EPIC - Final Fantasy

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
tarmie
Chunin
Chunin
Indlæg: 132
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 23:28
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: EPIC - Final Fantasy

Indlægaf tarmie » tors 1. dec 2011 21:57

Jeg må indrømme at jeg ikke har spillet forfærdeligt mange FF spil, men mit store problem med dem, især de nye, er at de ikke er specielt nyskabende for deres tid. Jeg er sikker på at de ældste, som jeg desværre ikke har spillet, var noget helt specielt dengang, og sagtens kan nydes den dag i dag af fans.
Det føles bare som om at SquarevEnix holder FF i live udelukkende fordi franchicen er så stor, og ikke fordi de egentlig har nogle fede nye ideer til serien de vil ud med. Det er måske grunden til at Square Enix daler i popularitet mens andre, mere innuvative J-rpg udviklere som ATLUS bliver større og større.
Jeg tror Square Enix ville være nød til at "genopfinde" FF serien hvis de skal holde på deres fans.
Yeah Whatever Fine

Brugeravatar
Exogenic
Genin
Genin
Indlæg: 85
Tilmeldt: tirs 27. sep 2011 21:51

Re: EPIC - Final Fantasy

Indlægaf Exogenic » søn 29. jan 2012 13:41

Jeg var helt vild med FF7 - 10 med 8'eren som min klare favorit. Historierne var bare mere spændende og det føltes som om du kunne udforske verdenen som du ville. Man får for meget foræret i de nyere spil.

Men jeg er stadig fanboy og bliver nok ved med at være det. Det eneste, der har sat et hul i min "I love FF armor" er Final Fantasy XIV. Det er nok det værste spil jeg har prøvet.
I don't want to set the world on fire, i just want to start a flame in your heart~

Brugeravatar
MinTako
Chibi
Chibi
Indlæg: 7
Tilmeldt: fre 3. feb 2012 08:45
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: EPIC - Final Fantasy

Indlægaf MinTako » fre 3. feb 2012 20:26

Exogenic skrev:Men jeg er stadig fanboy og bliver nok ved med at være det. Det eneste, der har sat et hul i min "I love FF armor" er Final Fantasy XIV. Det er nok det værste spil jeg har prøvet.

I actually rather enjoy 14. But I just started about 2 months ago and am currently still playing and the game is still being edited and changed from the failure it apparently started out being. So I'm not exactly sure how bad it started out, or when you played, but as it is now I at least personally think its pretty fun. That being said it isnt the best MMO I've ever played either, but I could still see myself playing for a quite a while

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: EPIC - Final Fantasy

Indlægaf Gama » fre 3. feb 2012 21:39

Perfect! Et gamer emne jeg kan snakke med om! Jeg har klaret fra 6 og til og med 10, der i blandt kunne jeg bedst lide 9'eren og 10'eren for deres historie, imens jeg synes 7'eren ligger klart på en første plads i forhold til game played :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster