EuroCosplay kvalifikation

Diskussion af SVScon
*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

EuroCosplay kvalifikation

Indlægaf *Wish* » tors 29. dec 2011 13:37

De sidste 2 år har SVScon haft kvalifikationen til EuroCosplay som en del af det store cosplayshow lørdag aften. Det bliver det også i 2012. Hvor meget betyder denne mulighed for dig, og overvejer du at stille op? Hvorfor, hvorfor ikke?

EuroCosplay afholdes til London Expo i oktober 2012. Det er en slags EM i cosplay for solister. Vinderen af kvalifikationen får rejsen og hotellet betalt af London Expo samt en specialbillet til sig selv og en ven, der også kan overnatte på hotellet sammen med vinderen.

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: EuroCosplay kvalifikation

Indlægaf LiseR » tors 29. dec 2011 14:25

Jeg synes det er en super fed mulighed. Skulle jeg deltage i et cosplayshow blev det primært for fornøjelsens skyld - jeg elsker at skabe mig tosset på en scene - men at man kan vinde en rejse er da en alle tiders gulerod!
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Aabenhuus
Chunin
Chunin
Indlæg: 151
Tilmeldt: tors 18. aug 2011 14:22

Re: EuroCosplay kvalifikation

Indlægaf Aabenhuus » ons 14. mar 2012 09:32

Jeg synes det er en vildt god kategori! Da vi på den måde kan vise verden at vi også er gode til at lave cosplays i Danmark :3
Og primært er jeg med i cosplayshowet for at overvinde min sceneskræk og samtidig have det hyggeligt med min gruppe og selvfølgelig for at underholde folk :3
Jeg deltager i Eurocosplay kvalifikationen, selvom jeg ikke er sikker på at jeg har en chance, da mit cosplay jeg er på scenen med, ikke det mest detaljerede og specielle. Gør det mest fordi at jeg har 3 venner jeg gerne vil til London expo med, og 2 af dem måske ikke ville kunne få råd til billetten, men også for at vise europa at vi også kan lave awesome cosplays. Så hvis jeg eller en af de andre fra vores gruppe vandt kvalifikationen, ville vi 4 splejse om de sidste 2 billetter vi så mangler.
Billede

Brugeravatar
NekoMaliChan
Jonin
Jonin
Indlæg: 487
Tilmeldt: ons 2. nov 2011 18:47
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Vester Hornum (Mikro by. Hvis i kender den får i et kram!) :D

Re: EuroCosplay kvalifikation

Indlægaf NekoMaliChan » ons 14. mar 2012 10:02

Jeg har kun optrådt én gang, og aner ikke om jeg vil gøre det igen, men hvis jeg skulle beslutte mig for at deltage i svscons cosplayshow vil jeg da sige at det er en fantastisk kategori! :)
Jeg ville nok stille op til kategorien "just in case" (uden chance for at vinde den overhovedet da mine sy-skills ikke ligefrem er helt i top)
Men syntes at det er fedt at danske cosplayere har muligheden for at deltage. Hvem ved, en dag vinder en eller anden awesome sjæl eurocosplay for danmark?? :D

Brugeravatar
Maru
Genin
Genin
Indlæg: 53
Tilmeldt: tors 1. mar 2012 01:06

Re: EuroCosplay kvalifikation

Indlægaf Maru » tors 15. mar 2012 23:36

Jeg var af sted som repræsentant sidste år og det var en fantastisk oplevelse!
Det er en super god chance for at få indblik i, hvad cosplay betyder for folk rundt om i Europa og hvad deres stærke/svage sider er.
Ydermere er det en fed måde at få udelandske venner på ^^

Jeg vil helt sikkert stille op for at vinde den pris igen i fremtiden =D
"WARNING: Jumping into toxic waste will NOT give you super powers"


Tilbage til "SVScon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster