School Idol Festival

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
supergummibear
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 8. mar 2012 23:19
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Et sted i verden

Re: School Idol Festival

Indlægaf supergummibear » man 8. jan 2018 18:31

nielsm skrev:Jeg har så ikke en eneste UR endnu, har een SSR ("Miracle Ocean" You) og 10 SR. Det kommer til at tage lang tid at få en slags samling på gratis, men fandeme nej jeg nægter at betale de priser de tager for virtuelle samlekort her. 249 kr for 50 love gems der giver 11 træk, nej sgu.


Miracle You er også pæn! kan generelt godt lide det sæt, jeg har kun Kanan derfra...
Jeg vil heller ikke anbefale at man køber love gems, nogle gange har de dog et tilbud hvor du får 5 love gems, samt tre alpacas/shiitake og en scouting ticket der garantere en SR/ SSR eller der over, til 25 kroner som er en noget mere overkommelig pris, hvis man føler sig heldig :/

Nu har jeg spillet spillet i et godt stykke tid (over tre år - men hey hvem tæller :p ), og det jeg har haft mest succes med er gamle bokse og fødselsdags scountings (sidste nævnte gælder kun for muse pigerne endnu desværre), jeg tror sandsynligheds-"raterne" er lidt bedre når det er gamle sæt vi taler om, så vent eventuelt indtil at der kommer en limited scoutingboks med subunits (Azalea, lily white, BiBi osv.) eller andre kombinationer som klasse inddelinger 1, 2 eller 3. års elever.

Det er engang lykkedes mig at trække 2 UR´s i en runde, det var en Bibi scouting med en masse gamle kort fik både seven lucky gods Nico og cirkus Maki der skreg jeg også i 3 minutter bagefter tror jeg :D :D
ved fødselsdags scountings har jeg kun haft lorte held ved Kotori. Ved nozomi fik jeg f.eks. 3 SR i et træk og det er ret godt klaret for det første træk i en fødselsdags step-up boks koster kun 30 leve gems, så det kan betale sig i hvert fald altid at prøve det første skridt i sådan en boks :p fik også en UR Eli i hendes boks tilbage i december 8D
Men jo at samle bare ET sæt er nærmest en umulig opgave, tror jeg er tættest på Muse´s bal sæt mangler kun Nozomi (UR) og Rin og Umi, så når Umi har fødselsdag i Marts er jeg klar til at scoute om ikke andet så alle tre gange i step-up boksen, det er sikkert 8D 8D
:p I´m not Crazy. I´m just upset because my imaginary friend is mad and won't talk to me :p

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: School Idol Festival

Indlægaf nielsm » tors 18. jan 2018 16:06

Billede

Nå det var da vist meget godt :P

Brugeravatar
supergummibear
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 8. mar 2012 23:19
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Et sted i verden

Re: School Idol Festival

Indlægaf supergummibear » man 22. jan 2018 17:34

nielsm skrev:Billede

Nå det var da vist meget godt :P


Nogen mennesker er tydeligvis noget mere heldig end jeg :D :D
Tillykke med den vilde pulje det er jo sindsygt !!
2 UR´s, 1 SSR og 5 SR's hvoraf den ene er et eventkort(Mari), seriøst det er åndsvagt heldigt *_*
og hele 3 Woobieeeee-chans det er ikke fair :'( :'(
:p I´m not Crazy. I´m just upset because my imaginary friend is mad and won't talk to me :p


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster