Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » tors 19. feb 2015 17:42

SsjGogo skrev:Nu mener jeg bestemt heller ikke, at spillet er dårligt - langt fra - men at den mange steder bliver udnævnt, som det allerbedste PS3 har haft at byde på, er nok en smagssag.

Ja det og Uncharted 2 er vist kronet til "de bedste" på PS3. Sjovt nok er de begge spil fra Naughtydog.

Kunne sjovt nok ikke li Uncharted 2 da jeg spillede det igennem, men forstår hvorfor folk syntes det er så godt.

Men hvis vi begynder at snakke om "bedste spil" til noget som helst kommer der nok en million forskellige svar siden alle har deres egne meninger og spil er så subjektive :)
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf SsjGogo » tors 19. feb 2015 22:27

Bestemt - jeg ville jo fx vælge "Journey", som det mest specielle jeg har oplevet på PS3, men igen, smagssag!

Last of Us bør opleves.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » lør 21. feb 2015 22:44

Fik gennemført Conception 2, bortset fra lidt for meget grinding var det fint, gode karakterer, historier og slutninger :)

Ville måske have foretrukket at det hele var en visual novel og man fik mere tid med hver pige men deres plotlines føltes tilpas så måske ville det ikke have gjort en foreskel.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » ons 25. feb 2015 06:39

Spillede lidt Dead or Alive 5 siden den nye gratis version kom op på PS4.

Det samme spil, kører bare lidt bedre.

Hader ligesom mange andre alt det DLC der er og de problemer med det.

Men det er et sjovt fighting game og ikke specielt komplekst, man skal bare kunne li/ignorere huge boobies og latterligt overpriced costume DLC.

Som sagt er der en gratis version så det er værd at tjekke ud hvis man kan li fighting games :)
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Fochi-chan
Jonin
Jonin
Indlæg: 243
Tilmeldt: lør 29. mar 2014 00:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odder, Jylland
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Fochi-chan » ons 25. feb 2015 08:33

Har været i gang med at spille Beyond: Two Souls med min lille søster, hvor jeg spillede som Aiden og hun spillede som Jodie.

Oplevede så bare, at der var en glitch som så medførte, at jeg ikke kunne komme videre :sur: Samme sted hele tiden, og lige meget hvad vi gjorde, så glitchede den det samme sted, og jeg har købt den fra en privat person, så jeg kan ikke sige, at jeg vil have pengene tilbage :/

Men ellers så var jeg vild med, at jeg kunne spille et spil sammen med min lille søster på ps3'ern, hvor det ikke var et kampspil :D

Kender I nogle flere spil hvor man kan spille sammen?

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » ons 25. feb 2015 16:15

Mathias skrev:Det samme spil, kører bare lidt bedre.

Jeg vidste der nok ville komme en opdateret version før eller senere så jeg ventede med at bruge penge på kostumer.
Der er også en anden forskel der gør det nye PS4 spil til min foretrukne version:


Fochi-chan skrev:Kender I nogle flere spil hvor man kan spille sammen?

Har spillet mest singleplayer spil på PS3 men mig og min bror har haft det sjovt med Dragon's Crown, Ibb & Obb, Guacamelee, Lara Croft and the Guardian of Light, Shock Troopers, og begge spil i Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara og sikkert mange andre jeg ikke lige kan komme i tanker om i øjeblikket.

Du kunne også søge efter coop spil på http://www.co-optimus.com/system/2/playstation-3.html om der er nogen du synes ser interessante ud :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » tors 26. feb 2015 02:05

Fochi-chan skrev:Men ellers så var jeg vild med, at jeg kunne spille et spil sammen med min lille søster på ps3'ern, hvor det ikke var et kampspil :D

Kender I nogle flere spil hvor man kan spille sammen?

Mine kusiner og fætre elsker Minecraft så det kunne nok være en og Disney infinity, det er så lidt dyrt med figurer :)
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » fre 27. feb 2015 08:22

Fik lyst til at spille Mario Kart 8 så hentede DLC'et til det.

Pretty fun, man får 2 pakker med 16 (tror jeg nok) levels og et par characters og vehicles, Link med en master cycle blandt andre.

Der er ingen nye våben eller noget gameplay ændrende, det er bare baner at køre på og figurer/vehicles at gøre det med.

Hyrule banen var nok min yndlings bare for musikken og at man samlede rupees istedet for coins, men ellers var det mere mario kart, nothing more, nothing less :)
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » søn 1. mar 2015 15:28

Spillede tomb raider definitive edition. Har spillet last gen versionen igennem.

Spillet er lidt for glad for at tage kontrol væk fra spilleren men ellers syntes jeg stadig det er et sjovt spil anden gang igennem :)

Spillede også shadow of mordor. Det er blevet en del sjovere nu hvor jeg er nået til andet area og har fået låst op for de fleste abilities. Fjenderne er nok det værste når de klumper sig sammen og du prøver at ramme en ender du for det meste med at ramme en der kan counter dig eller blokere dig.

Så der er lidt irriterende stunder men det er et godt open world spil, med side quests og leveling galore som så mange andre open worlds :)
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
TheIssing
Chunin
Chunin
Indlæg: 105
Tilmeldt: søn 29. apr 2012 19:05
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Havet

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf TheIssing » søn 1. mar 2015 22:46

jeg laller stadig rundt i mit pokemon Omega Ruby. jeg kan ikke ligge det fra mig. gonna catch em all!!! *prøver langsomt at lave en living dex*


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster