KouCraft byggeri log
- Etex
- Missing-Nin
- Indlæg: 1414
- Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
- Køn: Mand
- Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø
Re: KouCraft byggeri log
Jeg er vild med ideerne, og så kan hoved byen jo bare være hovedstaden. Er forresten også blevet medlem på hjemmesiden.
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging )
Re: KouCraft byggeri log
Det lyder mega awesome, TAT! Kan ikke vente til du åbner portene
Re: KouCraft byggeri log
TAT skrev:Etex skrev:hvilken mode bliver det?
I starten vil det være standard survival+RPG, med monstre til (dog vil jeg sørge for de ikke er inden for hovedbyen). Dermed har man fri mulighed for at bygge på grundene inden i byen.
Der vil komme nogle regler op ang. byggeri, men det bliver bare noget omkring hvor langt væk fra bymuren man skal være osv.
Derudover vil der også være mulighed for brugerne at starte egne byer, så regn ikke med at hovedbyen er den eneste by
Hvis man har noget imod disse ting, er det jo bare at skrive, jeg bestemmer jo ikke det hele
På minecraft.dk's server er det sådan at creepers ikke springer ting i luften, men kun giver skade. Det kunne eventuelt gøre at man ikke mister sine bygninger
- Etex
- Missing-Nin
- Indlæg: 1414
- Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
- Køn: Mand
- Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø
Re: KouCraft byggeri log
Jeg støtter det forslag ^^ Det er så træls når de gør det >__<
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging )
Re: KouCraft byggeri log
Er faktisk lidt imod det forslag Selvfølgelig er det irriterende, hvis ens bygninger bliver ødelagt, men jeg synes også, der skal være lidt risiko og fare.
- Etex
- Missing-Nin
- Indlæg: 1414
- Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
- Køn: Mand
- Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø
Re: KouCraft byggeri log
Det er også fair nok, man har vel lov at ha' sin egen mening
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging )
Re: KouCraft byggeri log
Legend skrev:Er faktisk lidt imod det forslag Selvfølgelig er det irriterende, hvis ens bygninger bliver ødelagt, men jeg synes også, der skal være lidt risiko og fare.
Der er jo også fare i og med at du tager skade, men der er bare ikke noget mere træls end at en mesterværk bliver ødelagt
Re: KouCraft byggeri log
Vincent skrev:Legend skrev:Er faktisk lidt imod det forslag Selvfølgelig er det irriterende, hvis ens bygninger bliver ødelagt, men jeg synes også, der skal være lidt risiko og fare.
Der er jo også fare i og med at du tager skade, men der er bare ikke noget mere træls end at en mesterværk bliver ødelagt
Ja okay
Re: KouCraft byggeri log
Men hvis man kan sørge for at monstre ikke er i et område er det vel bare at lave et tilstrækkeligt stort "Build Shit" område, og så kan folk, der er kedelige, bygge der, og resten af os leve livet i det vilde vesten, med 1600000 creepers?
Re: KouCraft byggeri log
niz skrev:Men hvis man kan sørge for at monstre ikke er i et område er det vel bare at lave et tilstrækkeligt stort "Build Shit" område, og så kan folk, der er kedelige, bygge der, og resten af os leve livet i det vilde vesten, med 1600000 creepers?
Jeg har tænkt mig, at så snart vi er på en server, der kan klare flere verdener (skal have undersøgt om den nuværende kan), så vil der være en verden til creative mode
Nuværende projekter: KōyōCon, Chibi Gaffa og skole m.m.
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...
Laver: Formand for Chibi Gaffa, Bestyrelse af KōyōCon, Hjemmeside/Spil programmering, elev på spiludviklings college og meget mere...
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster