Hvis det skulle interessere nogen så har Shopto.net en god pris på £23.86 (Ca. 220kr) for Spirit Camera. Overvejer selv at købe det.

http://www.shopto.net/3DS/VIDEO%20GAMES ... emoir.html
Billede


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster