[Debat] J-popcons valg af lokaler!

Diskussion af J-Popcon
Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf nielsm » tors 8. mar 2012 21:17

Til Genki 2010 kiggede vi på at udvide fra Valby Kulturhus til også at inkludere dele af Sankt Annæ Gymnasium, som ligger ca. 10 minutters gang fra kulturhuset. Det gik i vasken fordi SAG ikke kunne have nogen ansatte til stede i den periode vi lå, og tingene ikke ville kunne være klart, og så videre. Vi lå jo i skoleferien. Hvis man derimod ligger uden for skoleferien opstår der straks problemet med at der er en masse der går i skole!
Hvis ikke lige det var for hele "skole" aspektet ville SAG være et godt sted!

Storm
Jonin
Jonin
Indlæg: 365
Tilmeldt: fre 25. nov 2011 17:08
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf Storm » fre 9. mar 2012 16:20

Ville Bella-centeret ikke også bare ligge underligt langt væk? Jeg ved godt godt der sikkert går bus og alt muligt, men selvom jeg bor i Roskilde så ved jeg da ikke noget værre end at skulle finde rundt i de Københavnske busser med buschefører der køre rundt så voldsomt at man bare glider rundt (for ja det er det jeg oplever hver gang jeg faktisk træder ind i en bus i kbh). Så er det da bedre med DGI-byen der ligger dejlig centralt og Øksenhallen var da vildt fed til Cosplays showet!
Det eneste minus jeg oplevede som Gopher var at sidde ude foran Øksenhallen for at holde vagt (især lørdag nat) og ellers kan jeg ikke se det store problem (udover som Lukas siger at gophernes sovesal lå mega langt væk fra alt andet).
For ikke at tale om hvor nemt det var at skaffe mad og hvor dejligt stort dealerroom var
Billede

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf Gintoki » fre 9. mar 2012 16:25

@ Storm: Metroen stopper lige ved døren af Bella Centeret, så det er ikke svære at komme dertil end det er at komme til Genkis sted i Roskilde :3
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf nielsm » fre 9. mar 2012 18:53

Til gengæld synes jeg at Bella Center ligger virkelig "in the middle of nowhere", man er næsten nødt til at tage bussen eller metroen hvis man vil noget andet sted hen.

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf Gintoki » fre 9. mar 2012 20:41

nielsm skrev:Til gengæld synes jeg at Bella Center ligger virkelig "in the middle of nowhere", man er næsten nødt til at tage bussen eller metroen hvis man vil noget andet sted hen.

Metroen ind til byen fra Bella Centeret tager ikke længere tid end det tager at gå fra Genkis sted og hen til den Mac D der ligger i nærheden :P
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf nielsm » fre 9. mar 2012 20:56

Gintoki skrev:
nielsm skrev:Til gengæld synes jeg at Bella Center ligger virkelig "in the middle of nowhere", man er næsten nødt til at tage bussen eller metroen hvis man vil noget andet sted hen.

Metroen ind til byen fra Bella Centeret tager ikke længere tid end det tager at gå fra Genkis sted og hen til den Mac D der ligger i nærheden :P

Men den er ikke gratis.

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf *Wish* » fre 9. mar 2012 22:03

nielsm skrev:Til gengæld synes jeg at Bella Center ligger virkelig "in the middle of nowhere", man er næsten nødt til at tage bussen eller metroen hvis man vil noget andet sted hen.


Så Bellacentret er Københavns "Sportscenter Herning" (SVScons lokation)...? ;D

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf Gintoki » fre 9. mar 2012 22:39

nielsm skrev:
Gintoki skrev:
nielsm skrev:Til gengæld synes jeg at Bella Center ligger virkelig "in the middle of nowhere", man er næsten nødt til at tage bussen eller metroen hvis man vil noget andet sted hen.

Metroen ind til byen fra Bella Centeret tager ikke længere tid end det tager at gå fra Genkis sted og hen til den Mac D der ligger i nærheden :P

Men den er ikke gratis.

Nej men det er der så mange andre ting der heller ikke er :P Vil sige at det er et af de mindste problemer man kan komme ud for at betale for et klippekort for at komme til og fra byen under en con :P Og skulle connen byde på mad og drikke, så er der jo ingen grund til at skulle frem og tilbage ud over den dag man kommer og tager hjem igen :3
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Misa-Chan
Chibi
Chibi
Indlæg: 27
Tilmeldt: tirs 27. sep 2011 18:43
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Ryomgård

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf Misa-Chan » man 12. mar 2012 09:23

Gintoki skrev:Og skulle connen byde på mad og drikke, så er der jo ingen grund til at skulle frem og tilbage ud over den dag man kommer og tager hjem igen :3

der vil jeg sige at det kommer meget an på hvad den mad koster.. for nu hvor det ligger så centralt som det gør er der rig mulighed for alle at kunne finde billig og hurtig mad, i stedet for som under svs i 2011 (ikke ondt ment om connen eller noget) hvor det eneste mad man kunne få var det fra cafeteriaet som kostede alt for meget efter min mening, og det var ikke tilladt selv at medbringe billigere mad ^^'

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: [Debat] J-popcons valg af lokaler!

Indlægaf SsjGogo » man 12. mar 2012 09:29

nielsm skrev:Til gengæld synes jeg at Bella Center ligger virkelig "in the middle of nowhere", man er næsten nødt til at tage bussen eller metroen hvis man vil noget andet sted hen.


Nordens største indkøbscenter, Fields, ligger der også. Tæt på har du også små pizzaria og diverse, hvis man bliver sulten. Metroen stopper 150 m. fra stedet, og du har også bussen, der kører der.

Hvis økonomien var til det, så tror jeg, at Bella Centeret var langt mere attraktivt end DGI-byen.

De har lagt hus til diverse mode cons, miljø konferencer m.m. - men prisen er nok ikke realistisk for en dansk anime/manga con.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "J-Popcon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst