DOKI DOKI Literature Club

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
supergummibear
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 8. mar 2012 23:19
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Et sted i verden

DOKI DOKI Literature Club

Indlægaf supergummibear » man 8. jan 2018 02:51

Ja jeg kiggede kort indenfor her i spilsektionen og kunne se at DOKI DOKI Literature Club spillet, slet ikke havde nogen tråd endnu :O ;D
Det måtte jeg jo lige lave om på 8)
Hvis nogle af jer hænger ud på lidt mærkelige hjørner af internettet, har i nok ikke kunne undgå at stifte bekendtskab med denne lille visual novel "perle"... som jo uden tvivl er en oplevelse for hele familien >:) >:) ;D
Det kan også være at jeg er så sent med på bølgen, at den allerede er skyllet i land og at i alle for længst har glemt alt om det, i det tilfælde så bare ignorere tråden her :p

Det meste af spillet kan "opleves" gratis på Steam, så skal du have slået 4 timer af det liv ihjel på en eller anden måde, er her en gratis løsning ;)
det sidste mener jeg faktisk virkelig ( ingen sarkasme for en gang skyld :D ), jeg havde en fest da jeg spillede det igennem og jeg håber i har det samme *_* Best girl er selvfølgelig Monika - tør jeg sige andet ;D Men altså ikke egnet til alt for sarte sjæle :pirat:
:p I´m not Crazy. I´m just upset because my imaginary friend is mad and won't talk to me :p

Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster