GAMING!!!

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: GAMING!!!

Indlægaf Hebi » tirs 31. maj 2011 22:19

Jeg er en stor fan af RPG spil, specielt FInal Fantasy har vist sig at blive en serie jeg nok vil købe og følge for livet. Selvom de gamle FF'er såsom FFVII på mange områder er LANGT bedre end de nyere, historiemæssigt ihvertfald.

Et andet nyere spil der virkelig har fanget mig er Naruto Shippuuden ultimate ninja storm 2, er virkelig fedt spil der er særligt tro mod naruto serien og giver en mulighed for at spille Ultimate Mission Mode som er en RPG lign. walkthrough af naruto universet med den gribende historie vi kender fra naruto serien.

Spillet giver samtidig mulighed for at man kan spille mod sine venner og Online hvor man kan kæmpe for at blive den ultimate ninia på verdensranglisten.

Trailer kan ses her: http://www.youtube.com/watch?v=r5F-BLLChoM
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
Heterochromia
Genin
Genin
Indlæg: 67
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 14:22

Re: GAMING!!!

Indlægaf Heterochromia » ons 1. jun 2011 08:38

Tak for informationen Burgundy. Jeg vil skaffe spillet snarest muligt.

Hebi skrev:Et andet nyere spil der virkelig har fanget mig er Naruto Shippuuden ultimate ninja storm 2, er virkelig fedt spil der er særligt tro mod naruto serien og giver en mulighed for at spille Ultimate Mission Mode som er en RPG lign. walkthrough af naruto universet med den gribende historie vi kender fra naruto serien.


Nu har jeg ikke selv spillet Ultimate Ninja Storm (fordi jeg ikke har en PS3... :'( ), men UNS følger vel bare der, hvor Ultimate Ninja 5 stoppede (ligesom resten af Ultimate Ninja serien). Jeg så en gennemgang af UNS II på NND, og det lignede meget Ultimate Ninja 5, bare med PS3 grafik - Er det?

Desuden har alle spil i Ultimate Ninja serien (1-5) seriøse problemer med A.I. sværhedsgraden, og selv om jeg spiller på sværhedsgraden Insane kan jeg klare A.I. på Perfect... Er det blevet rettede op i UNS spilledende?

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: GAMING!!!

Indlægaf Hebi » ons 1. jun 2011 10:17

Heterochromia skrev:Tak for informationen Burgundy. Jeg vil skaffe spillet snarest muligt.

Hebi skrev:Et andet nyere spil der virkelig har fanget mig er Naruto Shippuuden ultimate ninja storm 2, er virkelig fedt spil der er særligt tro mod naruto serien og giver en mulighed for at spille Ultimate Mission Mode som er en RPG lign. walkthrough af naruto universet med den gribende historie vi kender fra naruto serien.


Nu har jeg ikke selv spillet Ultimate Ninja Storm (fordi jeg ikke har en PS3... :'( ), men UNS følger vel bare der, hvor Ultimate Ninja 5 stoppede (ligesom resten af Ultimate Ninja serien). Jeg så en gennemgang af UNS II på NND, og det lignede meget Ultimate Ninja 5, bare med PS3 grafik - Er det?

Desuden har alle spil i Ultimate Ninja serien (1-5) seriøse problemer med A.I. sværhedsgraden, og selv om jeg spiller på sværhedsgraden Insane kan jeg klare A.I. på Perfect... Er det blevet rettede op i UNS spilledende?


Jeg vil sige at sværhedsgraden tilnærmelsesvis er forøget en del i UNS2 dog ikke til det niveau hvor en garvet PS3 spiller vil være nødt til at restarte spillet flere gange. Kampen mod Kakuzu i hans ultimate form viste sig nok at blive den kamp der gav mig flest problemer. Systemet er dog lavet således at hvis du vil have et perfekt game skal du have en max score i alle større missioner, hvilket faktisk godt kan være lidt svært da du i så fald ikke må miste for meget liv, eller lave særlig mange fejltagelser (hvis nogen)

Spillets charme og styrke ligger dog for mig i onlinedelen hvor man kan kæmpe mod modstandere overalt i verden og opnå ranks afhængig af hvor mange BP (battle points) man vinder ved at tæve en modstander. Det siger selfølgelig sig selv at jo højere rank modstanderen er jo flere points kan man vinde ved at udfordre og vinde over ham/hende.

Ranks'ne følger naruto serien: Genin, Chunin, Jounin, Guardian of the shinobi Tweelve, Anbu. Og senere hen: Kazekage, Mizukage osv. Der ligger mange muligheder for mange hundrede timer med online delen. Offline delen giver også en masse SIDE missioner, som faktisk kan være utroligt svære (nogle af dem), hvilket giver mulighed for at man yderligere kan se ''spoilers'' til naruto shippuuden man ellers ikke ville kunne få andre steder end i spillet.
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: GAMING!!!

Indlægaf Etex » fre 24. jun 2011 00:52

Gaaaaal, jeg har lige siddet og nørdet Burnout Paradise. Er lige nået op på de 150 mil, da jeg fandt ud af at jeg kørte i ring... for omkring femte gang i træk.
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
CAPTAIN N
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2070
Tilmeldt: man 4. jul 2011 15:37
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: GAMING!!!

Indlægaf CAPTAIN N » tirs 5. jul 2011 02:07

Jeg elsker RPGer men det jeg har bare så sjældent tid til at gå igang og rent faktisk gennemfører dem, da de kræver både længere tid og mere dedikation.
Plus at man ikke bare kan lægge dem til siden i noget tid og så vende tilbage fordi man i såfald er fuldstændig clueless :S
Jeg har prøvet at komme igennem Earthbound op til flere gange men der er hele tiden noget der kommer i vejen. Det samme har været tilfældet med Chrono Trigger De er dog begge rigtigt gode spil


Mit favorit RPG må jeg dog sige er [b]Persona 4[/b]
Jeg er simpelthen vild med både den Japanske stil og kultur der er. og så er jeg vild med balancen imellem action delen og social delen. Selvom jeg helst havde set mere af social delen.
Jeg var heller ikke så vild med at man mere eller mindre køre på en timer og kun har ét in-game år til at klare det hele.
Men historien er bare så god at jeg sagtens kan tilgive spillet det.

Jeg lavede faktisk en videoanmeldelse af Persona 4 for et godt stykke tid siden.
Hvis i skull være nysgerige kan i se den her.
Billede

Brugeravatar
Judeau93
Genin
Genin
Indlæg: 83
Tilmeldt: fre 29. jul 2011 19:08
Køn: Mand
Geografisk sted: Sydjylland, Vejen

Re: GAMING!!!

Indlægaf Judeau93 » man 20. feb 2012 10:13

SsjGogo skrev:Dette er emnet dedikeret til gaming, dvs. alt hvad vedrører computerspil og konsoller.

Jeg kan lægge ud med det første emne:

Hvad vil du anerkende som værende det bedste RPG spil?


Det bedste RPG spil må enten være Dragon Age, Diablo II eller Heroes of Might and Magic ^^

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: GAMING!!!

Indlægaf nodokasa » man 20. feb 2012 20:38

Diablo-serien er sgu ikke RPG xD
Neverwinter Nights - hele vejen!
Witcher kommer tæt efter, men kun på tredje pladsen. Anden pladsen må være Elder Scrolls, tror jeg? :)
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster