[Debat] J-popcons valg af lokaler!

Diskussion af J-Popcon
Storm
Jonin
Jonin
Indlæg: 365
Tilmeldt: fre 25. nov 2011 17:08
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf Storm » man 12. mar 2012 13:15

nielsm skrev:Til gengæld synes jeg at Bella Center ligger virkelig "in the middle of nowhere", man er næsten nødt til at tage bussen eller metroen hvis man vil noget andet sted hen.

Føler også det er in the middle of nowhere, men det er nok mere fordi jeg ik er van til den del af KBH
Gintoki skrev:@ Storm: Metroen stopper lige ved døren af Bella Centeret, så det er ikke svære at komme dertil end det er at komme til Genkis sted i Roskilde :3

Gør der sikkert^^ og skrev jo også "der sikkert køre bus dertil" (;
Billede

Brugeravatar
Seph
Chibi
Chibi
Indlæg: 26
Tilmeldt: tirs 6. mar 2012 16:16
Køn: Mand
Geografisk sted: コペンハーゲン

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf Seph » man 12. mar 2012 15:12

SsjGogo skrev:
nielsm skrev:Til gengæld synes jeg at Bella Center ligger virkelig "in the middle of nowhere", man er næsten nødt til at tage bussen eller metroen hvis man vil noget andet sted hen.


Nordens største indkøbscenter, Fields, ligger der også. Tæt på har du også små pizzaria og diverse, hvis man bliver sulten. Metroen stopper 150 m. fra stedet, og du har også bussen, der kører der.

Hvis økonomien var til det, så tror jeg, at Bella Centeret var langt mere attraktivt end DGI-byen.

De har lagt hus til diverse mode cons, miljø konferencer m.m. - men prisen er nok ikke realistisk for en dansk anime/manga con.

Hvis folk ville betale var den jo, men jeg tvivler xD

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf *Wish* » ons 11. apr 2012 11:56

Seph skrev:
SsjGogo skrev:
nielsm skrev:Til gengæld synes jeg at Bella Center ligger virkelig "in the middle of nowhere", man er næsten nødt til at tage bussen eller metroen hvis man vil noget andet sted hen.


Nordens største indkøbscenter, Fields, ligger der også. Tæt på har du også små pizzaria og diverse, hvis man bliver sulten. Metroen stopper 150 m. fra stedet, og du har også bussen, der kører der.

Hvis økonomien var til det, så tror jeg, at Bella Centeret var langt mere attraktivt end DGI-byen.

De har lagt hus til diverse mode cons, miljø konferencer m.m. - men prisen er nok ikke realistisk for en dansk anime/manga con.

Hvis folk ville betale var den jo, men jeg tvivler xD


Hvor meget vil du gætte på, at prisen skulle ligge på, hvis J-Popcon flyttede til Bellacentret?

Brugeravatar
Seph
Chibi
Chibi
Indlæg: 26
Tilmeldt: tirs 6. mar 2012 16:16
Køn: Mand
Geografisk sted: コペンハーゲン

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf Seph » søn 29. jul 2012 11:25

*Wish* skrev:Hvor meget vil du gætte på, at prisen skulle ligge på, hvis J-Popcon flyttede til Bellacentret?

Det har jeg desværre ikke nogen præcis information om. Jeg vil tro at nogen fra hovedbestyrelsen ville kunne give dig et nogenlunde overslag fra dengang man ledte efter nye lokaler.

Hecko X
Wiki-Wonka
Wiki-Wonka
Indlæg: 465
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 02:43
Køn: Mand
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf Hecko X » søn 29. jul 2012 23:31

For kun lokaler, inklusiv en opsætningsdag (Dvs. tor-søn), ville Bella Centeret koste i omegnen af 1 million kroner, hvilket vist er omkring 1,5-2 gange det de betaler i DGI byen?

Det vil sige at, at hvis der kommer samme antal til J-Popcon, som der gjorde sidste år, så skal billetterne sælges til 450 kroner per person for bare at dække lokalelejen. Og det er antaget at alle øvrige udgifter kan dækkes af dealer-betalinger (hvilket det slet slet ikke kan)


Tilbage til "J-Popcon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst