Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Kiwi » lør 3. sep 2011 21:11

CAPTAIN N skrev:Fik kæmpet mig igennem de 3 første verdener af Mighty Milky Way. Det er sådan set et sødt lille spil men det er fandeme et spil der kræver præcision. Og så er alt tale i spillet på Fransk af en eller anden grund.. Og hver gang man dør får man ikke bare en lille animation. nææ nej, man skal høre en 5 sekunders lang fransk sætning først...

JEG HADER FRANSK xD

Der er simpelthen ikke noget bedre end en lang dødsscene, det skulle da lige være en svær gauntlet lige foran en boss...

Jeg har nu spillet 21 timers Xenoblade, og det bliver kun bedre. Uden tvivl det fedeste jrpg i denne generation. Meget lang tid siden jeg har nydt at tøffe rundt og undersøge hver en krog i et rpg.

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf CAPTAIN N » søn 4. sep 2011 14:22

Lyder godt. Har selv stærk overvejet at købe Xenoblade. Alene bare for at støtte udviklerne.

Jeg fik spillet lidt mere Fatal Frame men controlsne driver mig virkelig til vanvid da jeg slås mere med dem end jeg gør med spøgelserne xD
Billede

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Shihoudani » søn 4. sep 2011 14:38

Har endelig genoptaget mit Tales Of Eternia efter at have været gå i stå i det. Og ligesom med alle andre tales of- spil er der dejlig mange sidequests og dungeons! De er godt nok ikke obligatoriske, men det går sgu heller ikke at gå efter sidstebossen og være totalt underpoweret! :D
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Kiwi » søn 4. sep 2011 15:23

CAPTAIN N skrev:Lyder godt. Har selv stærk overvejet at købe Xenoblade. Alene bare for at støtte udviklerne.

Det kan varmt anbefales. Grafikken er faktisk temmelig flot, det er kun i cutscenes man bliver mindet om at det kører på en Wii. Alt er lavet via enginen, eksempelvis er der ikke den sædvanlige "introduktions sekvens" før hver kamp (som du f.eks. finder i Star Ocean: Last Hope) og generelt er der meget få steder hvor spillet loader. Styringen er god, og miljøerne er rigitg godt lavet. Du behøver ikke bruge meget tid på at rejse, da du frit kan springe til et waypoint på kortet. Man behøver ikke være bange for at prøve en mob et par levels højere, da du bliver genoplivet på sidste waypoint uden nogen form for straf.
På trods af at spillet er så nemt at gå til, kan man sagtens blive udfordret. Kampsystemet er temmelig avanceret hvis man går i dybden med det.

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Crystal Dragon » man 5. sep 2011 12:24

I lørdags fik jeg endelig gennemført Ocarina of time. Det var da helt utroligt hvor mange gange jeg har siddet fast i det spil xD Har mistet besindelsen næsten 2 gange.
Kæresten var så sød at han også gav mig Majoras Mask - og allerede en halv time ind i spillet vælger han at skræmme livet af mig ved at skrige mig i øret da maskesælgeren åbner øjnene ... gud hvor er jeg ynkelig -_-*
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
Zenzen
Chunin
Chunin
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 16:23
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Zenzen » man 5. sep 2011 14:00

Fik spillet mig igennem Catherine, som jeg virkelig ikke ved om jeg kunne lide eller ej..
Men hey, jeg fik et par sexy boxers og et pudebetræk, så jeg rigtig kan vise hvor står en nørd jeg er.
Mjah, mjoh.. Jeg er såmænd rar nok.

Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Zarsu » man 5. sep 2011 17:43

Jeg er i gang med at gennemføre Final Fantasy X igen..igen..igen.............

Dog er det efterhånden et par år siden jeg sidst gennemførte det, og havde helt glemt hvor undervurderet det egentlig er c: (Kaster altid alt min kærlighed på FFVII og FFIX). Sad sågar og græd en smule da denne scene indtraf for mig, i lørdags. Uhfff, er det noget bedre end spil der er så meget mere end bare spil? Nå, men tror jeg vil tænde for mine dejlige PS2 og komme lidt videre i spillet - har jo kun brugt 30 timer på det so far, høhø.

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf CAPTAIN N » man 5. sep 2011 19:22

Kom endelig igennem Deus Ex's anden mission. Tog en evighed fordi jeg insiterede på at snige myrde alle fjender for extra XP.
Billede

Brugeravatar
Noah100
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: søn 28. aug 2011 19:20
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Noah100 » ons 7. sep 2011 11:23

Tog igår Phoenix Wright: Justice for All frem for gemmerne og gik i gang med kapittel 3.
derudover har jeg lige bestil 3 Phoenix Wright spil mere, som gerne skulle komme imorgen :D

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf CAPTAIN N » ons 7. sep 2011 17:21

Jeg fik downloadet og klaret demoen af Sky Drift på min Xbox. Det virker som en ganske fint spil. Lidt i stil med Hydro Thunder.
Billede


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster