Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » lør 4. apr 2015 12:21

Holy cow altså!
Velocity 2X er efter min mening det bedste PlayStation eksklusive spil. Er næsten lige begyndt på det og kan allerede mærke at det bliver ren crack for mig. Jeg er en der som regel er ligeglad med trophies/achievements men kan godt forestille mig at jeg forsøger at få dem alle denne gang.
Har ikke været så besat på at få highscores siden Mighty Switch Force spillene :D

Så nogen reviews af det og syntes det så interessant ud men at spille det er noget helt andet. Og især når man bliver god til at teleportere mens man booster 8)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Shadari » lør 4. apr 2015 14:09

Er igang med tokyo ghoul :D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » søn 5. apr 2015 04:37

Spillede Helldivers på den næst sværeste grad med randoms, det er ret intenst at have en uendelig mængde cyborgs efter sig imens man desperat forsøger at genoplive sine holdkammerater og lave objectives xD
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » man 6. apr 2015 16:27

Fik spillet Tales from the Borderlands episode 1 og 2.

Virkelig sjovt med nogle likeable-unlikeable people og den måde historien bliver fortalt på lader dem virkelig lave nogle latterlige scener xD

Hvis du kan li den barnlige humor fra Borderlands og Telltale writing/gameplay så er det helt klart værd at spille :)

Så er det bare hvornår de andre episoder kommer, der står at de skulle komme i år men, Telltale, you never know.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Sylveon » søn 12. apr 2015 12:04

Købte Shadow Warrior i går, og fik brugt det meste af min aften på det. Synes det er meget underholdende, og alligevel latterligt på mange måder - Blodigt er det dog ihvertfald, men mere på det niveau, hvor det bliver komisk. xD
- Har dog ikke spillet det oprindelige spil, så kan ikke sammenligne dem.
Glæder mig til at nå slutningen, og se hvad der vil hænde Mr. Wang.

NB: Hvis nogen kunne forklare mig, hvorfor der, overalt, er hvide kaniner der parrer sig, ville det være en stor hjælp.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » søn 12. apr 2015 12:38

Har spillet lidt Bloodborne men det er så længe siden jeg sidst spillede et spil i Souls serien og dette er så meget mere action orienteret at jeg har ærlig talt lidt svært ved at vænne mig til det. Er lidt for vant til styringen i Bayonetta.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
LightningHei
Jonin
Jonin
Indlæg: 449
Tilmeldt: fre 4. jan 2013 23:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Hvide Sande
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf LightningHei » søn 12. apr 2015 18:44

Er begyndt at spille lidt hearthstone igen, eller sker der ikke så meget på spil fronten, måske lidt GW2 engang imellem :P
I'm not a drunk pedofile!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » ons 15. apr 2015 14:28

Fik prøvet en del i de sidste par dage.

Valiant Hearts, flot art, fin historie men utroligt dårligt gameplay. Saml en ting op og smid den imod den anden ting, eller led efter en ting der er åbenlys du skal bruge men du har den bare ikke. Så det føltes som om spillet spildte min tid.

Transistor, startede det for lang tid siden men besluttede mig for at færdiggøre det. Gameplayet var okay, havde nogle gode ideer, syntes bare ikke det helt virkede men story, art og musik gjorde op for det.

Spillede en lille smule Persona 4 Arena story mode, havde ikke begyndt på den siden jeg altid bare spillede non story modes. Det er en visual novel med persona characters og en gang imellem er der en kamp. Manglede lidt lovey dovey med Naoto <3 men ellers er det mere persona, which is a good thing.

Octodad Dadliest Catch, fjollet og kort, havde hørt at spillets gimmick skulle blive træt inden spillet var færdigt men det gjorde det ikke for mig, men kan forstå at det med at dine controls er mærkelige fordi du er en blæksprutte måske ikke er det sjoveste for alle. Sjovt nok følte jeg meget for karakterene, selvom hele spillet var lavet for at være fjollet syntes jeg de var meget likable.

og så er jeg begyndt på Fire Emblem: Awakening, pretty good, kan ikke li durability systemet og så kommer user interfacet nogle gange i vejen, men so far, pretty darn good.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » ons 15. apr 2015 14:31

Transistor er også et spil jeg er længe om at færdiggøre.
Spiller nok 20-30 minutter hver anden uge.

Ellers mest Mercenary Kings :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » tors 23. apr 2015 16:33

Købte og spillede Killing Floor 2, første early access game jeg har købt.

Stort set det samme som 1'eren bare forbedret alle dele af det, bortset fra online, men nu er det early access, så havde et eventyr med at finde ud af at lave et privat spil så mig og min fætter kunne spille sammen uden fremmede, det lykkedes til sidst xD så håber de tilføjer den mulighed senere ligesom der var i 1'eren.

og så spillede jeg Mortal Kombat 9 fordi jeg ikke har råd til X :'( Stadig ret sjovt, fik mig bekræftet i at jeg gerne vil have Mortal Kombat X.

og Project Diva, sværere end jeg huskede det, selv på normal, men sjovt. Smart at man kan se musik videoerne efter at man har spillet nummeret, siden jeg misser halvdelen af hvad der foregår med alle de knapper jeg skal trykke på xD
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster