Nogle få spørgsmål

Diskussion af SVScon
Brugeravatar
Karino123
Chunin
Chunin
Indlæg: 155
Tilmeldt: lør 21. maj 2011 18:04

Nogle få spørgsmål

Indlægaf Karino123 » fre 2. dec 2011 09:11

nu er det jo sådan, at jeg syntes jeg læste et eller andet sted at man ikke måtte medbringe "cosplay props" som er over 1 meter og et eller andet til SVS. ???

men her er mit spørgsmål så lige, er der begrænsninger på hvor "høje" dine props må være? f.eks. jeg har en veninde som skal cosplaye greece, og hun skal gå rundt med et stort kors, er der så regler for hvor højt det højst må være, eller~? ^^'

og mit andet spørgsmål.
er der aldersgrænse for at være med til Cosplayshowet til SVS?, kan man godt være med i showet uden at være med i konkurrencen om en billet til Eurocosplay ???

bare nogle små spørgsmål, håber jeg har forklaret det godt nok ^^
Adventure time, man I love that show!

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Nogle få spørgsmål

Indlægaf *Wish* » fre 2. dec 2011 10:46

Karino123 skrev:nu er det jo sådan, at jeg syntes jeg læste et eller andet sted at man ikke måtte medbringe "cosplay props" som er over 1 meter og et eller andet til SVS. ???

men her er mit spørgsmål så lige, er der begrænsninger på hvor "høje" dine props må være? f.eks. jeg har en veninde som skal cosplaye greece, og hun skal gå rundt med et stort kors, er der så regler for hvor højt det højst må være, eller~? ^^'

Det er korrekt. Sidste gang sagde reglerne at props max måtte være 1,5 meter, hvis man skulle gå rundt med dem på connen og 2 meter, hvis de kun skulle bruges i SVScosplayshow. Der er ikke forskel på længde og højde, hvis det drejer sig om en løs prop - altså noget man går rundt med i hånden, som ikke sidder fast på selve kostumet. Reglerne for den kommende con, er dog ikke fastlagt endnu. Vi overvejer f.eks. at tillade større props i SVScosplayshow.


Karino123 skrev:og mit andet spørgsmål.
er der aldersgrænse for at være med til Cosplayshowet til SVS?, kan man godt være med i showet uden at være med i konkurrencen om en billet til Eurocosplay ???

Du skal være min. 13 år for at deltage i både Freestyle og SVScosplayshow. Du kan sagtens optræde i SVScosplayshow uden at være en del af kvalifikationen til EuroCosplay (som kræver, at man er fyldt 18 inden en hvis dato - endnu ikke fastlagt).

Brugeravatar
Karino123
Chunin
Chunin
Indlæg: 155
Tilmeldt: lør 21. maj 2011 18:04

Re: Nogle få spørgsmål

Indlægaf Karino123 » fre 2. dec 2011 14:35

nå okay, tusind tak for svar! ^^
Adventure time, man I love that show!


Tilbage til "SVScon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster