Hvad synes du om J-popcons nye dato?

Diskussion af J-Popcon
Brugeravatar
Misa-Chan
Chibi
Chibi
Indlæg: 27
Tilmeldt: tirs 27. sep 2011 18:43
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ryomgård

Re: Hvad synes du om J-popcons nye dato?

Indlægaf Misa-Chan » ons 7. mar 2012 18:35

for mig er det ikke kun økonomien der spiller ind...
jeg står med 4 familie fødselsdage i februar og marts hvor der skal spares op til gaver og transport hjem til selve deres fødselsdage. og kan godt ske at der vil være kortere tid til at sparer sammen i men der vil være bedre mulighed for at komme der...
jeg har allerede hørt fra en del mennesker at hvis de beholder datoen i februar så vil de skærer j-pop fra hvilket jeg vil mene er rigtig synd for connen, samtidig virker det også til at en oka stor del vil skærer svs fra netop fordi de kommer til at ligge for tæt...
og no offense, men jeg synes det er lidt dumt at udregne økonomien på den måde som det bliver vist, da det langt fra er alle der har mulighed for et fritids/sommerjob og det langt fra er alle der tjener det beløb og så oveni kan have de penge til overs efter at alle udgifter er betalt...

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Hvad synes du om J-popcons nye dato?

Indlægaf Gintoki » ons 7. mar 2012 18:42

Igen, har du råd til at tage til 3 conner på et år, så er deres tidsmæssige placering ligegyldig. Hvis du har penge til at tage til J-pop i november, så har du det også små fire måneder senere i februar året efter, du gør bare som før nævnt og lægger pengene til side. :3
Økonomien bør ikke være noget problem for nogen. Kun tiden der kan være det men der vil der altid være nogen der har tid og andre der ikke har ligegyldigt hvornår på året et arrangement bliver lagt.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Misa-Chan
Chibi
Chibi
Indlæg: 27
Tilmeldt: tirs 27. sep 2011 18:43
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ryomgård

Re: Hvad synes du om J-popcons nye dato?

Indlægaf Misa-Chan » ons 7. mar 2012 18:46

Gintoki skrev:Igen, har du råd til at tage til 3 conner på et år, så er deres tidsmæssige placering ligegyldig. Hvis du har penge til at tage til J-pop i november, så har du det også små fire måneder senere i februar året efter, du gør bare som før nævnt og lægger pengene til side. :3

undskyld hvis jeg bliver ubehøvlet nu.. men hører du overhovedet efter hvad der bliver sagt?
jeg har 4 familie fødselsdage som gør at jeg ikke vil have råd til det...
for mig er det ikke kun pga det økonomiske, det er en decideret dårligt dato pga de fødselsdage...

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Hvad synes du om J-popcons nye dato?

Indlægaf *Wish* » ons 7. mar 2012 18:54

Seph skrev:
ZealCat skrev:Jeg ser ikke som det med at Jpop har rykket datoer som et problem, for det er jo stadig for at få de fedeste lokaler så de kan skabe de fedeste events og hvem siger at det så skal blive ved med at ligge i feb ?? Det kan jo være at i 2014 bliver det rykket tilbage igen.. Hvem ved O.o

Du skal ikke regne med det ;)



Hvilket udsagn skal der ikke regnes med? At J-Popcon bliver i februar eller at det rykkes tilbage til november?

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Hvad synes du om J-popcons nye dato?

Indlægaf Gintoki » ons 7. mar 2012 18:55

Misa-Chan skrev:
Gintoki skrev:Igen, har du råd til at tage til 3 conner på et år, så er deres tidsmæssige placering ligegyldig. Hvis du har penge til at tage til J-pop i november, så har du det også små fire måneder senere i februar året efter, du gør bare som før nævnt og lægger pengene til side. :3

undskyld hvis jeg bliver ubehøvlet nu.. men hører du overhovedet efter hvad der bliver sagt?
jeg har 4 familie fødselsdage som gør at jeg ikke vil have råd til det...
for mig er det ikke kun pga det økonomiske, det er en decideret dårligt dato pga de fødselsdage...

Jeg høre udmærket efter hvad du siger :) men at du ikke har råd pga. nogle fødselsdage giver ingen mening. Har du råd til at det ligger i november, så har du også råd til at det ligger i februar eller en hvilken som helst anden måned på året. Det hedder at lægge penge til siden ;) At du så har 4 fødselsdage du skal til og det derfor bliver knebent med tiden er en anden sag som jeg godt kan forstå kan blive problematisk hvis du samtidig skal til en con i den måned men som sagt vil tiden altid være dårlig for nogen.
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Misa-Chan
Chibi
Chibi
Indlæg: 27
Tilmeldt: tirs 27. sep 2011 18:43
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ryomgård

Re: Hvad synes du om J-popcons nye dato?

Indlægaf Misa-Chan » ons 7. mar 2012 19:02

Gintoki skrev:Jeg høre udmærket efter hvad du siger :) men at du ikke har råd pga. nogle fødselsdage giver ingen mening. Har du råd til at det ligger i november, så har du også råd til at det ligger i februar eller en hvilken som helst anden måned på året. Det hedder at lægge penge til siden ;) At du så har 4 fødselsdage du skal til og det derfor bliver knebent med tiden er en anden sag som jeg godt kan forstå kan blive problematisk hvis du samtidig skal til en con i den måned men som sagt vil tiden altid være dårlig for nogen.

er ikke muligt for mig at ligge pengene til side da min familie ved at jeg normalt ikke har råd til dyre gaver pga jeg skal til j-pop. men eftersom den bliver rykket ved de (pga min søster der også tager med til j-pop) at den udgift ikke vil være der og vil derfor kræve at jeg bruger hvad jeg "skylder" i gavepenge. de tænker ikke at udgiften vil komme senere...

Brugeravatar
Misa-Chan
Chibi
Chibi
Indlæg: 27
Tilmeldt: tirs 27. sep 2011 18:43
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ryomgård

Re: Hvad synes du om J-popcons nye dato?

Indlægaf Misa-Chan » tors 8. mar 2012 07:57

Seph skrev:
ZealCat skrev:Det kan jo være at i 2014 bliver det rykket tilbage igen.. Hvem ved O.o

Du skal ikke regne med det ;)

hvad menes der med det?

Brugeravatar
Seph
Chibi
Chibi
Indlæg: 26
Tilmeldt: tirs 6. mar 2012 16:16
Køn: Mand
Geografisk sted: コペンハーゲン

Re: Hvad synes du om J-popcons nye dato?

Indlægaf Seph » tors 8. mar 2012 12:10

Misa-Chan skrev:
Seph skrev:
ZealCat skrev:Det kan jo være at i 2014 bliver det rykket tilbage igen.. Hvem ved O.o

Du skal ikke regne med det ;)

hvad menes der med det?

*Wish* skrev:
Seph skrev:
ZealCat skrev:Jeg ser ikke som det med at Jpop har rykket datoer som et problem, for det er jo stadig for at få de fedeste lokaler så de kan skabe de fedeste events og hvem siger at det så skal blive ved med at ligge i feb ?? Det kan jo være at i 2014 bliver det rykket tilbage igen.. Hvem ved O.o

Du skal ikke regne med det ;)



Hvilket udsagn skal der ikke regnes med? At J-Popcon bliver i februar eller at det rykkes tilbage til november?

At det bliver rykket tilbage. Der er gode grunde til flytningen, og de ændrer sig næppe lige foreløbigt. Der er selvfølgelig ingen garanti for noget.

Brugeravatar
Chiby
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: ons 7. mar 2012 15:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Planeten Jorden, Landet Danmark - København
Kontakt:

Re: Hvad synes du om J-popcons nye dato?

Indlægaf Chiby » man 12. mar 2012 08:03

Det er selvfølgelig ret trist at det ikke bliver november - eller i år 2012 overhovedet. Men på den anden side er der mere at glæde sig til. Nu går vi jo også igennem julen og der er penge at bruge, men også penge at få. Og så er der ens fødselsdag, hvis man har fødselsdag ved jule tiden. Jeg har fødselsdag i september og lige efter komme julen, så jeg overlever nok. Så har jeg nok tid til at spare op til cosplay, mad penge, bus og tog-billetter, og selve billetten - desuden også penge til auktionerne! Så der er rigelig tid endnu, og jeg er ikke spor sur - kun lidt! Jeg havde glædet mig så meget :'(
Paya: Hvorfor skal du være sådan? :(
Sammy-san: Hvorfor jeg skal være hvordan? -_-*
Paya: Sådan som du er! Du stjæler hele tiden :'(
Sammy-san: Nævn én ting jeg har stjålet fra dig?
Paya: Mit hjerte!
Sammy-san: Huh!? :o
Paya: Du har også stjålet min cupcake! Grrr. men jeg elsker dig alligevel :3

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Hvad synes du om J-popcons nye dato?

Indlægaf *Wish* » man 12. mar 2012 19:54

Seph skrev:
*Wish* skrev:Hvilket udsagn skal der ikke regnes med? At J-Popcon bliver i februar eller at det rykkes tilbage til november?


At det bliver rykket tilbage. Der er gode grunde til flytningen, og de ændrer sig næppe lige foreløbigt. Der er selvfølgelig ingen garanti for noget.


Nogen ide om, hvornår der kommer noget officielt omkring det?


Tilbage til "J-Popcon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster