GAMING!!!

Alt snak om spil, nye udgivelser og andre sjove ting relateret til gaming.
Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: GAMING!!!

Indlægaf Kiwi » tirs 10. maj 2011 20:03

Warcraft 1 og 2, samt det oprindelige Starcraft. Spillede sammen med nogle ret hardcore gutter. Eller rettere, vi var som regel en 6-8 spillere og 2 af dem var hardcore. Så hardcore at vi kunne lave "hemmelige" alliancer (ude i køkkenet, det er der alle de lyssky ting foregår under et LAN, som at fotografere alle mad rester så tæt på som muligt...), og stadig være heldige hvis vi fik ram på den ene. Ellers endte det som regel med at de to fjolser spillede videre og vi andre gik over til Atomic Bomberman indtil de var færdige. Fede tider :-)

Brugeravatar
Burgundy
Chunin
Chunin
Indlæg: 153
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 21:22
Køn: Mand

Re: GAMING!!!

Indlægaf Burgundy » tirs 10. maj 2011 22:05

hvis de var hardcore, så burde de jo spille iccup dengang :)

spillede heftigt WC3, og spillede sc1 for det meste til lan, hvor en af de bekendte rent faktisk blev ret pro og gik til tourneys. xD
Billede

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: GAMING!!!

Indlægaf nodokasa » tirs 10. maj 2011 22:24

    Settlers I og II, hands down.
    Beasts and Bumpkins (et af de få gode spil EA har haft nallerne i).
    Command and Conquer (den første, den klassiske)
    Heroes of Might and Magic II
    Theme Hospital
    Dungeon Keeper (serien)
    Kingdom Under Fire
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: GAMING!!!

Indlægaf Kiwi » tirs 10. maj 2011 22:33

De to sad på noget kollegie net til hverdag. Ved ikke hvordan det er i dag, men dengang betød det at kun port 80 var åben, dvs. ingen spil over nettet ;-)
Var dog til LAN med en anden gruppe på et tidspunkt. De var godt nok nabs i forhold... Følte mig lige pludselig helt ekstrem dygtig når man bare slagtede deres angrebs styrker uden nåde! Muhahahaha.... Men ok, efter hvad jeg husker var der også en del mere sprut til deres LAN's ;-)

Brugeravatar
Burgundy
Chunin
Chunin
Indlæg: 153
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 21:22
Køn: Mand

Re: GAMING!!!

Indlægaf Burgundy » ons 11. maj 2011 16:56

hehe ah okay ikke helt det samme så =P

Det at være de bedste på skolens område er vel ganske okay, men altid en anden historie på nettet. :)
Billede

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: GAMING!!!

Indlægaf Vincent » tirs 17. maj 2011 09:58

SsjGogo skrev:Dette er emnet dedikeret til gaming, dvs. alt hvad vedrører computerspil og konsoller.

Jeg kan lægge ud med det første emne:

Hvad vil du anerkende som værende det bedste RPG spil?


Progress Quest - http://progressquest.com/


Ellers er jeg stor fan af Morrowind og Freelancer
Billede

Brugeravatar
Nashayla
Jonin
Jonin
Indlæg: 209
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:49
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: GAMING!!!

Indlægaf Nashayla » ons 18. maj 2011 16:59

Jeg var vild med Dragon Quest og blev endnu vildere med det da de gjorde med det i Gintama :D
俺の温州蜜柑は何時も結構 ♥ 食べたいですか? :D

Brugeravatar
Burgundy
Chunin
Chunin
Indlæg: 153
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 21:22
Køn: Mand

Re: GAMING!!!

Indlægaf Burgundy » tors 19. maj 2011 21:10

Nogle andre der har Witcher 2 også? mega guf af et spil må jeg sige, kan varmt anbefales. :)

http://www.en.thewitcher.com/the-witcher/2/videos/trailers/

se "hope" og "love & blood" trailers, de har det der ved dem, som giver en gåsehud, fordi det var så episk. =P
Billede

Brugeravatar
Heterochromia
Genin
Genin
Indlæg: 67
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 14:22

Re: GAMING!!!

Indlægaf Heterochromia » tirs 31. maj 2011 13:33

Burgundy skrev:Nogle andre der har Witcher 2 også? mega guf af et spil må jeg sige, kan varmt anbefales. :)

http://www.en.thewitcher.com/the-witcher/2/videos/trailers/

se "hope" og "love & blood" trailers, de har det der ved dem, som giver en gåsehud, fordi det var så episk. =P


Jeg har længere kigget på The Witcher serien, og jeg må indrømme at toeren ser yderest appellerende ud. Jeg fik dog af vide, at etteren har et elendigt kampsystem, at karakterene mangler liv, samt stemmerne ikke skulle passe helt overens med karakterenes bevægelser.
Dette skulle dog have været ændret i toeren, som bringer en dybere fortælling, bedre animation og helhedsindtryk. Desuden skulle toeren også indenholde flere forskellige svarmuligheder ligesom Fable og Mass Effect (der er sikkeret flere), som ligeledes påvirker fremtidlige senarier.

Hvad mener du om det omtalte kampsystem?

Brugeravatar
Burgundy
Chunin
Chunin
Indlæg: 153
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 21:22
Køn: Mand

Re: GAMING!!!

Indlægaf Burgundy » tirs 31. maj 2011 17:09

Det første Witcher's kampsystem er et "love or hate", det er noget man mere eller mindre vænner sig til, end kan lide fra starten, kommer an på, hvor man kommer fra i RPG genren, action adventure rpg eller tactical turn based?

Witcher 1 sælges nu kun også i enhanced director's cut, version, som mere eller mindre har rettet en del fejl og addet en hel masse, dog er kamp systemet stadig love/hate.

Witcher 2 er super både i kamp, story og narrative. Efter at have gennemført spillet, som tog ca 40 timer xD kan jeg konstatere at det helt klart er et spil der kan anbefales, dog er spillet langt sværere end det første, da udviklerne, CDprojekt Red, har skaffet inspiration fra Demon's Souls spillet og det kan føles i starten.

Spillet holder aldrig rigtig ens hånd og det er godt, man belønnes ret stort for at gå af vejen og blot opdage ting, ofte opdage speciel weapons/armour gennem dette, eller møde en sær puzzle som giver en lidt ekstra bonus.

Spillet er aller sværest i starten, kommer man igennem prologue, så skulle man være hærdet nok til resten af spillet :)

Og og og...!! Så skal det siges at spillet virkelig gør det godt med ens valg gennem spillet, det er aldrig "de her er onde! og de her er gode!" det er som det mere eller mindre er i det virkelig liv, man ved aldrig helt om begge sider og det ses som mere gråt, men hvert valg har ofte en stor konsekvens, hvilket det jo rigtigt er, kan jo ikke forvente at være best friends med alle.

Så hvis du vil have et mere modent spil, så er Witcher 2, helt klart spillet man skal have! :)
Billede


Tilbage til "Games"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 68 gæster