LOL (League Of Legends)

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: LOL (League Of Legends)

Indlægaf Sneffe » søn 27. okt 2013 16:14

Jeg ville nærmere forklare det som en række spil der er uafhængige af hinanden. Hvert nye spil starter man fra level 1. Du tager altså ikke noget fra dit forrige spil med til det næste, hvor kan du igen vælge en ny karakter med nye færdigheder.

Nogle få undtagelser
Spoiler: vis
Når man vinder en kamp får man udover experience også nogle point, som du bl.a. kan købe nye karakterer for. Disse point (IP) kan også bruges til at købe så kaldte runer. Der er mange forskellige typer runer og helt enkelt gør de bare at man starter med bedre stats. Eksempelvis kan man købe runer der giver dig mere liv fra starten, mana, attack damage osv.
Billede

Desuden eksisterer der masteries som egentlig gør lidt af det samme som runer. Du får et nyt mastery point hver gang dit account stiger et level. Der er i alt 55 masteries fordelt på tre kategorier som du kan aktivere ved at benytte dine mastery points. Dette kan du gøre hvert eneste game og du kan til en hver til lave en ny mastery side, eller ændre i en af dem du allerede har lavet. Maksimalt kan man have 30 mastery point, da maksimalt level for sin account er level 30
Billede

Brugeravatar
RealMornin
Chunin
Chunin
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 19. aug 2013 02:14
Køn: Mand
Geografisk sted: Næstved

Re: LOL (League Of Legends)

Indlægaf RealMornin » søn 27. okt 2013 16:15

Shadari skrev:
RealMornin skrev:selve dit account stiger lvl og du starter fra lvl et på den karakter du nu vælger at spille et spil med og så kan den stige til lvl 18 i det spil, men så efter spillet er ovre så er den karaktere tilbage til lvl et, hvis det altså giver mening.

Så man opnår altså ingenting i spillet ? Når manstarter et spil så slutter det bare og man opnår ingenting ? Hvad er der så sjovt i spillet hvis man starter forfra igen og igen ??? :3


ideen er at lvl sit account op og komme mod nogle som har sit account oppe på samme niveau, så man starter skam ikke på ny, ved at vinde i kampe kan man købe flere karakterer som man kan spille, men ja på en måde har du ret i af man starter på ny i hvert spil, men det er jo det der er sjovt at skulle lvl sin karakterer, for det ville da ikke være sjovt at være overlegen fra starten af. :p
Billede
Spoiler: vis
BilledeBillede

Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: LOL (League Of Legends)

Indlægaf Sneffe » søn 27. okt 2013 16:19

Shadari skrev:
RealMornin skrev:selve dit account stiger lvl og du starter fra lvl et på den karakter du nu vælger at spille et spil med og så kan den stige til lvl 18 i det spil, men så efter spillet er ovre så er den karaktere tilbage til lvl et, hvis det altså giver mening.

Så man opnår altså ingenting i spillet ? Når manstarter et spil så slutter det bare og man opnår ingenting ? Hvad er der så sjovt i spillet hvis man starter forfra igen og igen ??? :3


Først og fremmest er der runer man kan skaffe sammen som jeg forklarede i min forrige post samt masteries. Dernæst er der glæden ved at spille de mange forskellige champions og få nok point til at købe dem. Til sidst er der det, som hedder ranked. Dette kan man spille når man når maks level og dette gælder om at stige på ranglisten. Ranked er delt op i forskellige ligaer som man skal kæmpe sig op igennem. Der er Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond og Challenger. Hver af disse, med undtagelse af chalenger, er delt op i 5 divisions som man også skal kæmpe sig op igennem. Man kan ikke rykke ned fra en league som f.eks. guld, men det er muligt at ryge ned i division, hvis ikke man klarer sig godt. Næste sæson får man en border rundt om sit summoner icon som repræsenterer den league man var i i forrige sæson :)

Brugeravatar
Skaden
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: tirs 15. jan 2013 16:37

Re: LOL (League Of Legends)

Indlægaf Skaden » søn 27. okt 2013 16:42

Spiller på EUNE som support main i gold - kan spille de andre, var midlaner i forrige sæson og top/adc er let som tærte når man mainer support - OP map/objective awareness og lasthitting er let. ;)

Jungle går 'ok' hvis jeg får Lee/Elise/J4, eller mit hold er ok med den gimmicky Gragas eller Fizz jungle.

Er dog gået over til at spille en masse ARAM, som er virkeligt sjovt når man får en høj ARAM Elo da man møder mange af de samme per match. :D
- og ja, Riot har sagt den findes (som udgangspunkt baseret på normals indtil man får 'nok' aram under bæltet).

nick: Zeroaim, HjerneSkaden og Any Lane Annie.
Tsundere or not to tsundere that is the question...... BAKA!

Brugeravatar
Chuchu
Chunin
Chunin
Indlæg: 162
Tilmeldt: tirs 10. apr 2012 23:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ishøj

Re: LOL (League Of Legends)

Indlægaf Chuchu » søn 27. okt 2013 18:55

Et spil ludo kan jo også være sjovt selvom man ikke tager noget med fra sit tidligere spil :D

Hvilke er jeres yndlings champions? Mine pt er nok Annie og Jinx. Jeg købte Jinx inden denne uge fordi jeg bare VILLE prøve hende, tror I så ikke lige hun ligger i denne uges udvalg af champions. Dammit :P lige meget dog, jeg er blevet ok god med hende.

Brugeravatar
LightningHei
Jonin
Jonin
Indlæg: 449
Tilmeldt: fre 4. jan 2013 23:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Hvide Sande
Kontakt:

Re: LOL (League Of Legends)

Indlægaf LightningHei » søn 27. okt 2013 19:04

Min yndlings camp er Veigar. "Even death trembles in my presence."
I'm not a drunk pedofile!

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: LOL (League Of Legends)

Indlægaf psyg » søn 27. okt 2013 19:13

AP soraka :engel: ... eller akali
「タダより高いものはない」

Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: LOL (League Of Legends)

Indlægaf Sneffe » søn 27. okt 2013 19:49

Mine to ynldings champions i øjeblikket er Orianna og Ezreal ^^

Orianna
"I know what makes them tick. I know how to make the ticking stop"

Ezreal
"Sounds dangerous... I'm in!"

Brugeravatar
Chuchu
Chunin
Chunin
Indlæg: 162
Tilmeldt: tirs 10. apr 2012 23:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ishøj

Re: LOL (League Of Legends)

Indlægaf Chuchu » søn 27. okt 2013 20:02

Nice :engel: har kun prøvet nogle af dem dog, da jeg kun har været aktiv i nogle uger eller tre. Glæder mig dog til at prøve næste uges udvalg (Y)

Jeg er nok lidt addicted i øjeblikket :P

Brugeravatar
Skaden
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: tirs 15. jan 2013 16:37

Re: LOL (League Of Legends)

Indlægaf Skaden » søn 27. okt 2013 21:12

Hmm. Mine favorit champions per position må være:

Top: Nidalee
Jungle: Lee
Mid: Fizz
ADC: Jinx
Support: Janna eller Thresh
Tsundere or not to tsundere that is the question...... BAKA!


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster