E3 2012

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

E3 2012

Indlægaf CAPTAIN N » man 4. jun 2012 17:12

Så er det endeli blevet den tid på året hvor E3 messen bliver skudt igang og alle de nye spændende ting bliver vist frem.
Her i tråden kan folk diskuterer frem og tilbage om de nye spil og og andre ting der bliver vist frem.

Presse konferencerne starter om 1½ time og Microsoft vil være de første der træder på scenen. Så lad os håbe det ikke bare en en masse Kinect igen i år.
Billede

Brugeravatar
TheIssing
Chunin
Chunin
Indlæg: 105
Tilmeldt: søn 29. apr 2012 19:05
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Havet

Re: E3 2012

Indlægaf TheIssing » man 4. jun 2012 18:09

ud for det jeg har læst, og det er ikke meget, så glæder jeg mig til at se hvad namcos to ukendte titler til E3 er. Håber meget stærkt en af dem vil være en engelsk sproget Xillia. Men skal nok også holde øje med alt det andet. Måske nintendo har noget cool i år xD

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: E3 2012

Indlægaf CAPTAIN N » tirs 5. jun 2012 13:19

Microsoft havde ikke en særlig spændende konference i år syntes jeg men det var dog ret sjovt da skaberne fra South Park var på scenen og snakkede om det nye South Park spil.
Ellers var det bare en masse Kinect titler som de har gjort de sidste 3 år. Ikke meget nyt der.
De viste dog lidt nyt frem fra Halo 4 så det var vel ok.

Ubisoft havde lidt mere at vise frem i det de havde et par ting til WiiU konsollen som de viste frem hvilket jo faktisk er første gang vi har set noget køre på hardwaren.
De viste bl.a det nye Rayman: Lengends spil frem som i stor grad ligner Rayman: Origins, hvilket jo ikke er en skidt ting men der var nogle interessante nye funktioner man kunne bruge men skærmen.
Og så var der 5 spiller support.
Der var dog ikke noget nyt med Beyond Good & Evil og det var lidt trist -_-;
Værterne kunne jeg altså heller ikke klare.

EA var mere fokuseret på deres sport spil og de siger mig kort sagt ikke en bønne.
Det eneste spændende i deres show var noget nyt gameplay plus selve annonceringen af Dead Space 3.


Sony: Faldt desværre i søvn mens jeg ventede.. Kl var 3 om morgenen ok :sur: Ser den lidt senere.

Idag er det så Nintendos show og de er jo de eneste der har noget nyt hardware at præsenterer så det skal nok blive spændende.
Billede

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: E3 2012

Indlægaf CAPTAIN N » tors 7. jun 2012 13:39

Kan godt være der ikke var nogle next generation konsoller til E3 men Square Enix havde alligevel en meget imponerende Tech demo med deres nye Final Fantasy som tilsyneladende skulle køre i real time.

FINAL FANTASY REALTIME TECH DEMO E3 2012 HD
Billede


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster