Kender du et godt ps3 spil ?

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Kender du et godt ps3 spil ?

Indlægaf Shadari » tirs 19. aug 2014 18:52

???
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Kender du et godt ps3 spil ?

Indlægaf Tanerion » tirs 19. aug 2014 19:50

Ved ikke om du mener PS3 eksklusive spil eller spil der også er på PS3.
Men hvis jeg kun skal foreslå ét spil så skulle du prøve The Last of Us :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Kender du et godt ps3 spil ?

Indlægaf Shadari » tirs 19. aug 2014 20:00

Tanerion skrev:Ved ikke om du mener PS3 eksklusive spil eller spil der også er på PS3.
Men hvis jeg kun skal foreslå ét spil så skulle du prøve The Last of Us :)

Hvad handler det om ?? $_$
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Kender du et godt ps3 spil ?

Indlægaf Tanerion » tirs 19. aug 2014 20:13

Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Kender du et godt ps3 spil ?

Indlægaf Sylveon » tirs 19. aug 2014 20:21

Tekken Tag Tournament er ret fedt.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Kender du et godt ps3 spil ?

Indlægaf Mathias » tirs 19. aug 2014 20:26

Time to flex the nerd muscles i guess.

Der er uncharted 1-3. Tredje persons skydespil, lavet lidt ligesom en indiana jones film, udforsk ruiner, klatre, løb, hop, skyd. Standard men godt hvis man ikke har noget imod en lineær oplevelse.

Der er project diva F med Hatsune miku, rytme spil hvor du skal trykke på de rigtige knapper på de rigtige tidspunkter imens der kører en musik video og bliver sunget i baggrunden. Du kan også klæde miku/rin/etc ud i forskellige outfits og accessories, cat ears/kimono/glasses.

Der er dragons crown, ligner mest et bevægende maleri, det er et side scrolling action spil hvor du slår monstre ihjel og samler bedre og bedre udstyr op..og det er stort set det, der er en historie men den er hurtigt overstået, der er local og online co op hvis du har nogen at spille med. Hvis du ikke har noget imod at lave det samme igen og igen for at få bedre udstyr holder det længe.

Der er Journey, hvor du rejser igennem en ørken og finder forskellige ruiner. Lyder ikke af meget men meget smukt og rørende, koster en 100kr på playstation network. Meget kort dog.

Der er Disgaea hvis du er mere til tur baseret strategi, det har et anime udseende, historie og figurer.

Der er ratchet og clank/jak og daxter/ sly cooper. De er alle action platformers så du hopper, skyder, slår dig igennem tegneserie lignede områder.

Prøvede at smide lidt forskellige ind siden jeg ikke ved hvad du leder efter :)
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Kender du et godt ps3 spil ?

Indlægaf Shadari » tirs 19. aug 2014 20:35

Mathias skrev:Time to flex the nerd muscles i guess.

Der er uncharted 1-3. Tredje persons skydespil, lavet lidt ligesom en indiana jones film, udforsk ruiner, klatre, løb, hop, skyd. Standard men godt hvis man ikke har noget imod en lineær oplevelse.

Der er project diva F med Hatsune miku, rytme spil hvor du skal trykke på de rigtige knapper på de rigtige tidspunkter imens der kører en musik video og bliver sunget i baggrunden. Du kan også klæde miku/rin/etc ud i forskellige outfits og accessories, cat ears/kimono/glasses.

Der er dragons crown, ligner mest et bevægende maleri, det er et side scrolling action spil hvor du slår monstre ihjel og samler bedre og bedre udstyr op..og det er stort set det, der er en historie men den er hurtigt overstået, der er local og online co op hvis du har nogen at spille med. Hvis du ikke har noget imod at lave det samme igen og igen for at få bedre udstyr holder det længe.

Der er Journey, hvor du rejser igennem en ørken og finder forskellige ruiner. Lyder ikke af meget men meget smukt og rørende, koster en 100kr på playstation network. Meget kort dog.

Der er Disgaea hvis du er mere til tur baseret strategi, det har et anime udseende, historie og figurer.

Der er ratchet og clank/jak og daxter/ sly cooper. De er alle action platformers så du hopper, skyder, slår dig igennem tegneserie lignede områder.

Prøvede at smide lidt forskellige ind siden jeg ikke ved hvad du leder efter :)


Tusind tak synes dragons Crown lyder gid tror jeg købet den :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Kender du et godt ps3 spil ?

Indlægaf Tanerion » tirs 19. aug 2014 21:06

Elsker selv Dragon's Crown (det er derfor jeg køber alle de der figurer og har købt flere versioner/udgaver af spillet) men det er nok ikke for alle.
De fleste vil nok mene at det ikke er diverst nok.

Forstår at du kan lide fantasy ting så jeg vil anbefale Dragon's Dogma selv om det ikke er eksklusivt.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Kender du et godt ps3 spil ?

Indlægaf Kiwi » ons 20. aug 2014 08:23

Valkyria Chronicles er også ret godt. Jeg vil nok beskrive det som et RTS RPG, det er dog ikke specielt svært.

Tales of Graces F (JRPG) er en af mine personlige favoritter, men de ekstreme mængder af ting man kan finde, sidequests, skids mv. er nok ikke for alle.

Tales of Symphonia Chronicles (JRPG) er jeg også helt vild med (ihvertfald første del). Selvom konverteringen fra GC til PS3 er udført flot, skal man dog være opmærksom på at man stadig kan se det er et ældre spil.

Eternal Sonata (JRPG) har jeg spillet på X360, og der var det helt fint. Så vidt jeg er informeret skulle PS3 versionen være bedre.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Kender du et godt ps3 spil ?

Indlægaf Shadari » ons 20. aug 2014 11:39

Ej hvor er i søde allesammen at foreslå spil :)
Tak vil kigge nærmere på det ;)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster