Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf CAPTAIN N » man 18. jun 2012 10:24

Fik spillet og gennemført hele Rayman Origins sammen med Crystal Dragon i multiplayer.
Vi blev først færdige kl 2 om natten xD Men det var et rigtigt underholdende og det er helt klart sjovere når man er 2.
Billede

Brugeravatar
MomoLombo
Chibi
Chibi
Indlæg: 23
Tilmeldt: lør 16. jun 2012 18:19
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf MomoLombo » tirs 19. jun 2012 13:40

Er i gang med Dark Souls til Xbox. Det sværeste spil jeg nogensinde har prøvet. Jeg sværger, man dør hele tiden. Ekstremt frustrerende >:(

Brugeravatar
Burgundy
Chunin
Chunin
Indlæg: 153
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 21:22
Køn: Mand

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Burgundy » tirs 19. jun 2012 20:51

MomoLombo skrev:Er i gang med Dark Souls til Xbox. Det sværeste spil jeg nogensinde har prøvet. Jeg sværger, man dør hele tiden. Ekstremt frustrerende >:(


ekstremt godt spil, har gennemført både Dark souls og Demon's Souls utroligt mange gange, aldrig uretfærdigt, altid ens egne små fejl der ender med døden i spillet, som virkelig er meget hård til tider, hehe. Glæder mig til PC-versionen, overvejer om det skal være retail copy bare for at få de ekstra frynsegoder med som FromSoftware altid smider med i pakken. :)


Jeg selv spiller Diablo 3, havde gennem en lille ferie med et bare gamle venner gamet det godt igennem, og har slagtet diablo på inferno, som en monk, lol. :)
Billede

Brugeravatar
MomoLombo
Chibi
Chibi
Indlæg: 23
Tilmeldt: lør 16. jun 2012 18:19
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf MomoLombo » tirs 19. jun 2012 23:12

Du er jo hardcore gamer ! Jeg er enig i, at det er ens egne små fejl der gør at man hele tiden dør. Du må alligevel gi' mig ret i, at alt der bevæger sig bare er brutalt og i mod en. Fik endelig nakket Taurus Dæmonen efter 4 dage og omkring 30 forsøg( ja, er virkelig dårlig) Gidder heller ikke bruge guides via nettet eller lignende.

Alle er bare på Diablo bølgen, heh. Jeg har prøvet det, men kan ikke li' synspunktet. Ødelægger det hele for mig

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » ons 20. jun 2012 01:02

har også gennemført Demon's Souls og er godt i gang med Dark Souls (PS3) men bliver hele tiden distraheret af andre spil

lige nu spiller jeg GrimGrimoire og derefter Odin Sphere selvom jeg har gennemført dem begge et par gange efterhånden
jeg spiller netop de to spil fordi Vanillawares næste spil Dragon's Crown udkommer sidst på måneden og jeg bedre ville se hvor stort spring det vil være i grafikken fra PS2 til PS3/Vita
og så selvfølgelig fordi det er gode spil :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf CAPTAIN N » ons 20. jun 2012 13:42

Jeg er gået igang med Lollipop Chainsaw og har spillet det siden mandags. Det er okay underholdende men gamplayet er en lille smule tungt. Humoren er til gengæld ret så sjov.
Billede

SilentAurora
Chibi
Chibi
Indlæg: 31
Tilmeldt: søn 22. maj 2011 01:43
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf SilentAurora » ons 4. jul 2012 23:08

Jeg fik for en måneds tid siden installeret Starcraft (det gamle - Brood War) på pc'en. Så fik jeg endelig prøvet Starcraft, og har da også hængt fast siden, da jeg virkelig kæmper for at klare computeren i en Melee kamp, men damn det er svært :O ...

Har KUN formået at klare Zerg med Zerg, ved hjælp af et Zerg rush :P Her de sidste MANGE gange har jeg prøvet at slå Protoss, men det er virkelig svært. Det tætteste jeg kom på at slå Protoss var en 'draw' hvor vi begge løb tør for ressourcer.

Har endda researchet mange tips på nettet og sådan, som jeg prøver at følge, men det er vel bare øvelse. :P Uanset, så vil jeg blive så god at jeg kan slå min kæreste i det en dag :P
// ~ SilentAurora

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf CAPTAIN N » man 9. jul 2012 00:25

Fik endelig kommet igennem Kid Icarus: Uprising. Sjovt lille spil med god humor. Var dog ikke så begejstret for gameplayet. Var en lille smule klodset syntes jeg,
Billede

Brugeravatar
Burgundy
Chunin
Chunin
Indlæg: 153
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 21:22
Køn: Mand

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Burgundy » man 9. jul 2012 21:11

MomoLombo skrev:Du er jo hardcore gamer ! Jeg er enig i, at det er ens egne små fejl der gør at man hele tiden dør. Du må alligevel gi' mig ret i, at alt der bevæger sig bare er brutalt og i mod en. Fik endelig nakket Taurus Dæmonen efter 4 dage og omkring 30 forsøg( ja, er virkelig dårlig) Gidder heller ikke bruge guides via nettet eller lignende.

Alle er bare på Diablo bølgen, heh. Jeg har prøvet det, men kan ikke li' synspunktet. Ødelægger det hele for mig


udfordringer er bare lidt sjovere at overvinde :P

Demon's og Dark souls har noget meget tilfælles og det er at observer fjenderne og deres våben/attacks, efter man har set deres pattern så ved man hvornår man kan angribe dem, trial by error for nogle, hehe, pga man ofte dør inden for kort tid.

Tja d3 var mere en bølge da spillet hurtigt blev kedeligt efter man havde gennemført diablo på inferno og endda hjulpet et par mates med det, nu hvor man havde spillet gennem det hele med dem, da vi alle holdte lidt ferie og old man lan party, trololo.


lige nu venter jeg bare på at Dark Souls kommer til PC og ellers steam summer sale så jeg kan købe mig et par/mange kollektioner.


Nogle der har spillet Sins of a solar empire og Smite? hørt meget godt om dem og overvejer selv at få dem.
Billede

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf ReficulNatas » tirs 10. jul 2012 08:35

Jeg er igang med Doctor Who: Return to Earth..
Eller... jeg er begyndt på det xD
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster