Skal i med til J-popcon?

Diskussion af J-Popcon
Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf Yoite » lør 21. maj 2011 19:01

Jeg skal også med!! $_$ dette vil være min 2. gang til J-Popcon :D En af mine vener skal også med mig :D Som jeg har fået til at kunne li' manga <-- er jeg stolt?? JA!! :D *_* (Y) lol... ved endnu heller ik om jeg skal cosplaye, men tror min ven skal hææ $_$ *jeg er meget stolt ;) *_*

Karino123 skrev:Mig og min bror kommer måske til J-pop :kys:
men hvis vi gør, skal vi måske cosplaye Switzerland og Japan fra Hetalia i deres "Yo ho ho" outfit, hvis i ikke forstår hvad jeg snakker om, så kig her xD : http://www.youtube.com/watch?v=USL3qh6b ... re=related

fordi jeg syntes nogle var NØDT TIL at cosplaye fra den scene, så jeg fik ham overtalt til at gøre det sammen med mig XD

..well.. that was fun :D (Y) Glæder mig til at spotte jeres kostumer :D

EDIT: okay.. min ven skal så ikke med.. alligevel.. skide fedt :'( (Y) mah
Billede Billede Billede Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf SsjGogo » tors 26. maj 2011 14:53

Jeg savner stadig, at nogle af J-popcon arrangørerne tager sig tiden til, at forklare hvad årets con går ud på! Kommunikationen er mildest talt dårligt!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf Etex » tors 26. maj 2011 15:27

Jeg skal med, det er helt sikkert.
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Cutepuppy
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 10:00

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf Cutepuppy » tors 26. maj 2011 22:28

SsjGogo skrev:Jeg savner stadig, at nogle af J-popcon arrangørerne tager sig tiden til, at forklare hvad årets con går ud på! Kommunikationen er mildest talt dårligt!


J-Popcon melder først ting ud når det er stensikkert på plads og aftaler er underskrevet.

Sådan har det altid været, og så slipper man for skuffelser.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf SsjGogo » tors 26. maj 2011 22:52

Cutepuppy skrev:
SsjGogo skrev:Jeg savner stadig, at nogle af J-popcon arrangørerne tager sig tiden til, at forklare hvad årets con går ud på! Kommunikationen er mildest talt dårligt!


J-Popcon melder først ting ud når det er stensikkert på plads og aftaler er underskrevet.

Sådan har det altid været, og så slipper man for skuffelser.


Men de burde da kunne komme forbi siden her, eller andre, og forholde sig til brugerne. Genki-folkene har da vist stort initiativ til at inddrage brugerne, og spørge om konkrete ting. Det har haft et positiv effekt på brugerne?
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf LiseR » tors 26. maj 2011 23:52

Jeg skal nok ikke.
Og det skal jeg ikke, for jeg synes connen er for stor for mig :)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Concreteface
Chunin
Chunin
Indlæg: 117
Tilmeldt: man 16. maj 2011 14:14
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Åbyhøj, Århus

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf Concreteface » fre 27. maj 2011 12:26

Jeg har været til J-Popcon i syv år i træk, og jeg tror, 2011 bliver året, hvor jeg ikke skal med. I starten var jeg virkelig glad for J-Popcon, da det var et af de få steder, hvor jeg kunne mødes med mine anime-interesserede venner.
De sidste par år har dog været skuffende for mig, både med hensyn til omgivelser, overholdelse af eventplan, udvalg af events osv. Noget der især gør, jeg ikke længere har lyst til at deltage til J-Popcon er de manglende sovepladser, som alle andre conventions og træf efterhånden har. Jeg ved godt, de ikke har finanserne til det - og der er jo nogen, der har det fint med det - men det er blevet lidt af en dealbreaker for mig.
Senest rettet af Concreteface fre 27. maj 2011 13:25, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf SsjGogo » fre 27. maj 2011 13:24

Concreteface skrev:Jeg har været til J-Popcon i syv år i træk, og jeg tror, 2011 bliver året, hvor jeg ikke skal med. I starten var jeg virkelig glad for J-Popcorn, da det var et af de få steder, hvor jeg kunne mødes med mine anime-interesserede venner.
De sidste par år har dog været skuffende for mig, både med hensyn til omgivelser, overholdelse af eventplan, udvalg af events osv. Noget der især gør, jeg ikke længere har lyst til at deltage til J-Popcon er de manglende sovepladser, som alle andre conventions og træf efterhånden har. Jeg ved godt, de ikke har finanserne til det - og der er jo nogen, der har det fint med det - men det er blevet lidt af en dealbreaker for mig.


Som jeg skrev tidligere, så har jeg prøvet, at få nogen fra J-Popcon, at komme på siden her, og forholde sig til brugerne. Jeg har desværre ikke hørt fra dem, og meget af kritikken falder for døve ører. Det er beklageligt.
www.gogonoter.dk

Cutepuppy
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 10:00

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf Cutepuppy » fre 27. maj 2011 16:38

For lige at berøre sovepladser så er det ikke normalt at have sovepladser til conventions, og det er da heller ikke realistisk at finde sovepladser til over 2000 mennesker.

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf Eutaku » fre 27. maj 2011 18:37

Cutepuppy skrev:For lige at berøre sovepladser så er det ikke normalt at have sovepladser til conventions, og det er da heller ikke realistisk at finde sovepladser til over 2000 mennesker.


Uppcon! :D Det er ikke så almindeligt at have sovepladser til 2000 mennesker, men afhænging af hvad man har i nærheden og hvor meget arbejde man ligger i det en mulighed.

Altså det er bare nærmest umugligt at finde sammenarbejde med skoler i Danmark som lukker det lidt ned for con arrangører. Grunden til det fungere i Sverige så godt er de har rigtig god kontakt og brug af skolerne. Uppcon har 7 sovesales skoler som kan dække en hel del gæster, det mulighed har vi muligvis ikke.

Det er et spændene punkt at diskutere sovesale, men hvis man booker tideligt nok til J-popcon har man tid til at finde et sted at bo eller finde et billigt hotel.
Billede


Tilbage til "J-Popcon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster