Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf nielsm » man 24. jul 2017 23:52

Billede

Jeg kom til at installere Civ2 på en maskine med Windows 95, og fordi én ulykke aldrig kommer alene gik jeg også i gang med at spille det.
Det tog alt for mange timer ud af flere dage.
Men jeg vandt!
Frankrig besejrede verden!!

Aztekerne var de sidste der faldt, men de var ren og skær dessert efter amerikanerne og karthagerne.

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf JoaCHIP » tirs 25. jul 2017 15:10

Viva la France!

Så er det afgjort: Fra nu af har du lov til at skrive "le animé" med en lille sær streg hen over e'et.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Manna » tirs 25. jul 2017 16:24

Ahh det er alt for længe siden jeg har spillet Civ2, jeg spillede det rigtig meget som barn, fordi min far spillede det :D
~Queen of the night~

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » ons 26. jul 2017 01:04

Splatoon 2 :D

Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » tirs 19. sep 2017 00:11

Fik Senran Kagura: Peach Beach Splash - Girls of Paradise Edition med posten i dag hele 4 dage før det officielt udgives i Europa (og 8 dage før Amerikanerne får det). Ikke kun det men Marvelous Europe betalte endda momsen for mig så til gengæld sværger jeg at købe alle spil de udgiver fra nu af fordi det er helt uhørt at et firma gør den slags.
Spillet selv er også ganske sjovt og lige noget for mig :3

Billede
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
YukiSans
Chibi
Chibi
Indlæg: 7
Tilmeldt: tirs 18. apr 2017 11:36
Køn: Kvinde

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf YukiSans » tirs 26. sep 2017 11:02

Jeg er i gang med at spille 'Skaura Swim Club'

Den er rigtig god, og der er en Tsundere og en cool kuudere med som er adorable! <3
Den er rigtig god 'So far' men jeg håber den bliver mere intense snart xD Thihi.
YukiSans

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Manna » tirs 17. okt 2017 21:24

South Park - The Fractured But Whole <3 Desværre er min bærbar ikke rigtigt bygget til gaming, så den bliver rimelig varm - nok til at smelte køleelementer relativt hurtigt :'( Og hvis jeg holder pause for længe begynder alle stemmerne at blive langsomme og dæmoniske, men spille det vil jeg sgu :D
~Queen of the night~

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » tirs 17. okt 2017 21:40

Manna skrev:South Park - The Fractured But Whole <3 Desværre er min bærbar ikke rigtigt bygget til gaming, så den bliver rimelig varm - nok til at smelte køleelementer relativt hurtigt :'(

Det er en af årsagerne til at jeg foretrækker at spille på konsoller. Spil fungerer bare.

For tiden er jeg i gang med Oxenfree og Neon Chrome på min Switch i kaffepauserne. Efter arbejde spiller jeg dailies i Everybody's Golf og Assault Android Cactus på PS4.
Fik en bunke PS1 og PS2 spil for nylig så når jeg har lidt ekstra tid til det bumler jeg mig gennem Skygunner, Gitaroo Man, Steambot Chronicles, Project Zero, Firefighter F.D. 18, Grandia, Star Ixiom og Chaos Break.

Keder mig aldrig -_-*
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Manna » ons 18. okt 2017 19:43

Tanerion skrev:Det er en af årsagerne til at jeg foretrækker at spille på konsoller. Spil fungerer bare.

Min nyeste playstation er en PS2 :D Jeg har så få spil at det ikke rigtig har kunne betale sig at anskaffe min egne konsoller, kæresten har dem alle sammen. Men da jeg ikke havde lyst til at lægge beslag på både hans konsol og hans tv, så valgte jeg at købe det til pc i stedet. Og slv om den bliver varm når jeg spiller f.eks. Minecraft, så plejer det nu ikke at være så slemt xD
~Queen of the night~

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » tors 2. nov 2017 20:23

Fik platinum i Everybody's Golf og gennemførte The Mummy: Demastered.
Er lige gået i gang med Super Mario Odyssey.

Manna skrev:Min nyeste playstation er en PS2 :D

Apropos; overvejer om jeg måske ikke skulle spille lidt Taiko Drum Master (A.K.A. Taiko no Tatsujin) før jeg får det nyeste spil i serien til PS4 med posten.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster