Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Fochi-chan
Jonin
Jonin
Indlæg: 243
Tilmeldt: lør 29. mar 2014 00:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odder, Jylland
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Fochi-chan » man 16. feb 2015 13:33

Sylveon skrev:
Fochi-chan skrev:Jeg har lyttet til Kurage no Uta de sidste par dage efter jeg så anime'en, og har lige fundet ud af, at der er blevet lavet nogle ova's med bad endings :O

Det er også sandt, har andda læst nogle fanfics med det som fokuserede på det, og som de forskellige endings, så fik jeg tårer i øjnene :'(


Jeg så desværre aldrig animeen færdig, da jeg fandt animationen alt for ringe. Jeg googlede dog Kurage no Uta, og jeg elsker den - Er utrolig tæt på at købe en Clear dakimakura. xD
- Jeg kan forestille mig at deres bad ending ova's er meget groteske. Urgh, bare tanken om en animeret version af Noiz's bad ending giver mig myrrekryb.

Link da gerne til de fanfictions! :D
- Bare ikke Mink's. I hate that bastard.


*savle savle* en dakimakura med Clear.... *_* *_* *_*
Kan da godt linke nogle til dig når jeg finder nogle gode :D

Begyndte at spille Beyond: Two Souls med lille søs igår aftes, og endte med at spille til kl 3 om natten fordi den var så god :D
Elsker at hun gerne ville være Aiden, men som first player så fik hun æren i at være hovedpersonen 8)

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Sylveon » man 16. feb 2015 14:59

Fochi-chan skrev:*savle savle* en dakimakura med Clear.... *_* *_* *_*
Kan da godt linke nogle til dig når jeg finder nogle gode :D


Clear Dakimakura :p
- Gerne.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » tirs 17. feb 2015 16:57

Spillede en lille smule resident evil: revelations, third person zombie shooting action, men fandt det ikke specielt sjovt, det var så heller ikke specielt dårligt, så det var bare lidt meh.

Syntes ikke genesis scanneren tilføjede specielt meget til spillet, det var mere bare irriterende end sjovt at skulle scanne alt. Der var dog nogle ret sjove cheesy moments med noget af dialogen, men tror ikke det var bevidst at de lavede det sjovt xD

og så har jeg spillet en del conception 2. JRPG med dating sim elementer. Syntes gameplayet er okay, du har 4 hold som du kan angribe med fra forskellige vinkler. Vinklen giver enten ekstra skade eller bygger en chain op som forsinker monstrene, så det er et rimeligt sjovt system, risk reward at skubbe monstrets tur tilbage men kunne risikere at blive ramt af et stort angreb. Vil dog indrømme at gameplayet er meget ensformigt, som med mange JRPGs.

Så det der holder mig kørende er pigerne og deres personligheder/plotlines. Kan li dem alle sammen så glæder mig ikke til at blive bedt om at vælge en af dem. Serina er dog min yndlings indtil videre, syntes det var en super sjov ide at
Spoiler: vis
lave en plotline med at hun bliver stor ved hjælp af magi, det er sjovt at se hvad hun gør når hun faktisk har det hun vil have, og så elsker jeg hendes grin, mwehehehehe!


Så ville nok ønske man bare kunne smide gameplayet på super easy som persona 4 men indtil videre er det sjovt nok til at jeg spiller videre :)
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » tirs 17. feb 2015 17:28

Mathias skrev:Spillede en lille smule resident evil: revelations, third person zombie shooting action, men fandt det ikke specielt sjovt, det var så heller ikke specielt dårligt, så det var bare lidt meh.

Brugte ikke scanneren meget mere end nødvendigt.
Syntes selv at spillet blev bedre med tiden.

Spiller et bundt gamle Famicom spil jeg har fået sendende.
Deriblandt BomberMan og Lode Runner.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf SsjGogo » tirs 17. feb 2015 18:58

The Last of Us - sjovt spil med en ok historie.

Jeg bliver nok lynchet - men synes faktisk spillet er lidt overvurderet.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » tirs 17. feb 2015 19:18

SsjGogo skrev:synes faktisk spillet er lidt overvurderet.

Kommer vel an på hvad du mener med det.
Det var heller ikke ligefrem mit yndlingsspil det år men den måde spillet fortæller en historie på er ret god og karaktererne opfører sig mere menneskelige end i noget andet spil. Historien selv kunne være bedre men den overgår da de allerfleste zombiefilm og serier.
Gameplayet var for det meste langsomt men det er altid sjovt at kaste flasker efter folk og så løbe over og slå dem over hovedet med et bræt før de fatter hvad ramte dem :D

Al rosen spillet får er mest på grund af det tekniske (punch lasers, grafik og den slags), skuespillet og historiefortællingen.
Det skulle de fleste nok være enige om at spillet gjorde rigtigt. Alt det andet er smag og behag :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » ons 18. feb 2015 16:17

SsjGogo skrev:The Last of Us - sjovt spil med en ok historie.

Jeg bliver nok lynchet - men synes faktisk spillet er lidt overvurderet.

Tja Sylveon blev sur da jeg sagde at jeg havde fundet det kedeligt xD

Syntes gameplayet var langsomt, og selv om det ville have taget væk fra survival aspektet ville jeg ønske man havde en perma knife, tror Ellie sektionerne var mine yndlings netop af den grund.

Men syntes ikke spillet var dårligt, det var bare lidt kedeligt, sneak, choke, sneak, choke. Died? Restart. Repeat.

Historien og karakterene fik mig dog til at spille det færdigt. Tror også spillet har fået mest anderkendelse for at fortælle en "voksen" historie som man ikke ser særligt tit i spil.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » ons 18. feb 2015 19:09

Mathias skrev:Men syntes ikke spillet var dårligt, det var bare lidt kedeligt, sneak, choke, sneak, choke. Died? Restart. Repeat.

Det er det jeg siger: smid flere flasker og slå folk i fjæset før de når at reagere. Det bliver aldrig kedeligt :D
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » tors 19. feb 2015 05:52

Tanerion skrev:
Mathias skrev:Men syntes ikke spillet var dårligt, det var bare lidt kedeligt, sneak, choke, sneak, choke. Died? Restart. Repeat.

Det er det jeg siger: smid flere flasker og slå folk i fjæset før de når at reagere. Det bliver aldrig kedeligt :D

Well når alle vender sig om og pløkker dig ned kommer man ikke ret langt med den strategi, men sjov det er den xD
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf SsjGogo » tors 19. feb 2015 10:08

Nu mener jeg bestemt heller ikke, at spillet er dårligt - langt fra - men at den mange steder bliver udnævnt, som det allerbedste PS3 har haft at byde på, er nok en smagssag.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 63 gæster