Heroes of the Storm

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Heroes of the Storm

Indlægaf Mathias » lør 28. mar 2015 15:00

Tænkte jeg bare ville lave et generelt emne for spillet :)

For dem der ikke ved det, er Heroes of the Storm et moba fra Blizzard, uden items og mere simpelt end for eksempel League of Legends.

Der er fokus på map objectives og team fights istedet for at farme guld for at købe ting.

Så spillet er mere fast paced og lettere at gå til end de fleste andre mobas.

Hovedgrunden til at jeg lavede et emne er at jeg har 2 beta keys, så hvis nogen skulle være interesseret så bare skriv enten her eller over en PM :)

og hvis nogen vil spille sammen så er mit battle net tag: Randomleech#2445 :)
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Thomaz
Chibi
Chibi
Indlæg: 45
Tilmeldt: lør 6. aug 2011 00:30
Køn: Mand
Geografisk sted: So-called North.

Re: Heroes of the Storm

Indlægaf Thomaz » lør 28. mar 2015 21:33

Jeg er måske allerede gammeldags, men har virkelig svært ved at se forskellen på HS og LOL, men det er måske noget mere teknisk indeni spillet der gør forskellen :D
Dette indlæg er officielt sponsoret af Thomaz - because you're worth it

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Heroes of the Storm

Indlægaf Mathias » søn 29. mar 2015 16:49

Tja hvis du kigger overfladisk ja så er de ens, men det er alle mobas :)

Top down view med nogle abilities du trykker på. Du har så adgang til alle dine abilities til at starte med i heroes hvor i dota/lol skal du farme exp inden.

Heroes er så bare utrolig simpelt og meget hurtigere end LoL/Dota. Som sagt ingen items gør en stor foreskel og team experience, så hele dit hold er på samme level istedet for at der er en carry som du skal lade få last hits så han kan bygge sit item build så han kan pushe towers.

Map objectives gør også en stor foreskel. Mercenary camps som du kan tage så de pusher lanes eller at du kan samle guld og betale et piratskib til at bombardere dine modstanderes towers gør spillet en del hurtigere. De fleste heroes spil varer omkring 20min hvor gennemsnitlige dota/lol er omkring en time.

Så jo de er begge mobas selvom blizzard kalder hots en "hero brawler", men der er en del forskelle :)
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster