Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » søn 6. nov 2016 19:26

SsjGogo skrev:En klassiker - Secret of Mana til iOS!

Spiller tilfældigvis Adventures of Mana til Vita lidt on/off.

Er ellers vendt tilbage til Assault Android Cactus og Everybody's Golf udover at jeg hver anden uge grinder penge i Dead or Alive Xtreme 3 for at få købt alt det nye badetøj til damerne (køber gerne lidt ekstra til Helena :3).
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » tors 15. dec 2016 01:07

Som Kickstarter backer fik jeg en pre-release kode til Shantae: Half-Genie Hero som udkommer den 20. til PS4, Vita, Xbox ONE og Steam og den 27. til Wii U.

Det var helt klart pengene værd og kan anbefales hvis i kan lide god humor og Metroidvania-lite action-adventure platformspil :)

Billede
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf ReficulNatas » man 3. apr 2017 10:41

Jeg fik Jim Henson's Labyrinth the boardgame ind ad døren i torsdags, og er gået i gang med at male figurerne indtil jeg finder nogle som vil spille det med mig.
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
inabahare
Jonin
Jonin
Indlæg: 463
Tilmeldt: ons 11. sep 2013 17:19
Køn: Mand
Geografisk sted: Børkop

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf inabahare » fre 14. apr 2017 23:23

Købte 'Nier Automato*' i går, og syntes egentlig det er et helt udemærket spil. Lidt synd at min 960 ikke kan trække det på medium, men det er sådan det er.

* https://www.youtube.com/watch?v=JcniyQYFU6M
Sono chi no sadameee
JOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » lør 15. apr 2017 03:09

inabahare skrev:Købte 'Nier Automato*' i går, og syntes egentlig det er et helt udemærket spil. Lidt synd at min 960 ikke kan trække det på medium, men det er sådan det er.

NieR: Automata er mere end bare helt udmærket hvis du får alle alle 5 main endings. Det er et mesterværk og hidtil mit Game of the Year for i år.
Jeg håber Square-Enix indser at Yoko Taro fortjener den kreative frihed han fik til at designe spillet og at han får et større budget til sit næste spil.

Jeg fik de sidste 3 endings for en uge siden så al den hype jeg følte har haft tid til at køle ned og jeg synes stadig det er et 10/10. Det føles lidt tomt at skulle vende tilbage til Breath of the Wild efter NieR så lige nu er jeg i gang med Gravity Rush 2 som også kan anbefales :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf nielsm » tors 6. jul 2017 18:25

Da jeg tjekkede Steams sommerudsalg for nogen dage siden opdagede jeg at der nu også er kommet PC ports af nogen af de nyere spil i Atelier serien... så jeg endte med at køre Atelier Sophie til lidt over €20.

Billede

Det må nok siges at være en ret dovent lavet port, kun lige det minimale for at få det til at køre med grafik og lyd, man skal helt klart have en gamepad for at kunne spille det fornuftigt. Så jeg bruger Steam in-home streaming til at køre det på min desktop maskine og så vise det på min HTPC (som ellers ikke kan køre spillet)...

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf JoaCHIP » tors 6. jul 2017 19:03

Det der screenshot er godt nok ikke vanvittigt imponerende.
Jeg ville have skudt det til at være et spil fra 90erne.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf nielsm » tors 6. jul 2017 20:27

Nej Atelier spillene er vist ikke kendt for at være pæne. Fokus ligger mere på historie(r) og så alkymi-mekanikker.

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Gama » fre 7. jul 2017 00:57

Spiller Path of Exile Fall of Oriath beta pt.


Det er som forventet, en revolutionær i sin genre, og fuldstændig fantastisk :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » fre 7. jul 2017 20:08

Får spillet meget ARMS, Blaster Master Zero, Cave Story + og Mighty Gunvolt Burst på Switch i pauserne på arbejde men når jeg slapper af herhjemme holder jeg mig til Lunar Silver Star Story Complete på PS1.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster