Hjælp mig med at lave en visual novel

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
TMP
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: søn 8. jul 2012 01:17
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hjælp mig med at lave en visual novel

Indlægaf TMP » søn 30. jun 2013 21:16

Tak til jer alle for feedbacket.

Det skal værdfald lige siges at vi ikke har bestemt os for genren eller historien endnu.
Dette betyder også at vi er åbent for alle forslag mht. historien og genre og design osv.

That's why I wanted to ask whether you did not have any more.. specific concepts or ideas in mind (except "love and drama")?


Unfortunately no, we do not have any idea how this is going to be. This also means that we are open to new ideas, whether it is the history, genre, design, everything as long as we all in the group agree to these ideas.
That is also why we did not have any specific detail about this project, other than what I wrote in the first post.

Igen hvis I er interesserede kan I altid skrive til mig på Skype eller mailen.
Programmør.
Aegisub inspirerede mig til at være programmør. Hvilket jeg takker bla. Niels for.
Quote:
Spoiler: vis
I am not afraid of the one who can kill me, I am afraid of the one who can touch my heart.
Myself

Hvis I hader mig for den jeg er, så gør det. Hellere det, end at blive elsket for at være en løgner. Så må alle i hele verden hade mig.
Migselv

Love is not about finding the perfect person, but about seeing an imperfect person perfectly
Gundvang

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Hjælp mig med at lave en visual novel

Indlægaf LiseR » man 1. jul 2013 02:00

I don't mind reading the script over, but I can't offer any volunteer work beyond that I'm afraid. I have an MA in English literature.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster