The Complete Kingdom Hearts Timeline

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

The Complete Kingdom Hearts Timeline

Indlægaf Crystal Dragon » tirs 18. sep 2012 12:39

Er der nogle fans af Kingdom Hearts?

Billede



Jeg er personlig kæmpe fan af spillene og spillet alle spil og har dem ligeså. Jeg investerede sågar i en PSP bare for at spille Kingdom Hearts: Birth By Sleep.
Men selv jeg vil indrømme at selve historien begyndte at blive mere og mere forvirret. Der er Kingdom Hearts 1 og 2 men deriblandt er der så 4 andre spil der forklarer og hvad der sker før, efter, imens og hvad der kunne ha sket. :S
Jeg har fundet en rigtig dejlig hjemmeside med en dejlig fyr der har taget sig den tid til rent faktisk at sætte sig ned og skrive hele historien ned så man kan læse den, som en tribute til at det nye spil Kingdom Hearts: Dream Drop Distance skulle udkomme.
Jeg er selv igang med at læse den så ville gerne dele den med jer.

Jeg kommer først med nogle advarsler:
1. Det hele er på engelsk. Det er godt skrevet, men på engelsk, så sorry til dem der ikke er en haj til sproget.
2. Jeg kan lige så godt klaske et stort rødt **SPOILER!!** tag på det hele, for det er selve meningen med denne timeline, for at rede trådene ud for dem der har spillet dem og er forvirret, eller for dem der ikke helt fattede dem. Hvis du ikke har spillet spillene anbefaler jeg kraftigt at du får dem spillet, for de er fantastiske og det ville ødelægge at læse hele historien her først.
3. Dette link jeg putter op er fra det allersidste kapitel så læs for guds skyld ikke den side den starter med! Jeg gør det fordi at på den sidste side, hvis du scroller ned, så ser du en oversigt over alle de forrige kapitler, så der kan du trykke dig ind på første kapitel.

Nåh, men hvis der ikke er mere så håber jeg at det kan være til hjælp for dem af jer der kan li Kingdom Hearts.

http://www.gamexplain.com/article-842-1346255965-the-complete-kingdom-hearts-timeline---final-part-renewed-hope.html
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: The Complete Kingdom Hearts Timeline

Indlægaf Madsjen » tirs 18. sep 2012 13:12

i've been looking for this :D thanks
Nothing to see here...

Move along!


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster