Pokemon Go

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Pokemon Go

Indlægaf JoaCHIP » tirs 19. jul 2016 09:56

Okay, det her spil er bare blevet så ufatteligt stort på så ufatteligt kort tid, at det måske slår Gangnam Style videoen.
Så jeg bliver jo nødt til at høre: Hvem herinde spille Pokemon Go? :)
RYST OG NYD!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Pokemon Go

Indlægaf nielsm » tirs 19. jul 2016 10:03

Det findes ikke til Windows, så ikke mig!

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Pokemon Go

Indlægaf Gintoki » tirs 19. jul 2016 10:20

Jeg har hverken tid eller lyst, så spiller det ej heller :P
Men syntes ellers det virker som et finurligt spil og er imponeret over hvor stort det er blevet på så kort tid. Nogen må allerede have tjent kassen på det!
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Pokemon Go

Indlægaf JoaCHIP » tirs 19. jul 2016 10:30

Det sjove er at det slet ikke er stort i Japan... ikke endnu ihvertlfald. Derovre spiller ungerne mere Yokai Watch.

Men japanere er vist heller ikke så hurtige til at omgå regions-locks som folk i små lande er, så de venter sikkert til den officielle launch.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Pokemon Go

Indlægaf Mathias » tirs 19. jul 2016 10:35

Brugte lidt tid med det på en andens telefon, siden det ikke findes til windows phones :'(

Syntes som en undskyldning for at gå en tur er det helt fint, kan se hvorfor så mange har hentet det, motion og at møde andre der også interesserer sig for pokemon er super (Y)

Som et spil syntes jeg hurtigt det blev kedeligt, swipe the ball, swipe the ball, swipe the ball. Savnede dybden og battles fra de andre pokemon spil, men kan godt se det ikke lige er pointen med det spil, men det gør bare at jeg er lidt, meh over GO i længden.

Så sjovt lille phone game, sjovt engang imellem, and hey, it's free. Syntes det at der er så mange der spiller det er mere imponerende end noget i spillet.

Er spændt på om folk bliver ved med at spille det i længden, og hvilke ting der bliver tilføjet .
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Pokemon Go

Indlægaf l.mathiasen » tirs 19. jul 2016 13:36

Jeg er også Windows bruger, så ingen Pokemon Go til mig lige nu. Hvis jeg får mulighed for at bruge den bliver det sikkert til januar hvor det er ret koldt og hypen for længst er forbi.
Hvis jeg endelig ville har jeg en gammel Android der ikke overholder kravende som jeg nok godt kunne få den på hvis jeg virkeligt ville. Men nu har jeg engang haft Ingress på en Android mobil i 5 min, og der så ikke ud til at ske det helt vildt store omkring mig alligevel, så tror heller ikke der er så mange Pokemoner her
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Pokemon Go

Indlægaf Manna » tirs 19. jul 2016 16:10

Jeg spiller det lidt derhjemme, da mit data ikke virker lige pt. Men jeg ser dagligt grupper af unge mennesker der sidder ved søen og spiller, og flere af mine kollegaer tuller rundt i deres pause også :)
Det er en fed platform til at møde nye menesker, også fordi det er så aktivt i forhold til online gaming derhjemme.
~Queen of the night~

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Pokemon Go

Indlægaf SsjGogo » tirs 19. jul 2016 18:01

Jeg synes det er ret så kedeligt, men kan se fordele ved at folk skal bevæge sig lidt.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Pokemon Go

Indlægaf l.mathiasen » fre 21. apr 2017 15:34

Jeg har sagt farvel til min windows mobil, og fået en android igen, så her 9 måneder efter alle andre har jeg nu rigtigt oplevet Pokemon Go i et par dage. Det er faktisk underholdende så længe det ikke regner. men det er lidt flovt at de folk som flokkes til pokestops med mobiler i hånden, og jeg derfor gætter på er spillere (som nok mest var aktive på grund af noget påsketing i spillet) var omkring de 12-18 stykker.
Jeg bor faktisk så tæt på et pokestop, at hvis jeg lukker appen ned og starter den op igen, så vil min avatar nogle gange tro den er på pokestoppet så jeg kan ordne det uden at gå ud ;D

Slowpoke Elma
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Pokemon Go

Indlægaf Manna » lør 22. apr 2017 12:12

Nu har jeg et par gange spillet på Firsketorvet, da de har enormt mange pokéstops og alle sammen er indenfor (tag den skodvejr!) og der er det mennesker i alle aldre der spiller. Unge som gamle, de er nemme at spotte med deres øjne fokuseret på skærmen, og diskrete stop ind til siden for lige at kaste en pokéball :D
Jeg spillede også på min ferie til USA, og fik 2 ud af 3 regionale pokémons, ingen Tauros til mig desværre :( Næste gang går turen til Japan hvis der er penge til det 8D
~Queen of the night~


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster