AniManga Spil-anmelder

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: AniManga Spil-anmelder

Indlægaf Gintoki » tirs 25. sep 2012 23:26

Gama skrev:Er mange forums som gør ting som disse ved at lave anmeldelsen i en låst tråd, for derefter at have en uløst tråd ved siden af til netop diskussioner.. Altså ville det se sådan ud.

tråd 1, låst: Anmeldelse af Skyrim.
Tråd 2, ulåst: Anmeldelse af Skyrim diskussion..

Jeg synes dette er en rigtig god ide, for ikke at tage opmærksomhed væk fra anmeldelsen direkte inde i tråden, man undgår en rodet tråd, giver overblik over titlerne, og fordi nogle kommentarer hører ikke hjemme i en anmeldelse, hvor folk nok egentlig bare vil finde ud af om de vil prøve spillet eller lade vær :)

Kan ærligt talt ikke se pointen i dette :/ Det ender med at anmeldelsen havner bagerst i forummet og så kan man ikke finde den men godt kommentarene til den. Anmeldelsen vil der jo ikke blive pillet ved da kommentarene fra folk kommer neden under den.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: AniManga Spil-anmelder

Indlægaf Gama » tirs 25. sep 2012 23:38

Gintoki skrev:
Gama skrev:Er mange forums som gør ting som disse ved at lave anmeldelsen i en låst tråd, for derefter at have en uløst tråd ved siden af til netop diskussioner.. Altså ville det se sådan ud.

tråd 1, låst: Anmeldelse af Skyrim.
Tråd 2, ulåst: Anmeldelse af Skyrim diskussion..

Jeg synes dette er en rigtig god ide, for ikke at tage opmærksomhed væk fra anmeldelsen direkte inde i tråden, man undgår en rodet tråd, giver overblik over titlerne, og fordi nogle kommentarer hører ikke hjemme i en anmeldelse, hvor folk nok egentlig bare vil finde ud af om de vil prøve spillet eller lade vær :)

Kan ærligt talt ikke se pointen i dette :/ Det ender med at anmeldelsen havner bagerst i forummet og så kan man ikke finde den men godt kommentarene til den. Anmeldelsen vil der jo ikke blive pillet ved da kommentarene fra folk kommer neden under den.


Anmeldelser skal selvfølgelig også være pinned, så alle anmeldelser ligger i toppen... Bliver der mange af dem laver man bare to forskellige mapper, anmeldelser, diskussioner..

Det er orden, det er moderne! ;)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
MangaAnimeLover
Jonin
Jonin
Indlæg: 315
Tilmeldt: tors 26. jul 2012 11:45
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Nørresundby
Kontakt:

Re: AniManga Spil-anmelder

Indlægaf MangaAnimeLover » tirs 25. sep 2012 23:44

Hvad med at lave en sektion til anmeldelser, og så får hver enkelt anmeldelse en tråd. Første indlæg bliver anmeldelsen, og resten er diskussion om spillet og anmeldelsen. Det er vel det mest relevante :)
Billede
Friends are the best. But my friends are even better!

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: AniManga Spil-anmelder

Indlægaf Gintoki » tirs 25. sep 2012 23:53

MangaAnimeLover skrev:Hvad med at lave en sektion til anmeldelser, og så får hver enkelt anmeldelse en tråd. Første indlæg bliver anmeldelsen, og resten er diskussion om spillet og anmeldelsen. Det er vel det mest relevante :)

Det tænker jeg også.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: AniManga Spil-anmelder

Indlægaf nodokasa » ons 26. sep 2012 03:03

Så skal anmeldere blot huske at oprette diskussions-tråden og også linke til omtalte, for at undgå duplikerede diskussionstråde (så vi ikke får "SKYRIM DISKUSSION!", "Diskus Skyrim", "Skyrim med spoilere!" og så videre... :)).
Men ellers er jeg enig i at man både kunne have anmeldelser i samme forum (pinned - det vil dog fylde meget, så senere hen kan foraet skilles ad) eller i to seperate sub-fora.

Games
- Diskussion (Get the Game, Hvad har du gennemført + Diskussioner fra anmeldelser)
- Anmeldelser

? Eller hvordan? :)
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: AniManga Spil-anmelder

Indlægaf SsjGogo » ons 26. sep 2012 06:35

Vi opretter bare en subforum til anmeldelser, og den normale sektion bliver som den er. I selve anmeldelsen kan man jo også køre en diskussion
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: AniManga Spil-anmelder

Indlægaf CAPTAIN N » ons 26. sep 2012 08:56

Jeg foretrækker selv at lave mine anmeldelser i video form. Det gør dem lidt lettere at fordøje og så har man også noget visuelt gameplay man kan bedømme spillet på. Gør det hele en del lettere.
Har dog ikke lavet en video anmeldelse i et stykke tid fordi min computer blev ved med at ødelægge de videofiler jeg optog så det ikke rigtigt kunne lade sig gøre. Har dog fået en ny computer så nu er det mere et spørgsmål om tid.
Billede

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: AniManga Spil-anmelder

Indlægaf Crystal Dragon » ons 26. sep 2012 09:09

CAPTAIN N skrev:Jeg foretrækker selv at lave mine anmeldelser i video form. Det gør dem lidt lettere at fordøje og så har man også noget visuelt gameplay man kan bedømme spillet på. Gør det hele en del lettere.
Har dog ikke lavet en video anmeldelse i et stykke tid fordi min computer blev ved med at ødelægge de videofiler jeg optog så det ikke rigtigt kunne lade sig gøre. Har dog fået en ny computer så nu er det mere et spørgsmål om tid.

Kan det så ikke lade sig gøre at når du får lavet en ny anmeldelse så kan du linke det til forumet her? Hvis det er i orden med Gogo?



Og by the way, her er min (midlertidige) liste over anmeldelser jeg har tænkt mig at lave, indtil jeg kan finde på flere:

- Project Zero/ Fatal Frame 1
- Project Zero/ Fatal Frame 2
(både til PS2 og efterfølgende Wii-versionen når jeg får den spillet så jeg kan lave en slags sammenligning om den er lige så god og hvilke forbedringer der er lavet)
- Project Zero/ Fatal Frame 3
- Spirit Camera (3DS)
- The World Ends With You
- Ib
- The Legend of Zelda: Skyward Sword
- The Legend of Spyro: A New Beginning
- Skylanders: Spyro's Adventure
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: AniManga Spil-anmelder

Indlægaf nodokasa » ons 26. sep 2012 10:00

Subforum oprettet.
Go crazy, folks. :-)
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: AniManga Spil-anmelder

Indlægaf Madsjen » ons 26. sep 2012 11:38

CAPTAIN N skrev:Jeg foretrækker selv at lave mine anmeldelser i video form. Det gør dem lidt lettere at fordøje og så har man også noget visuelt gameplay man kan bedømme spillet på. Gør det hele en del lettere.



jeg er fuldkommen enig captain. man kan jo satse på at der ikke er noget imod videoer her på siden
Nothing to see here...

Move along!


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster