KouCraft byggeri log

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: KouCraft byggeri log

Indlægaf Etex » man 8. aug 2011 17:27

Jeg er vild med ideerne, og så kan hoved byen jo bare være hovedstaden. Er forresten også blevet medlem på hjemmesiden.
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
Legend
Chunin
Chunin
Indlæg: 113
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 14:59
Køn: Mand

Re: KouCraft byggeri log

Indlægaf Legend » man 8. aug 2011 17:37

Det lyder mega awesome, TAT! Kan ikke vente til du åbner portene :D
Billede

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: KouCraft byggeri log

Indlægaf Vincent » man 8. aug 2011 18:42

TAT skrev:
Etex skrev:hvilken mode bliver det?

I starten vil det være standard survival+RPG, med monstre til (dog vil jeg sørge for de ikke er inden for hovedbyen). Dermed har man fri mulighed for at bygge på grundene inden i byen.
Der vil komme nogle regler op ang. byggeri, men det bliver bare noget omkring hvor langt væk fra bymuren man skal være osv.
Derudover vil der også være mulighed for brugerne at starte egne byer, så regn ikke med at hovedbyen er den eneste by :3

Hvis man har noget imod disse ting, er det jo bare at skrive, jeg bestemmer jo ikke det hele ;)

På minecraft.dk's server er det sådan at creepers ikke springer ting i luften, men kun giver skade. Det kunne eventuelt gøre at man ikke mister sine bygninger
Billede

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: KouCraft byggeri log

Indlægaf Etex » man 8. aug 2011 18:57

Jeg støtter det forslag ^^ Det er så træls når de gør det >__<
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
Legend
Chunin
Chunin
Indlæg: 113
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 14:59
Køn: Mand

Re: KouCraft byggeri log

Indlægaf Legend » man 8. aug 2011 19:15

Er faktisk lidt imod det forslag :P Selvfølgelig er det irriterende, hvis ens bygninger bliver ødelagt, men jeg synes også, der skal være lidt risiko og fare.
Billede

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: KouCraft byggeri log

Indlægaf Etex » man 8. aug 2011 19:26

Det er også fair nok, man har vel lov at ha' sin egen mening :)
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: KouCraft byggeri log

Indlægaf Vincent » man 8. aug 2011 19:44

Legend skrev:Er faktisk lidt imod det forslag :P Selvfølgelig er det irriterende, hvis ens bygninger bliver ødelagt, men jeg synes også, der skal være lidt risiko og fare.

Der er jo også fare i og med at du tager skade, men der er bare ikke noget mere træls end at en mesterværk bliver ødelagt :o
Billede

Brugeravatar
Legend
Chunin
Chunin
Indlæg: 113
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 14:59
Køn: Mand

Re: KouCraft byggeri log

Indlægaf Legend » man 8. aug 2011 19:59

Vincent skrev:
Legend skrev:Er faktisk lidt imod det forslag :P Selvfølgelig er det irriterende, hvis ens bygninger bliver ødelagt, men jeg synes også, der skal være lidt risiko og fare.

Der er jo også fare i og med at du tager skade, men der er bare ikke noget mere træls end at en mesterværk bliver ødelagt :o

Ja okay :P
Billede

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: KouCraft byggeri log

Indlægaf nodokasa » man 8. aug 2011 22:30

Men hvis man kan sørge for at monstre ikke er i et område er det vel bare at lave et tilstrækkeligt stort "Build Shit" område, og så kan folk, der er kedelige, bygge der, og resten af os leve livet i det vilde vesten, med 1600000 creepers? :D
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
TAT
Jonin
Jonin
Indlæg: 263
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:08
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Grenaa

Re: KouCraft byggeri log

Indlægaf TAT » man 8. aug 2011 23:24

niz skrev:Men hvis man kan sørge for at monstre ikke er i et område er det vel bare at lave et tilstrækkeligt stort "Build Shit" område, og så kan folk, der er kedelige, bygge der, og resten af os leve livet i det vilde vesten, med 1600000 creepers? :D

Jeg har tænkt mig, at så snart vi er på en server, der kan klare flere verdener (skal have undersøgt om den nuværende kan), så vil der være en verden til creative mode :3
Nuværende projekter: KōyōCon, Chibi Gaffa og skole m.m.
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster