Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » man 18. jan 2016 13:09

Igang med Undetale.

Forstår godt hvorfor det fik så meget ros, meget sødt, trist, snedigt og charmerende :)

Spoiler: vis
Don't trust Flowey.
Billede
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
inabahare
Jonin
Jonin
Indlæg: 463
Tilmeldt: ons 11. sep 2013 17:19
Køn: Mand
Geografisk sted: Børkop

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf inabahare » man 18. jan 2016 21:49

Mathias skrev:Igang med Undetale.

Forstår godt hvorfor det fik så meget ros, meget sødt, trist, snedigt og charmerende :)

Spoiler: vis
Don't trust Flowey.
Billede

Og mega godt gameplay.
Det eneste problem med det er at der ikke er en ordentlig hard mode. Sidste bossen i genocide run var bare smuk i alle aspekter pga det gameplay.
Sono chi no sadameee
JOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » tors 11. feb 2016 21:47

Jeg elsker gamle b-film (især sci-fi) så jeg har lige gennemført The Deadly Tower of Monsters:
Billede

Gameplayet gør ikke meget nyt men det er verdenen og fjenderne der gør spillet interessant samt kommentar fra instruktøren af den fiktive film man har hovedrollen i.
Der er stopmotion animerede gorillaer og flyvende ildspyende dinosaurer (man kan lige skimte nylonsnoren de hænger i) og mange andre billige effekter der fungerer utrolig godt i spillets kontekst :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » ons 17. feb 2016 18:23

Fik gennemført Firewatch og spiller nu Gravity Rush Remastered og lidt Koihime Enbu sådan on/off.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Manna » tors 25. feb 2016 13:56

Har endelig fået mit første platinum-trofæ :D Tak for lort P4:DAN nu mangler jeg bare de in-game medals der er, selv om jeg aldrig får dem alle sammen (Brilliant i alle sange på All Night, næppe :'D)
Nu er min hånd også en smule øm, det er for langt tid siden jeg har spillet på min vita sidst xD
~Queen of the night~

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » man 29. feb 2016 09:48

Spillede Resident Evil 4 igen og 5 med min fætter igår.

4 er stadig godt, 5 har sine moments, både gode og dårlige.

Spillede Party Hard, mindede mig lidt om Hotline Miami, bare slow paced planning istedet for fast paced murder spree.

Begyndte at spille Recettear igen, sjovere end jeg huskede, nok mest pga. dialogen, men stadig meget ensformigt. Det er lidt visual novel kombineret med dungeon crawler, kombineret med item shop simulator. Capitalism, Ho!

Købte Street Fighter 5, jeg er virkelig ringe til det, men hvis det ikke var for tekniske problemer ville det være fantastisk.

Tanerion skrev:Fik gennemført Firewatch


Oh me too, kunne godt li det...ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal sige om det xD

Prisen var måske lidt høj for længden, men det er jo meget subjektivt (som så meget)
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » tirs 1. mar 2016 00:52

Blev færdig med Gravity Rush. Fik platinum og det hele :)
Skulle også måske skaffe soundtracket siden det er af Kohei Tanaka.

Har haft Final Fantasy Type-0 liggende alt for længe uden rigtig at komme nogen vegne i det så det har jeg tænkt mig at gøre noget ved nu.

Mathias skrev:Købte Street Fighter 5

Det køber jeg brugt og bruger ellers så lidt penge på DLC som overhovedet muligt... det får de for at censurere R. Mika >:(
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » ons 2. mar 2016 00:15

Tanerion skrev:
Mathias skrev:Købte Street Fighter 5

Det køber jeg brugt og bruger ellers så lidt penge på DLC som overhovedet muligt... det får de for at censurere R. Mika >:(


Oh yeah, havde jeg helt glemt, og Cammy også right?

Ikke at det betyder det store for mig, syntes bare det er sjovt når man tænker på hvor skimpy outfits alle pigerne har på, at de mener det skulle hjælpe at fjerne en buttslap animation.

Syntes så DLCen er meget rimelig, både pris og at man bare kan tjene in game money, men okay, vil kun have Juri og Ibuki fra første runde af nye fighters, så behøver nok ikke købe passet :)
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Tanerion » ons 2. mar 2016 01:23

Mathias skrev:
Tanerion skrev:Oh yeah, havde jeg helt glemt, og Cammy også right?

Det med Cammy er helt i orden da det ser bedre ud som det er nu men Mika's buttslap er en del af hendes personlighed. Selv min 11-årige niece mistede interessen da hun fandt ud af at det ikke var med i spillet fordi hun syntes det var hysterisk sjovt. Hun var endda lidt skuffet før det overhovedet skete fordi de havde også fjernet hjerterne hun havde over brysterne på sit originale kostume. Mika var hendes yndlingskarakter og personlighed har meget at sige for nogen fans. Og de siger at censuren var så flere folk ville købe spillet... jeg ville ellers have købt op mod 11 kopier som gaver til venner og familie men sådan blev det ikke og det lader jeg også Capcom vide.
Synd at de kun fokuserer på de kompetetive spillere der er helt ligeglade med karaktererne så længe gameplayet er godt.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Spil: Hvad er du igang med / Hvad har du klaret?

Indlægaf Mathias » ons 2. mar 2016 10:39

Tanerion skrev:Mika var hendes yndlingskarakter og personlighed har meget at sige for nogen fans.


Helt enig.

Syntes generelt det er synd når noget skal være "korrekt" istedet for "sjovt".

Men alt er jo subjektivt, suk.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster