THE IDOLM@STER

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

THE IDOLM@STER

Indlægaf meichan » ons 4. jan 2012 16:36

jeg vil prøve og se om hvor mange her kender den spil serie, jeg har idolm@ster 2 hjemme og elsker det, selvom det mest er til drenge er der også mange piger der kan lide det vel mest hvordan det er lavet eller at man bare elsker sangene, hvis nogen vil vide mere så bare skriv :3 :3 :3 :3
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
RuneU
Chunin
Chunin
Indlæg: 109
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:04
Køn: Mand
Geografisk sted: Taastrup

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf RuneU » ons 4. jan 2012 17:50

Kan man springe "rytme"-delene over eller på en eller anden måde snyde sig igennem de dele af spillet ?

Der er en del af sangene jeg godt kan lide (tak Youtube :3 ) og "dating-sim" delen er da sikkert meget sjov.
Men rytme-delen har jeg vist ikke tålmodighed til.

Var ellers så glad da jeg læste at det kom til PS3, som ikke er regionskode-låst, ligesom XBox'en.
Men efter at have prøvet demo'en er jeg i tvivl om hvorvidt jeg skal have det... ???

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf meichan » ons 4. jan 2012 17:53

RuneU skrev:Kan man springe "rytme"-delene over eller på en eller anden måde snyde sig igennem de dele af spillet ?

Der er en del af sangene jeg godt kan lide (tak Youtube :3 ) og "dating-sim" delen er da sikkert meget sjov.
Men rytme-delen har jeg vist ikke tålmodighed til.

Var ellers så glad da jeg læste at det kom til PS3, som ikke er regionskode-låst, ligesom XBox'en.
Men efter at have prøvet demo'en er jeg i tvivl om hvorvidt jeg skal have det... ???

alså man kan gøre dem nemmere ved og bruge amuletter som man køber, og der kommer nye sange til hele tiden
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf psyg » ons 4. jan 2012 18:41

det bliver rimelig ensformigt i længden men er ellers et udemærked spil.

RuneU skrev:Kan man springe "rytme"-delene over eller på en eller anden måde snyde sig igennem de dele af spillet ?


man kan skippe en god del af det men det kræver man er nået et stykke ind i spillet først, og man misser noget bonus ved at gøre det.
「タダより高いものはない」

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf meichan » ons 4. jan 2012 19:04

psyg skrev:det bliver rimelig ensformigt i længden men er ellers et udemærked spil.

RuneU skrev:Kan man springe "rytme"-delene over eller på en eller anden måde snyde sig igennem de dele af spillet ?


man kan skippe en god del af det men det kræver man er nået et stykke ind i spillet først, og man misser noget bonus ved at gøre det.

oki
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
RuneU
Chunin
Chunin
Indlæg: 109
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:04
Køn: Mand
Geografisk sted: Taastrup

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf RuneU » tors 5. jan 2012 08:47

psyg skrev:det bliver rimelig ensformigt i længden men er ellers et udemærked spil.

RuneU skrev:Kan man springe "rytme"-delene over eller på en eller anden måde snyde sig igennem de dele af spillet ?


man kan skippe en god del af det men det kræver man er nået et stykke ind i spillet først, og man misser noget bonus ved at gøre det.


OK. Så er det måske værd at overveje alligevel :)

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf meichan » tors 5. jan 2012 18:36

RuneU skrev:
psyg skrev:det bliver rimelig ensformigt i længden men er ellers et udemærked spil.

RuneU skrev:Kan man springe "rytme"-delene over eller på en eller anden måde snyde sig igennem de dele af spillet ?


man kan skippe en god del af det men det kræver man er nået et stykke ind i spillet først, og man misser noget bonus ved at gøre det.


OK. Så er det måske værd at overveje alligevel :)

det kommer nok til og koste 600 ca og så skal man tage de tre kataloger der er kommet il ps3 så det bliver dyrt men er det hele hver
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf psyg » tors 5. jan 2012 22:26

meichan skrev:det kommer nok til og koste 600 ca og så skal man tage de tre kataloger der er kommet il ps3 så det bliver dyrt men er det hele hver


de priser de tager for dlc på psn grænser op af tyveri
「タダより高いものはない」

Brugeravatar
meichan
Kage
Kage
Indlæg: 625
Tilmeldt: ons 4. jan 2012 16:04
Køn: Kvinde
Geografisk sted: ikast
Kontakt:

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf meichan » fre 6. jan 2012 15:55

psyg skrev:
meichan skrev:det kommer nok til og koste 600 ca og så skal man tage de tre kataloger der er kommet il ps3 så det bliver dyrt men er det hele hver


de priser de tager for dlc på psn grænser op af tyveri

hvad snakker du om med tyveri ??? ???
Billede
Spoiler: vis
Billede

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: THE IDOLM@STER

Indlægaf psyg » fre 6. jan 2012 16:54

de tager 1800¥(120kr) for ny sang, hvis ikke det er at røve folk så ved jeg ikke hvad det er :p
「タダより高いものはない」


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster