Nye/Gode Download Spil

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Nye/Gode Download Spil

Indlægaf CAPTAIN N » tors 1. nov 2012 19:24

Så er et af mine all time yndlings spil endelig kommet i flot HD på Playstation store.

Okami HD
Playstation Store: 199kr
Billede

Okami er et action RPG/Platform spil hvor man spiller som ulven Amaterasu som skal besejre en ond demon der hærger landet.
Til at hjælpe sig har man en magisk pensel som man kan tegne over skærmen med for at løse opgaver, fremkalde ting, angrib fjender og andre ting.
Spillet har en stor åben verden man kan bevæge sig rundt i og en spændende historie som man bestemt ikke for overstået på en enkelt dag.
Grafisk er Okami også et meget smukt spil, den cel-shadede grafik har aldrig set bedre ud end i HD og Okamis verden er generelt utrolig farverig og stemningsfuld.

Billede

Der eer masser af ting at lave i spillet. spillet har nemlig mange RPG elementer hvor der er side quests og små opgaver man kan gi sig i kast med og der er penge så man kan købe nye sager til Amaterasu.

Billede

Det eneste skidte jeg har at sige om Okami HD er at spillet har en lidt høj pris for et download only spil. Så kunne de næsten ligeså godt havde udgivet en fysisk udgave også. Hvilket jeg faktisk ville havde foretrukket. (Der er dog en retail udgive men kun i Japan)

Billede

Men hvis man holder af spil som Zelda eller Final Fantasy er Okami ikke et spil i må tillade jer selv at misse. Det er 3 gang spillet er blevet udgivet og jeg kan personligt ikke få nok. Det er uden tvivl en af de bedste spil jeg har spillet, ikke bare i nyere tid men overall.
Billede

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Nye/Gode Download Spil

Indlægaf Madsjen » tors 1. nov 2012 22:25

damn hvor jeg dog gerne vil have nogle penge med det vuns! but well... endnu et ønske til listen
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Nye/Gode Download Spil

Indlægaf nielsm » tors 8. aug 2013 17:02

Papers, please!

http://papersplea.se/

Grænsekontrol-simulator 1982

Har lige prøvet betaen/demoen (på udviklerens side), overraskende medrivende. Den fulde version skulle udkomme i dag.

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Nye/Gode Download Spil

Indlægaf LiseR » fre 9. aug 2013 13:32

Hvis I har en Igadget (jeg har prøvet det på iPad) så prøv at hente Dumb Ways to Die - spillet bygget over videoen!
Man skal lave små sjove opgaver for ikke at dø, og spillet udnytter pad'ens/phonens muligheder fortræffeligt :D
https://itunes.apple.com/us/app/dumb-wa ... 30688?mt=8

Den findes vist også til Android?
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Urahara
Kage
Kage
Indlæg: 529
Tilmeldt: søn 28. jul 2013 16:57
Køn: Mand
Geografisk sted: Under min hat.

Re: Nye/Gode Download Spil

Indlægaf Urahara » fre 9. aug 2013 19:51

LiseR skrev:Hvis I har en Igadget (jeg har prøvet det på iPad) så prøv at hente Dumb Ways to Die - spillet bygget over videoen!
Man skal lave små sjove opgaver for ikke at dø, og spillet udnytter pad'ens/phonens muligheder fortræffeligt :D
https://itunes.apple.com/us/app/dumb-wa ... 30688?mt=8

Den findes vist også til Android?


Er den gode sang i baggrunden? :P
Billede

Brugeravatar
Django
Chibi
Chibi
Indlæg: 20
Tilmeldt: tirs 6. aug 2013 19:18
Køn: Mand
Geografisk sted: WestSealand
Kontakt:

Re: Nye/Gode Download Spil

Indlægaf Django » ons 28. aug 2013 17:55

Spec Ops: The Line
Nyt? Måske ikke SÅ nyt. Godt? Absolut. Kan anbefales på så mange mulige måder. Gameplay wise VIRKER det som din "average-run-and-gun" 3. persons skydespil, men lad det ikke narre. Det er så meget mere. Det koster 20 Euro (150kr.) fra steam, og der er en demo, hvis man vil prøve det af.

Billedet er fra min Steam Cloud. Der er flere fra min profil derinde, hvis det har interesse. Be warned, Det er ikke "spoiler-free"... Så tag det fra en ende af, oldest first. Profilen er "Krautwalderen".

Billede

Billede
Lets make like a tree and get outta here.
Billede

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Nye/Gode Download Spil

Indlægaf LiseR » tors 29. aug 2013 00:01

Hov - missede spørgsmålet om Dumb Ways!
Man får (lov at se) musikvideoen som "præmie" når man har opnået 1000 point :D
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster