Spil: Kompetitive eller Afslappet?

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Spil: Kompetitive eller Afslappet?

Indlægaf Zarsu » man 5. sep 2011 17:50

Jeg spiller kun single-player - og stort set altid kun RPG's.

Dette skyldes at jeg EKSPLODERER AF VREDE OG HAD hvis jeg spiller sammen med andre og noget går galt. For vi ved jo alle sammen godt at det er de andres skyld. Aldrig min, nej. Så jeg hader at dø på grund af andre. For det kan jo aldrig være min egen skyld, nej..

Til gengæld kan jeg godt lide at kigge på andre spille - hvis de veltogmærket er gode til det. Hvis de er dårlige kan jeg også eksplodere af frustration over dette xD Har det med at flå controlleren ud af hånden på min kæreste når han ikke spiller sådan som man burde i følge mit hoved.

Ud over det så elsker jeg simpelthen bare en god historie - hvilket mange RPG's jo har at byde på c:

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Spil: Kompetitive eller Afslappet?

Indlægaf Kiwi » tirs 6. sep 2011 22:03

Zarsu skrev:Dette skyldes at jeg EKSPLODERER AF VREDE OG HAD hvis jeg spiller sammen med andre og noget går galt. For vi ved jo alle sammen godt at det er de andres skyld. Aldrig min, nej. Så jeg hader at dø på grund af andre. For det kan jo aldrig være min egen skyld, nej..

Helt enig! Det er ufatteligt så mange tåber der findes derude ;-)

Jeg foretrækker også rpgs, så må nok vælge "afslappet". Har også spillet en hel del Animal Crossing, hvilket er et af de få spil hvor jeg virkelig slapper af.
Jeg nyder dog også at spille med andre, men vil helst være i stue med dem. Der er simpelthen intet federe end en flok venner, en stak pizzaer, slik / chips i massevis, øl og så ellers Mariokart, Dance Central, Sing Star, Wii Tennis, Rayman Raving Rabbids osv.. Men ærlig talt spiller man nok ikke for at blive bedre der, ellers ville man næppe tage en pude på maven og gå amok til Meat Loafs: I would do anything for love...


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster