Elder Scrolls Online

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Elder Scrolls Online

Indlægaf SsjGogo » lør 29. mar 2014 14:54

Ja - en af de mest forventede online rpg spil længe.

Har I tænkt jer, at købe det?

Hvilke klasser, racer og evner synes I er spændende?

Og hvad med en AniManga Crew i spillet? :)

Personligt synes jeg, at Nightblade klassen lyder spændende, måske med en lejemorder underklasse.
www.gogonoter.dk

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf Kiwi » lør 29. mar 2014 19:38

Jeg har overvejet det, jeg har brugt rigtig lang tid på Elder Scrolls serien. Men efter ekstreme tal ved /played i WoW, ved jeg ikke hvor fornuftigt det er at starte på et MMO igen ;-)

Hvis jeg skulle spille ville jeg vælge Templar. Jeg havde en resto druide som main lige fra vanilla, og healer er helt klart min ynglings rolle i en gruppe.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf SsjGogo » lør 29. mar 2014 20:33

Prisen er også en faktor - det er 499kr for spillet - og efterfølgende skal man også regne med månedlige beløb.

Men har set diverse trailers - og umiddelbart ser det ekstremt gennemført ud!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf Shadari » lør 29. mar 2014 21:40

Hvad handler det om
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf Kiwi » lør 29. mar 2014 23:21

Prismæssigt er det ikke så meget anderledes end World of Warcraft, og der var prisen pr times underholdning mindre end selv mine billigste animer (at det så til tider, specielt når det kom til raid i vanilla, nærmere var et ubetalt job er en anden historie ;-)).

Det der tiltaler mig, er at det lyder som om det er et spil hvor man kan gå på opdagelse. "Indy" fornemmelsen, at gå på opdagelse og tilfældigt snuble over noget specielt, er guld værd.

Jeg kan dog forestille mig at den manglende target funktion, enten vil gøre det for frustrerende eller for nemt at spille i grupper. Det er efterhånden perfektioneret til singleplayer, som man ser i Skyrim.
Men i en gruppe skal der enten være tid nok til at man kan rende frem og tilbage for at kunne ramme alle. En anden mulighed, som virker til at være den de bruger, er at lade spells have en area of effect. Begge løsninger kunne reducere det taktiske aspekt af kampe en del.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf SsjGogo » søn 30. mar 2014 11:53

Jeg har heldigvis den "fordel", at jeg aldrig faldt for WoW. I nogle måneder spillede jeg Guild Wars, hvilket var et ok spil.

Skyrim har jeg brugt de første 200+ timer på, og er stadig fascineret af omfanget og dybden i spillet. Der er en helt speciel, halv-dyster stemning, når du vandrer rundt i det massive land - som jeg håber, at online spillet vil fange.

Jeg satser på, at købe spillet i dag, og vender tilbage når jeg har kastet mig ud i det

Håber stadig, at der er flere herinde, som vil give lyd fra sig, hvis de køber spillet. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf SsjGogo » man 31. mar 2014 21:10

Nu har jeg ramt level 9 - og første indtryk:

- Spillet er massivt

- Hvis du kunne lide Skyrim, vil du elske ESO

- Hvis du ikke kunne lide Skryim eller Elder Scrolls serien generelt - undgå ESO

- I'm hooked so far! :D

EDIT:

Jeg endte med, at vælge Sorcerer klassen. Spillet er ENORMT, og jeg kan slet ikke forstå, hvor mange timer de må have brugt på det.

Jeg venter til jeg er lvl 30, før jeg kaster mig ud i PvP - folk virker ekstremt dygtige til spillet.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Duzell
Jonin
Jonin
Indlæg: 411
Tilmeldt: man 29. jul 2013 11:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Roskilde

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf Duzell » ons 23. apr 2014 10:40

Ville gerne spille det hvis jeg ikke skulle betale pr. måned :(

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf SsjGogo » ons 23. apr 2014 13:46

Det er ikke en billig fornøjelse - men omvendt sker der noget dagligt, og spillet virker ekstremt.

Jeg er allerede kommet godt op i level, men er stadig kun i færd med at kradse overfladen.

Så pengene er givet godt ud, hvis man kan lide RPG-spil. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Elder Scrolls Online

Indlægaf SsjGogo » tirs 15. jul 2014 22:13

Ja knap 3 måneder senere er jeg færdig med en af hoved "quests" og er blevet såkaldt "veteran" (rank 1), hvilket er klassen efter, at du når level 50.

Er stadig lige begejstret for spillet og har egentlig ikke rørt ved PvP delen!
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster