Elder Scrolls Online

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
SomethingPurple
Animangaorakel
Animangaorakel
Indlæg: 1279
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf SomethingPurple » tors 17. jul 2014 23:01

Gintoki skrev:
LiseR skrev:Jeg troede computerspil blev set som en traditionelt maskulin interesse? O.o

Kender ikke nogen der anser gaming for maskulint :/ Nørdet om noget :P

Hvis det være nørdet betyder man ikke er maskulin, så der vist ikke nogen på den her side der kan kan kalde sig maskulin. :p
Billede
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf SsjGogo » fre 18. jul 2014 00:22

Traditional masculine norms, as described in Dr. Ronald F. Levant's Masculinity Reconstructed are: "avoidance of femininity; restricted emotions; sex; disconnected from intimacy; pursuit of achievement and status; self-reliance; strength; and aggression; and homophobia."

Jeg tror, at jeg med sindsro kan fortsætte spillet :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf Gama » fre 18. jul 2014 21:54

Gintoki skrev:
LiseR skrev:Jeg troede computerspil blev set som en traditionelt maskulin interesse? O.o

Kender ikke nogen der anser gaming for maskulint :/ Nørdet om noget :P


tænkte noget ala det samme, turde bare ikke skrive det!!!! :'(

Men om ikke andet er gaming drenget, og er der noget jeg har lært, så er det at alt for mange glemmer det indre barn, så egentlig synes jeg nok at gaming er en god måde at skabe kontakt med det igen ;)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf LiseR » fre 18. jul 2014 22:32

Stort set alle jeg kender* anser gaming for maskulint, skønt flere piger nu gamer. Fitness derimod er ved at blive en kvindesport.

*(Inkl. diverse kloge mennesker der skriver kloge bøger om kulturforskning)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf SsjGogo » fre 18. jul 2014 23:05

Det er et virkeligt sjovt spil "suk"
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf Gintoki » fre 18. jul 2014 23:05

LiseR skrev:Stort set alle jeg kender* anser gaming for maskulint, skønt flere piger nu gamer. Fitness derimod er ved at blive en kvindesport.

*(Inkl. diverse kloge mennesker der skriver kloge bøger om kulturforskning)

I min verden er gaming kønsneutralt. Lige siden jeg var lille har jeg kendt lige så mange piger som drenge, der har gamet, om det har været PC, konsol eller håndholdt. Selv min mor gamede med sine søskende da hun var barn og hun er fra 1955 :P

SsjGogo skrev:Det er et virkeligt sjovt spil "suk"

Kom ind i kampen og spil noget Diablo 3 i stedet for, det er vi andre på siden her der også spiller ^^
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf Gama » fre 18. jul 2014 23:39

LiseR skrev:Stort set alle jeg kender* anser gaming for maskulint, skønt flere piger nu gamer. Fitness derimod er ved at blive en kvindesport.

*(Inkl. diverse kloge mennesker der skriver kloge bøger om kulturforskning)


Det er altså det underligste jeg nogensinde har hørt :D :P Langt de fleste kvinder jeg kender vil mene det er noget der høre en drengerøv til, ikke en mand :)

Men anyways, kom ind i kampen drenge, løft vægte, det er det manden på siden gør (Y) (Y) (Y) 8)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf SsjGogo » fre 18. jul 2014 23:46

Billede


Ps. Ser rigtige mænd japanske tegnefilm :p

(Edit - Min erfaring siger mig, at nogen vil kunne anfægte den dårlige joke, så lad mig understrege - det er en uskyldig joke. Jeg mener ikke at homoseksuelle er mere eller mindre maskuline end folk med en anden seksuel observans)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf Gama » fre 18. jul 2014 23:53

SsjGogo skrev:Billede


Ps. Ser rigtige mænd japanske tegnefilm :p


Din holdning til Crossfit er fantastisk (Y)

Ps. Det er inspiration til fremtidige tusser (Y) 8)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf Mathias » lør 19. jul 2014 15:13

Sikke en god snak om elder scrolls online :D

Prøvede betaen og syntes ikke der var meget ved det, men jeg var så heller ikke vild med de andre elder scrolls.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 72 gæster