AVGN

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

AVGN

Indlægaf CAPTAIN N » tors 20. okt 2011 23:12

Nu ved jeg ikke lige hvor mange herinde der ser Angry Video Game Nerds videoer men de er uden tvivl nogle af de sjoveste på nettet.
Kort fortalt er han en retro spil nørd der bander og svovler over dårlige gamle retro spil. Han er allerede oppe på over 100 videoer og har været igang siden 2006 (2004 hvis man er nøjeregnene)
Men nu har han så planer om at lave en hel spillefilm om nørden så jeg syntes det var et godt tidspunkt at lave en AVGN tråd hvor folk kan snakke om ham og hans vidoer.
Figuren er skabt og spillet af "James Rolfe" som ud over AVGN også selv laver, anmelder og er stor tilhænger af film, især Gamle gysere. Hans hjemmeside er cinemassacre.com

Hvis nogle er friske så kan man også hjælpe med at støtte den kommende film på IndieGoGo. De er allerede halvejs og belønningerne er gode.

Billede

Har i f.eks en yndlings episode.
Billede

Brugeravatar
Svanefrost
Chunin
Chunin
Indlæg: 183
Tilmeldt: ons 25. maj 2011 16:34

Re: AVGN

Indlægaf Svanefrost » fre 21. okt 2011 08:56

Kender ham godt :) Det er dog ved at være længe siden, jeg sidst har set en episode, så det er svært at udpege et yndlingsafsnit xD
Dette er en signatur :>

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: AVGN

Indlægaf Crystal Dragon » tors 27. okt 2011 09:51

Jeg har planer om at se alle hans videoer men har kun set meget få da jeg følger mest med Nostalgia Critic. Men lige nu ville jeg nok sige at nogle af mine yndlings afsnit er hans krig mellem hamselv og Nostalgia Critic. Selvom det nok er mest Nostalgia Critics video så elsker jeg den der hedder "Off to battle the Nerd", hvor han har en epic battle med AVGN. xD Er er freaking epic! With epic 'splosions!
Billede
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: AVGN

Indlægaf CAPTAIN N » tors 10. nov 2011 06:11

Så har AVGN filmen kommet op på over 100.000$ i donationer. Det er 25.000$ mere end de først forventede og der er stadig næsten 3 måneder til der bliver lukket for at kunne donerer.
Delme godt gået af en vred nørd der spiller dårlige gamle retro spil ^^
Billede

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: AVGN

Indlægaf CAPTAIN N » man 14. nov 2011 22:30

Nu har den lige passeret $140.000 :O Der kom lige pludselig en hel del fart på.

Hans lille donator tribute er for de første $100.000 er allerede uddateret 8)
AVGN Movie -- IndieGoGo Donations - Thank You
Billede

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: AVGN

Indlægaf CAPTAIN N » tors 2. feb 2012 02:19

Vil lige gøre opmærksom på at det er sidste dag man kan donerer til AVGN filmen. Den er oppe på 280.000$ nu, er spændt på om han kan nå de 300.000 på den sidste dag.
Billede

Brugeravatar
tarmie
Chunin
Chunin
Indlæg: 132
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 23:28
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: AVGN

Indlægaf tarmie » tors 2. feb 2012 10:32

Crystal Dragon skrev:Jeg har planer om at se alle hans videoer men har kun set meget få da jeg følger mest med Nostalgia Critic. Men lige nu ville jeg nok sige at nogle af mine yndlings afsnit er hans krig mellem hamselv og Nostalgia Critic. Selvom det nok er mest Nostalgia Critics video så elsker jeg den der hedder "Off to battle the Nerd", hvor han har en epic battle med AVGN. xD Er er freaking epic! With epic 'splosions!
Billede


AVNG vs Critic var awesome! xD

Nerd var den første Internetanmelder jeg lærte at kende. Jeg plejede at se han vidoer som de kom ud, men efter jeg lærte Nostalgia-Critic og resten af That Guy With The Glasses at kende, må jeg indrømme at jeg er kommet til at holde mere af dem end Nerd.

Men han er stadig den der fik mig til at opdage alle de skønne anmeldere derude, og jeg kan sagtens stadig nyde hans videoer, for de er bestemt sjove.
Yeah Whatever Fine

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: AVGN

Indlægaf CAPTAIN N » lør 4. feb 2012 02:20

Han endte ihvertfald med at få skrabet $325,927 sammen. Hvilket jo er mere end 4 gange hvad han behøvede. Det er lige omtrendt 1.840.000 danske kroner så det burde der da godt kunne komme et fedt resultat ud af når man tænker på hvilke fede ting han ellers har lavet uden et egentlig budget.

Nu kan han næsten heller ikke udskyde den E.T anmeldelse mere. Tror det er det mest requestede spil fom har bedt ham om at anmelde xD At det skulle blive en hel film havde jeg bare ikke lige regnet med xD
Billede

Brugeravatar
Mitsurugi
Chibi
Chibi
Indlæg: 33
Tilmeldt: ons 18. jan 2012 18:30
Geografisk sted: ちょっとそこまで

Re: AVGN

Indlægaf Mitsurugi » lør 4. feb 2012 16:18

Har set det meste af Rolfes AVGN stof. Jeg syntes det i hverfald er forfriskende at han i sine nyeste anmeldeser er vendt tilbage hvad der gjorde ham så god til at begynde med fremfor for meget fokus på special-effekt-ekstravaganza og for lidt på selve spillet.

CAPTAIN N skrev:Nu kan han næsten heller ikke udskyde den E.T anmeldelse mere. Tror det er det mest requestede spil fom har bedt ham om at anmelde xD At det skulle blive en hel film havde jeg bare ikke lige regnet med xD


Mon ikke det er temaet for hans film?
Iacerent in tenebris omnia, nisi litterarum lumen accederet
(Alt ville henfalde i skygge, hvis litteraturens lys ej faldt på det)
- Cicero

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: AVGN

Indlægaf CAPTAIN N » søn 5. feb 2012 02:01

Sagde jeg ikke det? ;D Hehe
Billede


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster