Dine Bedste Oplevelser

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Dine Bedste Oplevelser

Indlægaf CAPTAIN N » man 5. sep 2011 19:32

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvad jeres bedste spil minder igennem tiden har været.
Nogle spil der berørte jer dybt, spil der overraskede, spil i ikke kunne lægge fra jer eller måske bare omstændighederne mens i spillede.


En af mine er uden tvivl da jeg spillede Shadow of Collossus for første gang. Var ekstremt imponerede af hvad den gamle PS2 kunne klare og selve stilen spillet havde var så unik og de kreative bosser enorme og varierede.

Vil nok også sige at Ocarina of time var en stor oplevelse for mig da det mere eller mindre var det der åbnede op for at jeg begyndte på nye genre istedet for bare platformers og shooters.
Plus at det jo er et af (Hvis ikke DET) bedste spil nogensinde.
Billede

Brugeravatar
Svanefrost
Chunin
Chunin
Indlæg: 183
Tilmeldt: ons 25. maj 2011 16:34

Re: Dine Bedste Oplevelser

Indlægaf Svanefrost » man 5. sep 2011 19:50

Må nok være lidt af en nørd og sige de mange raidbosser, jeg har lagt ned med min guild i WoW ;)

Nå ja, og så har jeg haft mange sjove timer med Deer Hunter 2005 samt andre jagt-spil xD
Senest rettet af Svanefrost ons 7. sep 2011 08:30, rettet i alt 1 gang.
Dette er en signatur :>

Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Dine Bedste Oplevelser

Indlægaf Zarsu » man 5. sep 2011 19:55

Final Fantasy VII for mit vedkommende, da dette var grunden til at jeg for alvor begyndte at gå op i spil (før det spillede jeg kun counter strike, haha) plus spillet vil for altid have en plads i mit hjerte. Har tilbragt så uendelige mange timer i spillets univers, og gennemfører det stadig jævnligt c:

Ellers så satte Crisis Core også et rigtig stort præg på mig dengang det lige var udkommet - forudbestilte spillet igennem en japansk kammerat, så jeg fik spillet et par dage efter det var udkommet i Japan. Gennemførte det på trods af at jeg ikke forstår japansk, og tudede så meget ved slutscenen at jeg intet kunne se...så var nødt til at klare sidste bossen igen dagen efter for ligesom at forstå hvad slutningen 100 % gik ud på xD

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Dine Bedste Oplevelser

Indlægaf SsjGogo » man 5. sep 2011 20:28

Ocarina of Time - uden tvivl, første gang jeg red på hesten over prærien og første gang jeg befandt mig i ørkenlandskabet, med den musik i baggrunden.

Uden tvivl det bedste spil, der nogensinde er lavet (mener jeg self.! ) :D
www.gogonoter.dk

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Dine Bedste Oplevelser

Indlægaf Kiwi » tirs 6. sep 2011 22:25

Den sidste del Windwaker, synes godt nok det var en episk slutning. Nok det bedste Zelda spil efter min mening, synes stemningen var federe end i Ocarina of Time.

Udover det kan jeg huske det originale Newer Winter Nights. Den måde hvor man var lige i hælene på Aribeth hele tiden, men alligevel ikke kunne nå at stoppe hende, var rigtig godt lavet.

Brugeravatar
Vonkejser
Jonin
Jonin
Indlæg: 204
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:03
Geografisk sted: Europa
Kontakt:

Re: Dine Bedste Oplevelser

Indlægaf Vonkejser » lør 1. okt 2011 20:45

Den bedste oplevelse jeg har haft med et spil må nok være enten være Kessen eller Metal gear solid. @_@.-

Kessen: Var en af de første spil jeg spillede på ps2 og jeg var fuldstendig forelsket i det spil dengang ( jeg var 9 - 10 år på det tidspunkt). Jeg vil nok sige nu at det er det bedste strategi spil jeg har spillet på en konsol. ( det spil er med på min top 3 over ps 2 spil. ) @_@.-

Metal gear solid...Var bare epic og er det bedste spil jeg har spillet.@_@.-
And I don't want to hear anything about "I don't believe in vampires" because I don't believe in vampires, but I believe in my own two eyes, and what I saw is fucking vampires! ಠ_ಠ


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster