Yugioh eller lign. Japanske board/kort spil :-D

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Yugioh eller lign. Japanske board/kort spil :-D

Indlægaf Hebi » tirs 31. maj 2011 10:32

Nogen der i så fald har planer om at deltage i yugioh turneringen til Genki? Kunne være sjovt hvis lidt flere hoppede på, ikke at jeg tror jeg ligefrem forøger mine chancer for at vinde som resultat af dette men altså :3
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: Yugioh eller lign. Japanske board/kort spil :-D

Indlægaf Vincent » tirs 31. maj 2011 10:42

Jeg har spillet Yugioh i en relativt lang årrække. Til sidst havde jeg dog ikke økonomien til at følge med på det niveau som jeg følte jeg var på. Jeg deltage af princip ikke i turneringer til conner, var kun med i j-popcon's turnering i enten 2006 eller 2007, da de som regel optager en halv dag, som regel at man spiller fra søndag morgen til deromkring hvor connen lukker og jeg derved går glip af andre arragementer. Desuden glemmer jeg som regel også mine kort derhjemme >_>

Herinde fra er det nok Lorentzen eller The Gomez du skal have fat i. Men ellers er det nok yugioh.dk du skal ind på, med hensyn til turneringsdeltagerer ^^
Billede

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Yugioh eller lign. Japanske board/kort spil :-D

Indlægaf ReficulNatas » tirs 31. maj 2011 13:53

Jeg havde mine Pokemon kort med til JpopCon, og fik da også spillet en enkel kamp, så har tænkt mig at slæbe dem med til Genki også; bare for sjov ^^
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Trieu
Jonin
Jonin
Indlæg: 223
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 14:40
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Yugioh eller lign. Japanske board/kort spil :-D

Indlægaf Trieu » tirs 31. maj 2011 18:52

Tæller pen & paper rollespil fra Japan også?


I så fald så har jeg spillet Maidrpg, og var en af gamemaster'erne da det første gang blev afholdt under svscon sidste år. Det udviklede sig til det mest kaotisk rollespil session nogensinde.

Ud over det, så har jeg kigget lidt på et andet japansk pen & paper rollespil system; hedder witch quest, som er mere i retning af Kiki delivery service, men som jeg dog ikke har fundet en gruppe som jeg kan prøve det af med endnu.


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster