Spil: Dine værste oplevelser

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Spil: Dine værste oplevelser

Indlægaf CAPTAIN N » søn 4. sep 2011 14:31

Jeg tænkte lige lidt tilbage på nogle af de spil jeg har spillet og tænkte lige over hvor mange spil der (selv hvis de var gode) kunne gøre en godt irriteret eller godt gal i skælden.
Vi har alle haft dem. Controls der ikke virkede. Hamrende svære opgaver, glitches eller helt andre ting.
Hvad er de værste oplevelser du har haft med et spil?


Jeg kan huske da jeg i sin tid spillede Super Paper Mario på Wiien.
Der er en udfordring hvor man skal kæmpe sig igennem 100 rum fyldt med fjender og overleve. Hamrende besværligt men når man har dræbt alle fjender i et rum får man en nøgle til at åbne døren. Og det skal klares på tid og løber man tør for den så skal man starte helt forfra også.

Jeg var så nået ca til rum 95 eller sådan noget og det gik faktisk rigtigt godt. MEN så da jeg havde klaret alle fjenderene..... Så var der ingen nøgle. Så jeg kunne ikke komme ud af rummet overhoved og så måtte rende desperat rundt i 1 minut indtil min tid udløb og jeg tabte.. Det var så 1-2 timers arbejde. 10 level ups og ingen saves på vejen. Damn hvor blev jeg sur på spillet der ._.
Billede

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Spil: Dine værste oplevelser

Indlægaf nielsm » man 5. sep 2011 00:20

Det dårligste spil jeg har spillet er nok Stalin VS Martians, som jeg var dum nok til at købe.
Kontrollen er forfærdelig, feedback på ens handlinger er manglende eller uforståelig, det er ikke til at overskue hvad der foregår eller hvordan ens enheder klarer sig, og så glitchede det for mig på 2. mission så den aldrig blev registreret som gennemført, jeg stod bare i limbo. Føj.

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Spil: Dine værste oplevelser

Indlægaf CAPTAIN N » lør 10. sep 2011 13:41

Er der nogen af jer der nogensinde har prøvet nogle af de der umulige falske cheats i spil som skulle unlocke ting.
Som f.eks i Street Fighter at gennemfører spillet uden at tage skade og derefter klare 10 runder uden at give eller modtage skade eller at skulle rende rundt om et objekt i et spil præcis 1000 gange eller andre tåbelige ting.

Kan huske da jeg originalt spillede Super Mario 64 og der var rygter om at unlocke Luigi. Det krævede så vidt jeg husker at man skulle skaffe 100 bestemte stjerne i en bestemt rækkefølge og uden at gemme og så skulle man rende rundt om et springvand i haven 64. Hvis man gjorde det mere eller mindre skulle man gøre alting om. Derefter skulle man over til en anden bane hvor man skulle lade en kasse køre frem og tilbage på et skib og når den havde gjort det 64 gange skulle man med controller 2 trykker alle knapper samtidig.

Det er jo en helt umulig opgave der mangler utrolig mange deifinationer men kan huske det var en af de ting jeg spildte en del af min weekend på da jeg var barn xD
Billede

Brugeravatar
tarmie
Chunin
Chunin
Indlæg: 132
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 23:28
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: Spil: Dine værste oplevelser

Indlægaf tarmie » ons 14. sep 2011 12:11

Det første Rayman er godt spil, men det er helt latterligt svært. Jeg kan blive så rasende af det lort når jeg for 10'ende gang dør en den samme bane, for slet ikk at tale om bosskampene. O.o

Og så er der jo FInal Fantasy X... Jo, rent gameplay mæssigt er det udemærket, men jeg tror jeg har fået varige men af den latterlige historie, snotdumme persongalleri og det forfærdelige stemmeskuespil. :sur: Hvordan folk kan rose det spil til skyerne er mig en gåde.

Det er nok de værste jeg lige kan komme på.
Yeah Whatever Fine

Brugeravatar
Exogenic
Genin
Genin
Indlæg: 85
Tilmeldt: tirs 27. sep 2011 21:51

Re: Spil: Dine værste oplevelser

Indlægaf Exogenic » tirs 27. sep 2011 22:57

Final Fantasy XIV

Nok det værste spil jeg nogensinde har prøvet. Targeting var ikke til at holde ud, menuerne var håbløse og tog evigheder at navigere. Spillets sværhedsgrad bestod i at have tålmodighed til rent faktisk at være i stand til at spille det.

Grafikken var fin og baggrundende var forholdsvis flotte, men alt andet var skod.
I don't want to set the world on fire, i just want to start a flame in your heart~

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Spil: Dine værste oplevelser

Indlægaf Crystal Dragon » tors 27. okt 2011 10:43

Spoiler: vis
Billede

Anubis II
Ved GUD det her er et forfærdeligt spil. Jeg købte den i gave til en veninde der ønskede sig den brændende og hun ville udelukkende ha den fordi hun kunne li forsiden - og hun er ikke den type der researcher omkring spillet før hun køber den så jeg købte den. Jeg Var nysgerrig næste gang jeg kom på besøg og ville gerne prøve den.
:sur:
Styresystemet er virkelig irriterende og dårlig lavet, kameraet er evig og altid imod en og den eneste måde man selv kan ha nogenlunde kontrol over den er at få sin "målskive", der viser hvor man skyder sine energikugler hen, til at flyve rundt på skærmen og det er virkelig smertefuldt når man skal hoppe over bjælker der kommer svævende mod en når man skal løbe på en hævet platform der snorer sig som et "S". Dertil kommer "hoppe" systemet. Man skal bruge sin nunchuck og vifte den i luften hvis man skal hoppe, og vifte den akavert 2 gange for at dobbelt hoppe - og den fortæller ikke at man kan vælge at hoppe ved at trykke på B! >:( Fandt jeg først ud af ved et tilfælde tæt på slutningen af spillet.
Grafikken er kedelig, fjenderne er umulige hvis der er mere end 3 i nærheden, hvis man bliver ramt så kommer den traditionelle "flimmer" der viser man er ramt, men mens man flimrer så kan man ikke selv ramme nogen fjender. Hit-detection er forfærdelig når man bruger staven så jeg brugte kun energikugler, og selv dét er møg. Man får liv ved at slå en fjende ihjel og så frigives der et hjerte - som man skal hoppe op og fange, og man har ikke en chance hvis man er 10 meter fra fjenden for så flyver hjertet væk.
Jeg nåede til sidste boss men man fik ingenting at vide hvordan man skal besejre ham og jeg prøvede virkelig alt og efter 1½ time med at hoppe rundt på forsvindende platforme og kæmpe med kameraet så gav jeg op. Der var ikke engang en walkthrough jeg kunne søge hjælp til for ingen har spillet den xD
Jeg tænkte til sidste "Det her møg er så forfærdeligt at det er svært at tro at der har været en 1'er". Men det er så lang tid efter at jeg fandt ud af at der ikke var nogen som helst forgænger til den her. Den hedder kun "Anubis II" fordi den skal læses som "Anubis the Second".
Det var en pine at spille den - og jeg har ikke engang spillet Gingerbread Man. Og efter jeg har spillet den her så har jeg ærlig talt ikke meget lyst. +o(
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster