Eventforslag til SVScon 2012

Diskussion af SVScon
Brugeravatar
Mizyki
Chibi
Chibi
Indlæg: 32
Tilmeldt: tirs 31. maj 2011 01:18
Køn: Kvinde

Re: Eventforslag til SVScon 2012

Indlægaf Mizyki » fre 3. feb 2012 01:24

Jeg har ikke nogle foreslag til nye ting, men i må for alt i verden ikke droppe Hobo Cosplay - det var ærgeligt der var så få sidste år, for det var nok noget af det sjoveste jeg LÆNGE har prøvet til en convent! I WANNA DO IT AGAIN D:

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Eventforslag til SVScon 2012

Indlægaf *Wish* » fre 3. feb 2012 09:56

Aabenhuus skrev:Paneler med en voiceactor..?
Evt. Vic Mignogna eller Travis Willingham? Eller en fra Japan? :3

Kunne også være fedt med en workshop hvor man kan lære at lave props til sine kostumer med forskellige materialer, som fx. craftforam (mosgummi), latex osv. :3

Jeg kan med det samme sige, at udenlandske gæster ikke er vores prioritet, da de er utrolig dyre.

Vi har gennem de seneste år haft ideer om cosplay workshops oppe og vende. Pt. er der dog ingen i vores gruppe, som kan afholde dem.


Mizyki skrev:Jeg har ikke nogle foreslag til nye ting, men i må for alt i verden ikke droppe Hobo Cosplay - det var ærgeligt der var så få sidste år, for det var nok noget af det sjoveste jeg LÆNGE har prøvet til en convent! I WANNA DO IT AGAIN D:

Hobo cosplay vender skam kraftigt tilbage.

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Eventforslag til SVScon 2012

Indlægaf nielsm » fre 3. feb 2012 20:42

*Wish* skrev:Vi har gennem de seneste år haft ideer om cosplay workshops oppe og vende. Pt. er der dog ingen i vores gruppe, som kan afholde dem.

Det er heller ikke Jer internt der skal afholde dem. Lav timeslots til workshops og accepter ansøgninger fra besøgende om at afholde dem. For at sparke det i gang de første to eller tre år så inviter selv nogen I tror kan holde interessante workshops (for jeg går ud fra I kender nogen der kan). Tilbyd tilbagebetaling af hele eller en del af indgangsprisen for succesfuldt afholdt workshop som incentiv.
Tilsvarende for paneler.

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Eventforslag til SVScon 2012

Indlægaf Crystal Dragon » tirs 20. mar 2012 20:35

Jeg er med på karaoke ideen $_$ Looooooove karaoke! *_*
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...


Tilbage til "SVScon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster