Hvad planlægger i at købe?

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvad planlægger i at købe?

Indlægaf Mathias » tirs 18. nov 2014 16:38

Tanerion skrev:Nu er det lidt siden jeg spillede det og brugte aldrig fast travel (jeg er en rigtig eventyrer).
Hvis jeg husker rigtig så kunne man i originalen kun teleportere hjem.
Men i Dark Arisen skulle der være tre steder man kunne teleportere mellem (ved dog ikke hvordan det fungerer da jeg ikke brugte dem).

Men hvordan kan det være du ikke kan lide det spil?
Jeg har aldrig spillet et mere immersivt action RPG i mit liv og kampsystemet er genialt.
Det føles hele tiden som om man er på eventyr og man frygter at være ude om natten.
Skyrim når det ikke til sokkeholderne efter min mening.

Til dem der ikke kender til spillet:
Spoiler: vis
Det her er fra originalen og ikke særlig god videokvalitet men det beskriver ret godt en typisk spil session.



Det var meget immersive, det er jeg enig i.

Kunne ikke lide det netop pga travel systemet, kedede mig ret hurtigt med at rende fra sted til sted, især uden en mount eller unlimited sprint (skyrim ville have været det samme for mig hvis det ikke havde fast travel. Mounts i skyrim var WORTHLESS, bortset fra shadowmere, i loved him/her/it, og så at man hele tiden rendte på en dungeon/quest, ville ønske de var mere betydningsfulde men hey, talking dragons dogma right now.)

Sjovt nok kunne jeg ikke li combat, mages var utroligt kedelige, warriors var okay med shield og rogues..kan jeg ikke huske..havde de en dodge? ellers var det nok mit problem med dem. Mener jeg prøvede alle classes og ingen af dem "clickede" rigtig med mig.

Kan nemlig godt lide monster hunter combat og troede dragons dogma ville være noget af det samme men syntes det var meget anderledes. Måske var det pacen af combat?

De fleste kampe var overstået før de begyndte, boss kampene var dog sjove. Det bedste var at klatre på enemies shadow of the colossus style, men ellers syntes jeg bare der...manglede et eller andet.

Det er også et stykke tid siden jeg har spillet det, men mener det var mine tanker dengang.

Tanerion skrev:Nu er det lidt siden jeg spillede det og brugte aldrig fast travel (jeg er en rigtig eventyrer).


Billede

Gad vide hvor mange spil vi er uenige om, det virker til at det kunne være ret mange xD
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad planlægger i at købe?

Indlægaf Tanerion » tirs 18. nov 2014 17:15

Kunne lide at nogen fjender også reagerede anderledes på én afhængigt hvad køn man var.
Der var en trold i en af de huler jeg gik på opdagelse i som man roligt kunne spadsere forbi hvis man var en mandlig karakter.
Men jeg kom trallende med fire kvinder og han flippede ud :D
Hvor højt opgraderede du klasserne? Kunne lide dem mere og mere jo længere jeg brugte dem.

Har faktisk lidt lyst til at tænde for spillet lige nu og se hvilke gaver min pawn har fået fra alle de eventyr hun har været på siden jeg sidst spillede (ved at en kollega har lånt hende et par gange).
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvad planlægger i at købe?

Indlægaf Mathias » tirs 18. nov 2014 17:20

Tanerion skrev:Kunne lide at nogen fjender også reagerede anderledes på én afhængigt hvad køn man var.
Der var en trold i en af de huler jeg gik på opdagelse i som man roligt kunne spadsere forbi hvis man var en mandlig karakter.
Men jeg kom trallende med fire kvinder og han flippede ud :D
Hvor højt opgraderede du klasserne? Kunne lide dem mere og mere jo længere jeg brugte dem.

Har faktisk lidt lyst til at tænde for spillet lige nu og se hvilke gaver min pawn har fået fra alle de eventyr hun har været på siden jeg sidst spillede (ved at en kollega har lånt hende et par gange).

Hmm, kan ikke huske det.

Mener jeg fik en af dem op i rimelig rank, fordi jeg syntes det var unfair at sige det var kedeligt uden lidt flere abilities, kan så ikke huske hvilken.

Yeah pawn systemet kunne jeg godt lide. Det var sjovt at lave sin egen companion og at den kunne tage på eventyr med andre :)
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvad planlægger i at købe?

Indlægaf Shadari » tirs 18. nov 2014 17:31

En my little pony bamse som jeg er ved at vinde for 38kr på ebay inkl Porto :3
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad planlægger i at købe?

Indlægaf Tanerion » tirs 18. nov 2014 18:33

Shadari skrev:En my little pony bamse som jeg er ved at vinde for 38kr på ebay inkl Porto :3

Købte forresten en Rarity plushie i nat :)
Måtte sætte telefonen at vække så jeg kunne nå at byde på den.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvad planlægger i at købe?

Indlægaf Shadari » tirs 18. nov 2014 18:47

Tanerion skrev:
Shadari skrev:En my little pony bamse som jeg er ved at vinde for 38kr på ebay inkl Porto :3

Købte forresten en Rarity plushie i nat :)
Måtte sætte telefonen at vække så jeg kunne nå at byde på den.

Billed billed $_$
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad planlægger i at købe?

Indlægaf Tanerion » tirs 18. nov 2014 18:51

Du kan få et billede når den kommer frem :p
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvad planlægger i at købe?

Indlægaf Shadari » tirs 18. nov 2014 18:52

Tanerion skrev:Du kan få et billede når den kommer frem :p

Wee :D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

AkaXIII
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1052
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 11:06

.

Indlægaf AkaXIII » ons 13. sep 2017 18:56

.
Senest rettet af AkaXIII fre 20. okt 2017 23:34, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvad planlægger i at købe?

Indlægaf Tanerion » ons 13. sep 2017 19:56

AkaXIII skrev:As a Ōkami fan, there's no doubt.

Det bliver tredje gang jeg køber Okami og det er snart fjerde gang jeg køber Resident Evil: Revelations nu det også udkommer til Switch. Jeg har det fint med at Capcom hele tiden genudgiver spil på de nyere platforme men det bliver lidt for meget når de genudgiver spil på platforme som de allerede er udgivet på. Heldigvis har jeg endnu ikke købt Resident Evil 7 for de har for nylig annonceret en Gold Edition som udkommer samme dag som Okami.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster